Proximus GSM abonnement probleem
Geplaatst: 15 feb 2009, 22:25
Hallo,
Ik heb zaterdag (15/02/09) in mediamarkt een nieuw abonnement gekocht van proximus, €10 euro per maand betalen en gratis smsen en 60 min gratis beltijd. Ik was vroeger klant bij mobistar en ik heb dus gevraagd om mijn nummer van mobistar over te zetten naar proximus (bij mobistar had ik trouwens een kaart om op te laden geen abonnement). Ik kreeg dus een SIM-kaart mee en de verkoper in mediamarkt zei dat alles ging werken als ik thuis kwam, maar ik had en heb nu (16/02/09) echter nog altijd geen verbinding tot het netwerk. Mijn gsm, een samsung, zegt beperkte verbinding en zoekt netwerk.. ik heb het kaart je al op 2 andere GSM's geprobeerd (ook samsungs maar nieuwere) en ik kreeg hetzelfde.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Groeten
Ik heb zaterdag (15/02/09) in mediamarkt een nieuw abonnement gekocht van proximus, €10 euro per maand betalen en gratis smsen en 60 min gratis beltijd. Ik was vroeger klant bij mobistar en ik heb dus gevraagd om mijn nummer van mobistar over te zetten naar proximus (bij mobistar had ik trouwens een kaart om op te laden geen abonnement). Ik kreeg dus een SIM-kaart mee en de verkoper in mediamarkt zei dat alles ging werken als ik thuis kwam, maar ik had en heb nu (16/02/09) echter nog altijd geen verbinding tot het netwerk. Mijn gsm, een samsung, zegt beperkte verbinding en zoekt netwerk.. ik heb het kaart je al op 2 andere GSM's geprobeerd (ook samsungs maar nieuwere) en ik kreeg hetzelfde.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Groeten