Mobile Vikings
-
- Elite Poster
- Berichten: 755
- Lid geworden op: 08 dec 2005, 16:10
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Je kan in je GSM wel een lijst met voorkeurnetwerken zetten (normaal zitten die er standaard al in). Maar als er echt geen of een zeer slechte connectie is zal die wel een ander netwerk nemen natuurlijk.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2422
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 20:08
- Uitgedeelde bedankjes: 585 keer
- Bedankt: 135 keer
In de meeste programma's kan je instellen of er automatisch verbinding mag gemaakt worden bij roaming. Bij mij wordt de mail automatisch gecheckt in Belgiê, maar bij roaming niet.
-
- Premium Member
- Berichten: 711
- Lid geworden op: 29 nov 2006, 19:40
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Vreemd ! heb hetzelfde aan de hand als waar ik jullie voorheen al eens over inlichtte :
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 47#p294447
Ik had na dit voorval een HTC G1 gekocht, waar ik heel tevreden van was, maar vandaag was ik weer een paar uur in Maastricht en terug thuis gekomen merk ik dat ik geen netwerk kan vinden, enkel en alleen Mobistar.
Dus juist zoals met mijn vorige GSM (Nokia)
Als ik mijn broer zijn kaartje in mijn GSM steek krijg ik ook alleen het Mobistar Netwerk.
Als ik mijn kaartje in mijn broer zijn GSM steek krijg ik wel alle netwerken.
Het ligt dus duidelijk aan mijn GSM, maar hoe kan het dat ik het 2 keer meemaak na elkaar ?
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 47#p294447
Ik had na dit voorval een HTC G1 gekocht, waar ik heel tevreden van was, maar vandaag was ik weer een paar uur in Maastricht en terug thuis gekomen merk ik dat ik geen netwerk kan vinden, enkel en alleen Mobistar.
Dus juist zoals met mijn vorige GSM (Nokia)
Als ik mijn broer zijn kaartje in mijn GSM steek krijg ik ook alleen het Mobistar Netwerk.
Als ik mijn kaartje in mijn broer zijn GSM steek krijg ik wel alle netwerken.
Het ligt dus duidelijk aan mijn GSM, maar hoe kan het dat ik het 2 keer meemaak na elkaar ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:18
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 17 keer
werkt http://m.youtube.com/app op je gsm?q-tec schreef:Ik heb nu ook mobile vikings en ik kan op het net enzo maar als ik op youtube ga krijg ik de error
"subscribe to packet data first" ? iemand een oplossing (nokia 5610)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2401
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 14:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 92 keer
skynetbbs schreef:werkt http://m.youtube.com/app op je gsm?q-tec schreef:Ik heb nu ook mobile vikings en ik kan op het net enzo maar als ik op youtube ga krijg ik de error
"subscribe to packet data first" ? iemand een oplossing (nokia 5610)
nee! maar het zou moeten werken want anders zat er geen speciale youtube applicatie op de 5610?
-
- Elite Poster
- Berichten: 5271
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 05:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 85 keer
ge moet er voor zorgen dat uw stream client ook mobilevikings internet connectie instellingen gebruikt, je kan voor iedere applicatie een ander internet profiel gebruiken.
-
- Administrator
- Berichten: 6480
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:10
- Uitgedeelde bedankjes: 750 keer
- Bedankt: 485 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Heb sinds gisteren een 3G USB modem. Vandaag MV kaartje in geploeft, werkt heel goed.
Enige eigenaardigheid: op de website staat (pack is expired):
Credits: € 23.18
SMS: 0 SMS
Data: -2163872 bytes (!)
Vooral dat laatste vind ik wel wat raar
Enige eigenaardigheid: op de website staat (pack is expired):
Credits: € 23.18
SMS: 0 SMS
Data: -2163872 bytes (!)
Vooral dat laatste vind ik wel wat raar
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 3668
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 09:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 78 keer
- Bedankt: 127 keer
Als ge niet om de 30 dagen herlaadt, vervalt uw SMS- en data-bundel. Waarom ze dan negatieve aantallen hanteren is me wel een raadsel, ma bon, even herladen en 't zou moeten werken.devilkin schreef:Vooral dat laatste vind ik wel wat raar
ooh. shiny.
