E-mail verworpen door skynet mail server

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Voyager
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer

Aangezien ze op het Belgacom hulpforum blijkbaar in slaap gevallen zijn, probeer ik het hier eens :?

Ik kan geen mails meer versturen via relay.skynet.be

Ik krijg steeds de melding dat mijn email adress niet bekend is bij de relay, ik gebruik echter wel degelijk mijn skynet adress.
Ik heb het geprobeerd met verschillend mailboxen en aliassen, maar steeds hetzelfde probleem.

Foutmelding: The sender address [email protected] was rejected by the server relay.skynet.be
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3755 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

Voyager schreef:Ik kan geen mails meer versturen via relay.skynet.be
Ik krijg steeds de melding dat mijn email adress niet bekend is bij de relay, ik gebruik echter wel degelijk mijn skynet adress.
Ik heb het geprobeerd met verschillend mailboxen en aliassen, maar steeds hetzelfde probleem.
Foutmelding: The sender address [email protected] was rejected by the server relay.skynet.be
Hier werkt relay.skynet.be perfect. Je afzender adres hoeft helemaal geen Skynet adres te zijn.
Ik gebruik Outlook Express voor Hotmail (pop3.live.com), en uitgaande mails gaan via relay.skynet.be (zelfs met mijn Hotmail of advalvas e-mail adres als afzender)
- Gebruik je de standard SMTP poort (25) ?
- Heb je "deze server heeft een beveiligde verbinding nodig" uitgevinkt ?

Philippe.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”