Vervangen telefoonstekker?
Geplaatst: 27 aug 2008, 01:43
Hey iedereen,
Ik was zonet op jullie forum terechtgekomen omdat ik een vraagje heb over de plaatsing van mijn modem.
Ik heb vandaag bij belgacom een ADSL go generations abonnement afgesloten.
Ik ben hier heel tevreden mee, aangezien ik op die manier als kotstudent de kosten wat kan drukken. Daarom doe ik ook liefst zoveel mogelijk zelf, zoals de installatie.
De dame die ik aan de lijn had van het salescenter zij me echter dat ze een technieker moesten langssturen omdat de telefoonstekker verandert moet worden.
Het gaat om een kamer in een wat ouder herenhuis, maar hier hebben al talloze studenten voor mij gewoond en ik kan mij niet inbeelden dat dan nu juist de stekker vervangen zou moeten worden.
Die dame verzekerde mij echter dat de installatie niet zou lukken met die stekker. Ik heb haar gevraagd waarom, maar ze weigerde hierop te antwoorden en verzon een smoesje "dat is een te technische uitleg".
Ik en hier heel erg ontevreden over, ik zou willen weten waarom die telefoonstekker in godsnaam vervangen zou moeten worden, vooral omdat ik daar net geen 40 EUR voor ga moeten betalen om de technieker te laten komen ( die BTW pas 19 september kan komen!!!).
Na het lezen van jullie forum en andere vragen denk ik dat het misschien iets te doe heeft met die splitter??? ( Ik neem geen telefoonaansluiting trouwens) Want blijkbaar zuivert dat storingen of zoiets.
Of wil die dame gewoon de prijs opdrijven en maakt ze me maar iets wijs???
Want als het enkel om zo'n splitter gaat, dan kan ik dat toch gewoon zelf kopen voor 10 EUR ofzo?
Ik vroeg me gewoon af of jullie denken dat het echt mogelijk is dat het noodzakelijk is dat die telefoonstekker vervangen wordt, of dat ze me gewoon meer wil doen betalen?
Thanks
Ik was zonet op jullie forum terechtgekomen omdat ik een vraagje heb over de plaatsing van mijn modem.
Ik heb vandaag bij belgacom een ADSL go generations abonnement afgesloten.
Ik ben hier heel tevreden mee, aangezien ik op die manier als kotstudent de kosten wat kan drukken. