Pagina 1 van 1
					
				Lijn Verhuizen -- waarom zo duur ?
				Geplaatst: 13 sep 2008, 12:48
				door Sasuke
				Binnenkort verhuis ik naar een nieuwe (eigen) woning. Uiteraard wil ik mijn verhuis van de telefoonlijn + ADSL signaal regelen, en als brave klant doe ik dat via e-services.
Maar wat zie ik daar nu staan, een kost van 135 EUR !!!! .. Dat is dus meer dan de kost van een jaarcontract "Discovery Line".
Iemand tips om het wat goedkoper te kunnen regelen ? Iemand met wat BGC kennis over verdoken promo's (zoals vroeger, of nu nog ?, de gratis installatie van een nieuwe lijn ?)
Grtz,
Sasuke[/u]
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 sep 2008, 12:52
				door Special_K
				Vermits je al klant bent vrees ik dat je zal kunnen dokken.
Bij mij hebben ze een nieuwe installatie gratis uitgevoerd, ik heb er toen wel specifiek achter gevraagd.
De enige stok die je achter de deur hebt is dreigen met opstappen, als je overstapt naar bv telenet is de installatie wel gratis  

 
			
					
				
				Geplaatst: 13 sep 2008, 12:54
				door Sasuke
				Extra info: Ik verhuis "buiten de zone", specifiek van 03 naar 011 ...
Misschien beste optie is dan om een nieuwe lijn te vragen met gratis installatie en enkel de ADSL laten verhuizen. Dat kost dan toch al de helft (EDPNET).
Grtz,
Sasuke
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 sep 2008, 13:04
				door Goztow
				Als je al meer dan een jaar hebt: lijn opzeggen en nieuwe aanvragen, zeker.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 sep 2008, 14:10
				door a3ke
				Je huidige lijn opzeggen , dat zeker en vast 
Dan wandel je een BCG shop binnen (en enkel binnenwandelen , niet bellen , mailen of via de telefoon) 
En je vraagt voor je nieuw adress nieuwe aansluiting of activatie en je vraagt de oneindige interne shoppromotie gratis installatie/activatie twv 135 € erbij en dan de optie discovery line 
Voila , 2 x 0 € = 0 € 

 
			
					
				
				Geplaatst: 13 sep 2008, 15:14
				door Caey
				je zou zelfs moeten in staat zijn om korting te krijgen omdat je een nieuw abonnement aangaat (desnoods op naam van vriendin)
Ik zou gewoon eens bellen naar Belgacom, vermeld dat je gezien hebt dat er iets bestaat als een funny shake dat goedkoper is. Laat daarbij vallen dat daarin digitale tv inbegrepen zit en dan zullen ze wel willen onderhandelen.
Uiteraard zal je wel moeten akkoord gaan met een jaarcontract.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 13 sep 2008, 15:36
				door hollebollegijs
				gewoon bellen en vragen voor gratis installatie.
eventueel doe ik het voor je.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 14 sep 2008, 09:12
				door Genghis
				hollebollegijs schreef:gewoon bellen en vragen voor gratis installatie.
eventueel doe ik het voor je.
Dat is mij hier zonet bevestigd. Bellen, vragen, et voilla...
Best dat je het zelf doet, ze hebben wat persoonlijke gegevens nodig blijkbaar.
 
			
					
				
				Geplaatst: 26 sep 2008, 14:34
				door Spooik
				Binnenkort verhuis ik naar een nieuwe (eigen) woning. Uiteraard wil ik mijn verhuis van de telefoonlijn + ADSL signaal regelen, en als brave klant doe ik dat via e-services. 
Lag er al Belgacom bedrading in je nieuwe huis of nog totaal niets?
 
			
					
				
				Geplaatst: 27 sep 2008, 03:01
				door Matthias_VL
				Heb die zever ook gehad vorig jaar, verhuisde en wou nummer houden en dan was de promotie Discovery Line net lopende, 0 euro aansluiting enzo....   maar wanneer ik nummer wou behouden : 135 euro  

  heb de lijn opgezegd en daarna weer een nieuwe aansluiting met promo... toch wel schandalig zulke praktijken. ( misschien knopje duwen of draadje aansluiten ) De winst moet van ergens komen he ! )