Pagina 1 van 1

opzeg edpnet

Geplaatst: 25 nov 2008, 10:09
door bartman
kan je gewoon via een mail of via myedpnet je abonnement opzeggen, of moet er verplicht ook nog een aangetekend schrijven gebeuren?

Re: opzeg edpnet

Geplaatst: 25 nov 2008, 10:30
door seagull
bartman schreef:kan je gewoon via een mail of via myedpnet je abonnement opzeggen, of moet er verplicht ook nog een aangetekend schrijven gebeuren?
Neen. Ik had een omschakeling naan raw copper gevraagd.
Omdat mijn abonnement nog geen 12 maanden liep moest ik een nieuw abonnement vragen en het oude blijven betalen tot het einde van de periode van 12 maanden.
Omdat EDPnet na afloop van die periode facturen bleef sturen van het oude abonnement had ik een ticket aangemaakt.
Antwoord: EDPnet heeft hieromtrent geen geldige opzegging ontvangen. Gelieve ons een gehandtekend document per fax of per post te versturen.
Terwijl ze goed wisten bij de bestelling van mijn raw copper dat dit was ter vervanging van mijn oude abonnement.
Ik had bij de bestelling een toezegging gekregen om de setup kosten niet te moeten betalen, maar die hadden ze wel gefactureerd. Daarvoor zou ik nu een credietnota krijgen.

Re: opzeg edpnet

Geplaatst: 25 nov 2008, 21:40
door nogChoco
In dit topic: 'EDPnet > opzegtermijn', vind je een voorbeeld van hoe ik mijn EDPnet Max6 abonnement per MyEDPnet ticket heb opgezegd. Je telefoonlijn of raw copper gaat via Belgacom, dus dat moet je apart opzeggen.

Re: opzeg edpnet

Geplaatst: 26 nov 2008, 14:06
door bartman
heb dat eergisteren (maandag dus) via een ticket gedaan, en gisteren ook nog eens een aangetekende brief verstuurd. Helaas kon ik gisteren en ook vandaag niet binnen op hun website. Ligt die plat? ik kan dus niet nachecken of ze op het ticket al gereageerd hebben

Re: opzeg edpnet

Geplaatst: 26 nov 2008, 15:10
door nogChoco
Ze hebben een vernieuwde site nu, dus mogelijk waren daar wat tijdelijke problemen mee (verwijder je cookies/cache eens als je niet kan inloggen). Ik geraakte deze morgen binnen in het MyEDPnet gedeelte.