-
- Administrator
- Berichten: 6480
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:10
- Uitgedeelde bedankjes: 750 keer
- Bedankt: 485 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Ja, i know, maar ge kunt evengoed wel blijven voortdoen (en dus betalen voor uw internet toegang, wat ik dus nu aan het doen ben).
gewoon het negatieve lijkt me raar. En het feit dat als ik mijn verbinding verbreek er niks afgaat van mijn credit
gewoon het negatieve lijkt me raar. En het feit dat als ik mijn verbinding verbreek er niks afgaat van mijn credit
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Administrator
- Berichten: 6480
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:10
- Uitgedeelde bedankjes: 750 keer
- Bedankt: 485 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Ahzo? Linkje?flt schreef:Hadden ze eens op hun blog gezet, is zodat je niet direct zonder internet zit maar als er misbruik van gemaakt wordt ging het verdwijnen
edit: trouve: http://mobilevikings.com/news/archive/g ... bile-data/
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 4026
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 10:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 331 keer
- Bedankt: 81 keer
Ik ben van gisteren bij mobile vikings en nu heb ik volgende vraag.
Toen ik nog bij proximus was verbond ik mijn gsm af en toe met een usb kabel aan de laptop en ging zo het net op.
Op die laptop staat ubuntu en het was ook heel gemakkelijk om dit klaar te spelen, ik selecteerde proximus in de lijst en dan ging het.
Bij MV heb ik gekozen voor base omdat ze dat netwerk gebruiken, maar ik kan het toch maar niet laten werken.
Ik heb een screenshot gemaakt van het instellingsvenster en volgens mij is dat nummer verkeerd, de rest heb ik ingevuld zoals je kan zien.
En met mijn gsm kan ik ook het net op.
Dus hoe kan ik dit oplossen ?
Toen ik nog bij proximus was verbond ik mijn gsm af en toe met een usb kabel aan de laptop en ging zo het net op.
Op die laptop staat ubuntu en het was ook heel gemakkelijk om dit klaar te spelen, ik selecteerde proximus in de lijst en dan ging het.
Bij MV heb ik gekozen voor base omdat ze dat netwerk gebruiken, maar ik kan het toch maar niet laten werken.
Ik heb een screenshot gemaakt van het instellingsvenster en volgens mij is dat nummer verkeerd, de rest heb ik ingevuld zoals je kan zien.
En met mijn gsm kan ik ook het net op.
Dus hoe kan ik dit oplossen ?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 07 mei 2006, 19:18
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 17 keer
je pincode moet je nog invullen... standaard is dat 1111AnD schreef:Ik ben van gisteren bij mobile vikings en nu heb ik volgende vraag.
Toen ik nog bij proximus was verbond ik mijn gsm af en toe met een usb kabel aan de laptop en ging zo het net op.
Op die laptop staat ubuntu en het was ook heel gemakkelijk om dit klaar te spelen, ik selecteerde proximus in de lijst en dan ging het.
Bij MV heb ik gekozen voor base omdat ze dat netwerk gebruiken, maar ik kan het toch maar niet laten werken.
Ik heb een screenshot gemaakt van het instellingsvenster en volgens mij is dat nummer verkeerd, de rest heb ik ingevuld zoals je kan zien.
En met mijn gsm kan ik ook het net op.
Dus hoe kan ik dit oplossen ?
voor de rest moet dat werken...lukt hier toch
apn is juist : web.be
dacht dat "ubuntu" hier standaard "base.be" van maakte?
-
- Elite Poster
- Berichten: 4026
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 10:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 331 keer
- Bedankt: 81 keer
Vreemd, pincode er ook ingegeven en het werkt nog niet. ubuntu zet er "gprs.base.be" als je het base profiel kiest.skynetbbs schreef:je pincode moet je nog invullen... standaard is dat 1111AnD schreef:Ik ben van gisteren bij mobile vikings en nu heb ik volgende vraag.
Toen ik nog bij proximus was verbond ik mijn gsm af en toe met een usb kabel aan de laptop en ging zo het net op.
Op die laptop staat ubuntu en het was ook heel gemakkelijk om dit klaar te spelen, ik selecteerde proximus in de lijst en dan ging het.
Bij MV heb ik gekozen voor base omdat ze dat netwerk gebruiken, maar ik kan het toch maar niet laten werken.
Ik heb een screenshot gemaakt van het instellingsvenster en volgens mij is dat nummer verkeerd, de rest heb ik ingevuld zoals je kan zien.
En met mijn gsm kan ik ook het net op.
Dus hoe kan ik dit oplossen ?
voor de rest moet dat werken...lukt hier toch
apn is juist : web.be
dacht dat "ubuntu" hier standaard "base.be" van maakte?
Ik heb gezien dat die *99# bij elke provider staat dus dat laat ik maar staan.
-
- Pro Member
- Berichten: 392
- Lid geworden op: 28 maa 2006, 21:33
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 12 keer
HalloAnD schreef:Vreemd, pincode er ook ingegeven en het werkt nog niet. ubuntu zet er "gprs.base.be" als je het base profiel kiest.skynetbbs schreef:je pincode moet je nog invullen... standaard is dat 1111AnD schreef:Ik ben van gisteren bij mobile vikings en nu heb ik volgende vraag.
Toen ik nog bij proximus was verbond ik mijn gsm af en toe met een usb kabel aan de laptop en ging zo het net op.
Op die laptop staat ubuntu en het was ook heel gemakkelijk om dit klaar te spelen, ik selecteerde proximus in de lijst en dan ging het.
Bij MV heb ik gekozen voor base omdat ze dat netwerk gebruiken, maar ik kan het toch maar niet laten werken.
Ik heb een screenshot gemaakt van het instellingsvenster en volgens mij is dat nummer verkeerd, de rest heb ik ingevuld zoals je kan zien.
En met mijn gsm kan ik ook het net op.
Dus hoe kan ik dit oplossen ?
voor de rest moet dat werken...lukt hier toch
apn is juist : web.be
dacht dat "ubuntu" hier standaard "base.be" van maakte?
Ik heb gezien dat die *99# bij elke provider staat dus dat laat ik maar staan.
*99# is correct, APN moet web.be zijn en user en pass beiden web.
Dus, alles is correct.
Echter, een collega van me zit op linux en confirmeert dat deze functie in ubuntu niet werkt.
Het connect script achter dit venster functioneert niet goed.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4026
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 10:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 331 keer
- Bedankt: 81 keer
Ok bedankt voor de confirmatie.OpThaCop schreef:
Hallo
*99# is correct, APN moet web.be zijn en user en pass beiden web.
Dus, alles is correct.
Echter, een collega van me zit op linux en confirmeert dat deze functie in ubuntu niet werkt.
Het connect script achter dit venster functioneert niet goed.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1252
- Lid geworden op: 15 jun 2004, 18:25
- Locatie: West-Vlaanderen aan de kust
aller ze hebben er een nieuwe klant bij
bye bye proximus
woensdag morgen hun kaartje gekregen, woensdag middag al actief.
bye bye proximus
woensdag morgen hun kaartje gekregen, woensdag middag al actief.
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Administrator
- Berichten: 6480
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:10
- Uitgedeelde bedankjes: 750 keer
- Bedankt: 485 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Ik heb nu ook in phptelemeter (man man, dat project heeft dringend eens een nieuwe naam nodig) ondersteuning voor Mobile Vikings ingebakken.
Te vinden in release 1.35 - https://sourceforge.net/projects/phptelemeter/
Te vinden in release 1.35 - https://sourceforge.net/projects/phptelemeter/
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Berichten: 2401
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 14:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 92 keer
Is er iemand die hier een linkje heeft van hoeveel ik betaal als ik naar het buitenland bel? (vs, australie(sydney) en nieuw zeeland(auckland/christchurch)
vroeger heb ik eens een hele lijst gevonden op hun site maar nu vind ik die niet meer....
vroeger heb ik eens een hele lijst gevonden op hun site maar nu vind ik die niet meer....
