niet bereikbaar voor Telenetnummers via Belgian Telecom
Geplaatst: 24 okt 2008, 20:28
activatie 29/09/08
activatie ADSL probleemloos. (behalve geen logingegevens werkdag voor activatie, maar via mail dan doorgestuurd)
had geen brief gekregen voor voip (na mail van mij hebben ze dan denummerportering in gang gezet. (bgc -> Colt Telecom)
1. CLIP kwam niet direct in orde, nu wel
2. CLIR nog iets langer...ook nu in orde
Telenetnummers kunnen mij NIET bereiken.
Na 1 week onderzoek komt men tot de vaststelling:
"Betreffende het onbereikbaar zijn voor Telenet-nummers, heeft ons onderzoek uitgewezen dat de reden hiervoor bij Telenet ligt. Hoogstwaarschijnlijk updaten zij hun database niet frequent vanuit CRDC wat ervoor zorgt dat Telenet-nummers die u proberen te bellen de melding krijgen dat het nummer niet is toegekend. Telenet klanten die u aldus niet kunnen bereiken, zouden zelf klacht moeten neerleggen bij Telenet hiervoor."
Moet ik elke telenetbeller die ik ken nu vragen uit goodwill een klacht neer te leggen?
zal zelf maar een mail naar telenet sturen, en hopen dat ze mijn nr. updaten in hun CRDC database.
=> gebeld vrijdag om 20.38 u. naar telenet technische dienst. zouden dit asap kunnen oplossen, en als het niet lukt voor back-office (dossiertje opmaken) let's wait and see
activatie ADSL probleemloos. (behalve geen logingegevens werkdag voor activatie, maar via mail dan doorgestuurd)
had geen brief gekregen voor voip (na mail van mij hebben ze dan denummerportering in gang gezet. (bgc -> Colt Telecom)
1. CLIP kwam niet direct in orde, nu wel
2. CLIR nog iets langer...ook nu in orde
Telenetnummers kunnen mij NIET bereiken.
Na 1 week onderzoek komt men tot de vaststelling:
"Betreffende het onbereikbaar zijn voor Telenet-nummers, heeft ons onderzoek uitgewezen dat de reden hiervoor bij Telenet ligt. Hoogstwaarschijnlijk updaten zij hun database niet frequent vanuit CRDC wat ervoor zorgt dat Telenet-nummers die u proberen te bellen de melding krijgen dat het nummer niet is toegekend. Telenet klanten die u aldus niet kunnen bereiken, zouden zelf klacht moeten neerleggen bij Telenet hiervoor."
Moet ik elke telenetbeller die ik ken nu vragen uit goodwill een klacht neer te leggen?
zal zelf maar een mail naar telenet sturen, en hopen dat ze mijn nr. updaten in hun CRDC database.
=> gebeld vrijdag om 20.38 u. naar telenet technische dienst. zouden dit asap kunnen oplossen, en als het niet lukt voor back-office (dossiertje opmaken) let's wait and see