c740 ip instellen voor dommel
Geplaatst: 10 sep 2008, 18:44
Ik heb van alles geprobeerd, maar ik kan nog altijd geen uitgaande gesprekken maken via voip.
In eerste instantie kreeg ik constant de foutmelding dat "SIP-registratie is mislukt!"
Toen die foutmelding verdwenen was kon ik geen uitgaande oproep maken.
Nu zijn mijn diensten in het crm menu ook nog niet geactiveerd,waarschijnlijk omdat ik afgelopen vrijdag pas mijn eerste factuur heb betaald.
En in m'n e-mail stond , "Alle diensten die werden opgenomen in deze proforma faktuur zullen binnen 3 werkdagen worden geactiveerd of verlengd.
Hou er wel rekening mee dat de activatie van een internetaansluiting tot 10 werkdagen in beslag kan nemen."
Wil dat zeggen dat ook dan pas Voip/sip-registratie van toepassing is?
bij voorbaat dank.
In eerste instantie kreeg ik constant de foutmelding dat "SIP-registratie is mislukt!"
Toen die foutmelding verdwenen was kon ik geen uitgaande oproep maken.
Nu zijn mijn diensten in het crm menu ook nog niet geactiveerd,waarschijnlijk omdat ik afgelopen vrijdag pas mijn eerste factuur heb betaald.
En in m'n e-mail stond , "Alle diensten die werden opgenomen in deze proforma faktuur zullen binnen 3 werkdagen worden geactiveerd of verlengd.
Hou er wel rekening mee dat de activatie van een internetaansluiting tot 10 werkdagen in beslag kan nemen."
Wil dat zeggen dat ook dan pas Voip/sip-registratie van toepassing is?
bij voorbaat dank.