-
- Elite Poster
- Berichten: 2422
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 20:08
- Uitgedeelde bedankjes: 585 keer
- Bedankt: 135 keer
http://mobilevikings.com/en/conditions/ ... s/#noneuroq-tec schreef:Is er iemand die hier een linkje heeft van hoeveel ik betaal als ik naar het buitenland bel? (vs, australie(sydney) en nieuw zeeland(auckland/christchurch)
vroeger heb ik eens een hele lijst gevonden op hun site maar nu vind ik die niet meer....
-
- Elite Poster
- Berichten: 2401
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 14:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 92 keer
johcla schreef:http://mobilevikings.com/en/conditions/ ... s/#noneuroq-tec schreef:Is er iemand die hier een linkje heeft van hoeveel ik betaal als ik naar het buitenland bel? (vs, australie(sydney) en nieuw zeeland(auckland/christchurch)
vroeger heb ik eens een hele lijst gevonden op hun site maar nu vind ik die niet meer....
ja maar dat zou zijn als ik van de vs naar België bel?
ik bevind me dus wel in België als ik naar daar bel.
op de site staat:
What’s the difference between “international” and “roaming”?
If you are “roaming”, it means you are abroad (not in Belgium).
“International” means that you are calling or texting from the inside of Belgium to a non-Belgian number.
If you are in Belgium and you call or text a Belgian number that is not in Belgium at that moment, you are not texting or calling “international”: thus, there is no price difference for you.
-
- Premium Member
- Berichten: 468
- Lid geworden op: 05 aug 2006, 10:05
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 3 keer
http://mobilevikings.com/nl/conditions/
Gesprekken naar alle Europese landen €0,50 per minuut,
Gesprekken naar niet Europese landen niet op de uitzonderingen lijst €1,00 per minuut,
Gesprekken naar landen op de uitzonderingen lijst niet bereikbaar
UITZONDERINGEN LIJST
Antarctica
Oost Timor
Emsat
Euro Sat
Global Sat
Inmarsat
International Free Phone
International Networks
Iridium
Nauru
St Helena
Gesprekken naar alle Europese landen €0,50 per minuut,
Gesprekken naar niet Europese landen niet op de uitzonderingen lijst €1,00 per minuut,
Gesprekken naar landen op de uitzonderingen lijst niet bereikbaar
UITZONDERINGEN LIJST
Antarctica
Oost Timor
Emsat
Euro Sat
Global Sat
Inmarsat
International Free Phone
International Networks
Iridium
Nauru
St Helena
-
- Elite Poster
- Berichten: 1739
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 18:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 57 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Problemen bij base. Mobiel Internet gaat ook niet bij base en virtuele providers trouwens.q-tec schreef:problemen bij mb? ik kan niks van mijn geschiedenis zien en ik ben van 30€ naar 0 gegaan
-
- Elite Poster
- Berichten: 2401
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 14:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 92 keer
Avenger 2.0 schreef:Problemen bij base. Mobiel Internet gaat ook niet bij base en virtuele providers trouwens.q-tec schreef:problemen bij mb? ik kan niks van mijn geschiedenis zien en ik ben van 30€ naar 0 gegaan
ok, bedankt! Ik hoop dat ik mijn €30 terug zie verschijnen....
maar tot 2min geleden kon ik nog op het net.
bellen en smsen lukt ook nog hoewel ik op 0€ zit raar ze
-
- Elite Poster
- Berichten: 1252
- Lid geworden op: 10 sep 2007, 17:37
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 57 keer
Holy crap.
Er was een probleempje met de nummeroverdracht (door men eigen fout btw).
Even voor gebeld: direct binnen (waar komde da nog tegen? )
En binnen het kwartier is mijn nummer overgezet en alles actief
Ik zit zelf in de telecom maar zo snel krijg ik niks geregeld
Dikke pluim voor mobile vikings dus
Er was een probleempje met de nummeroverdracht (door men eigen fout btw).
Even voor gebeld: direct binnen (waar komde da nog tegen? )
En binnen het kwartier is mijn nummer overgezet en alles actief
Ik zit zelf in de telecom maar zo snel krijg ik niks geregeld
Dikke pluim voor mobile vikings dus
-
- Starter Plus
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 10 jan 2009, 12:15
Ik ben sinds gisteren klant, we zien wel wat het geeft.
De eerste indruk is alvast positief:
- De SIM-kaart was er binnen de 24uur met duidelijke instructies
- De kaart was er binnen de 24ur
- De top-up stond op mijn kaart na minder dan 12uur
- EDGE op de trein tussen Ronse en Brussel-Zuid was alvast dik in orde.
- Op mijn stageplaats (ICTRA) waar ze velen sites en poorten blokkeren, was het ook ideaal
We zien wel wat het op lange termijn geeft, vooral met de komst van 3G.
De eerste indruk is alvast positief:
- De SIM-kaart was er binnen de 24uur met duidelijke instructies
- De kaart was er binnen de 24ur
- De top-up stond op mijn kaart na minder dan 12uur
- EDGE op de trein tussen Ronse en Brussel-Zuid was alvast dik in orde.
- Op mijn stageplaats (ICTRA) waar ze velen sites en poorten blokkeren, was het ook ideaal
We zien wel wat het op lange termijn geeft, vooral met de komst van 3G.
-
- Member
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 08 feb 2010, 13:42
Ik ben sinds gisteren ook klant.
- SIM binnen 24 uur
- opwaarderen onmiddellijk
- activatie lijkt mij ook onmiddellijk gedaan te zijn: bellen gaat, enkel data/internet lukt nog niet (met iphone)
we shall see
Tevens mijn Mobistar abonnement voor de komende 5 maanden op my5 (5€ pm) gezet en de mobile&surf optie verwijderd Het voorstel van Mobistar was om om gewoon 150 euro te betalen, yeah right
- SIM binnen 24 uur
- opwaarderen onmiddellijk
- activatie lijkt mij ook onmiddellijk gedaan te zijn: bellen gaat, enkel data/internet lukt nog niet (met iphone)
we shall see
Tevens mijn Mobistar abonnement voor de komende 5 maanden op my5 (5€ pm) gezet en de mobile&surf optie verwijderd Het voorstel van Mobistar was om om gewoon 150 euro te betalen, yeah right
-
- Member
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 08 feb 2010, 13:42
jawel
"web.be" en als username en password telkens "web"
alles zonder quotes natuurlijk. Misschien duurt het een tijdje, ik ga de helpdesk er nog niet mee lastig vallen, mocht het na 24u nog niet lukken zal ik eens bellen.
"web.be" en als username en password telkens "web"
alles zonder quotes natuurlijk. Misschien duurt het een tijdje, ik ga de helpdesk er nog niet mee lastig vallen, mocht het na 24u nog niet lukken zal ik eens bellen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 06 okt 2009, 16:31
- Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
- Bedankt: 75 keer
fastman schreef:jawel
"web.be" en als username en password telkens "web"
alles zonder quotes natuurlijk. Misschien duurt het een tijdje, ik ga de helpdesk er nog niet mee lastig vallen, mocht het na 24u nog niet lukken zal ik eens bellen.
Gebruik de Mobile Vikings helpdesk eens, als het een instellings fout is natuurlijk
-
- Member
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 08 feb 2010, 13:42
werkt ondertussen !
hoe kan ik het carrier logo van mobile vikings op mijn iphone 3GS met iOS 4.0 krijgen?
hoe kan ik het carrier logo van mobile vikings op mijn iphone 3GS met iOS 4.0 krijgen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 15:23
- Twitter: amedee
- Locatie: Sint-Niklaas
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
APN = web.befastman schreef:jawel
"web.be" en als username en password telkens "web"
alles zonder quotes natuurlijk. Misschien duurt het een tijdje, ik ga de helpdesk er nog niet mee lastig vallen, mocht het na 24u nog niet lukken zal ik eens bellen.
username = web
password =
Dus géén password! Gewoon blanco laten.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 951
- Lid geworden op: 01 apr 2005, 14:46
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 42 keer
Paswoord is WEL nodig: http://nl-qelp.mobilevikings.com/#/HTC/ ... nstellen/9localhost schreef: APN = web.be
username = web
password =
Dus géén password! Gewoon blanco laten.