Belgacom ADSL Plus 'Promo'
Geplaatst: 09 jan 2009, 10:27
Beste UB'ers,
In december heb ik een ADSL plus abo genomen (ter vervanging van mijn GO-abo) omdat dit redelijke competitief geprijsd was (6 maanden aan 10,07 EURO, en 6 maanden aan 57 EURO).
Op deze pagina staat duidelijk: 6 maanden voor € 10.09 + gratis modem. Geldig bij elk nieuw jaarcontract. Er staat ook duidelijk bij dat je 4 EURO korting krijgt als je via e-services bestelt.
Tot mijn grootste verbazing kreeg ik vorige week dan ook een factuur voor 114 EURO. Ik belde dus naar de helpdesk, en daar vertelde men mij dat deze actie alleen voor NIEUWE klanten was. Ik maakte die man duidelijk dat ik het daar niet mee eens was, en haalde aan dat ik in de bevestiging van mijn bestelling via e-services een document had waarin stond 6x aan 10 EURO. De man raakte een beetje geirriteerd en smeet de lijn gewoon dicht.
Bij een tweede poging trof ik gelukkig wel een behulpzaam persoon aan. Echter vertelde deze mij hetzelfde verhaal als de eerste: enkel voor NIEUWE klanten. Hoe kan je dan via e-services bestellen ? De man heeft een klacht geopend, het is dus afwachten ...
Nu kwam ik net deze pagina tegen. Hier staat wel dat je een nieuwe klant moet zijn, maar op die andere pagina dus duidelijk niet.
Wat denken jullie hier van ?
Gr,
Deva
In december heb ik een ADSL plus abo genomen (ter vervanging van mijn GO-abo) omdat dit redelijke competitief geprijsd was (6 maanden aan 10,07 EURO, en 6 maanden aan 57 EURO).
Op deze pagina staat duidelijk: 6 maanden voor € 10.09 + gratis modem. Geldig bij elk nieuw jaarcontract. Er staat ook duidelijk bij dat je 4 EURO korting krijgt als je via e-services bestelt.
Tot mijn grootste verbazing kreeg ik vorige week dan ook een factuur voor 114 EURO. Ik belde dus naar de helpdesk, en daar vertelde men mij dat deze actie alleen voor NIEUWE klanten was. Ik maakte die man duidelijk dat ik het daar niet mee eens was, en haalde aan dat ik in de bevestiging van mijn bestelling via e-services een document had waarin stond 6x aan 10 EURO. De man raakte een beetje geirriteerd en smeet de lijn gewoon dicht.
Bij een tweede poging trof ik gelukkig wel een behulpzaam persoon aan. Echter vertelde deze mij hetzelfde verhaal als de eerste: enkel voor NIEUWE klanten. Hoe kan je dan via e-services bestellen ? De man heeft een klacht geopend, het is dus afwachten ...
Nu kwam ik net deze pagina tegen. Hier staat wel dat je een nieuwe klant moet zijn, maar op die andere pagina dus duidelijk niet.
Wat denken jullie hier van ?
Gr,
Deva