Pagina 1 van 1

Netwerkproblemen 10 juni

Geplaatst: 11 jun 2009, 14:43
door Proximus
Dag Allemaal,

Op 10 juni, van 13.40 tot 14.00 uur, werd het internetverkeer in België vertraagd door netwerkproblemen. Onze technici hebben direct alle internetverkeer omgeleid via een ander netwerk en ondertussen gewerkt aan de oplossing van het probleem. Breedbandsurfers konden 's namiddags nog enkele problemen ondervinden, maar tegen 15.30 uur waren alle problemen verholpen. Onze excuses voor het ongemak.


Vriendelijke groet,
Eva

Belgacom-klantendienst

Re: Netwerkproblemen 10 juni

Geplaatst: 11 jun 2009, 16:40
door meon
Gelukkig niet overal blijkbaar, want anders had ik ongetwijfeld een paniek-telefoontje gehad van "help! mijn VPN-verbinding doet het niet!"

... stel u voor dat ge niet kunt werken terwijl ge ziek thuis zijt :-)

Re: Netwerkproblemen 10 juni

Geplaatst: 12 jun 2009, 05:18
door Lord Utopia
Was deze storing ook voelbaar voor providers die gebruik maken van het Belgacom-netwerk?

Re: Netwerkproblemen 10 juni

Geplaatst: 12 jun 2009, 06:48
door Goendi
Wedden dat ze niet antwoord ;) Eva dient om te communiceren wat Belgacom goed uitkomt :)

Re: Netwerkproblemen 10 juni

Geplaatst: 12 jun 2009, 08:44
door ispwatch
Goendi schreef:Wedden dat ze niet antwoord ;) Eva dient om te communiceren wat Belgacom goed uitkomt :)
Tja, BGC gaat zijn eigen hier niet te kakken zetten natuurlijk, vandaar de vage info, zdnet gaf de info trouwens eerder en vollediger
http://www.zdnet.be/news/103595/interne ... -belgacom/
Je hoeft geen genie te zijn om te begrijpen dat als de snelweg propvol zit er op de af-en opritten ook problemen zijn.

Re: Netwerkproblemen 10 juni

Geplaatst: 12 jun 2009, 11:30
door seagull
Lord Utopia schreef:Was deze storing ook voelbaar voor providers die gebruik maken van het Belgacom-netwerk?
Op het werk had ik er in ieder geval last van.
Wij kregen dit bericht:
Dear customer,
Your internet traffic is currently impacted by an issue in our backbone network.
The connections between the Explore/BiLAN sites are working but the data sent to and received from the internet is slowed down and we also observe packet loss.

Our engineers are investigating the cause of this disruption.
We will keep you informed of the progress they make in their analysis or of the solution they will provide.
We apologize for the inconvenience you are suffering and we assure you that we do our utmost to restore the quality of your service to its¿ usual high standard.

We're always at you service at the number mentioned hereafter, or you can reply to this mail.
Kind regards,
Belgacom BILAN