Disconnects om de 4-5 minuten

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Ambassador
Starter
Starter

update:
Daarnet naar belgacom gebeld en morgen komt er een technieker langs.

Om de 4-5 minuten heb ik een disconnect. (ik overdrijf niet, ik heb echt elke 4-5 minuten een dc, het is precies geprogrammeerd)
Wanneer zon dc gebeurt, gaan er 2 lampjes van mn router uit (die van xdsl en die van online. Als ik naar http://192.168.1.1/ ga (philips router) dan gebeurt er eerst dit:
Afbeelding

enkele seconden later dit:
Afbeelding

Als ik dan snel een speedtest doe (speedtest.net) dit:
Afbeelding

Terwijl het er gisteren zo uit zag:
http://i44.tinypic.com/ajs4yo.jpg

Enig idee waaraan het kan liggen?

Edit: Noise margin voor upload is nu soms 6 (is da niet het laagste van het laagste?)
Laatst gewijzigd door Ambassador 15 maa 2009, 14:41, in totaal 1 gewijzigd.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 116 keer

Je attenuation is extreem hoog, je zit zeker 4-5km van de centrale?
Het kan aan je router liggen, misschien kan die niet goed overweg met een zwak signaal, misschien eens proberen met een andere.
Als je ervoor nooit problemen hebt gehad , eens naar belgacom bellen. Ik neem aan dat je daar bij bent aangezien dit in het belgacom forum staat.
Ambassador
Starter
Starter

gm123 schreef:Je attenuation is extreem hoog, je zit zeker 4-5km van de centrale?
Het kan aan je router liggen, misschien kan die niet goed overweg met een zwak signaal, misschien eens proberen met een andere.
Als je ervoor nooit problemen hebt gehad , eens naar belgacom bellen. Ik neem aan dat je daar bij bent aangezien dit in het belgacom forum staat.
Men attenuation is altijd al zo hoog geweest denk ik en ervoor had ik nooit echt problemen (in ieder geval geen dc om de 4 mins)
Weet je soms of je op zondag ook kan bellen naar belgacom? misschien domme vraag maar bon :oops:
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”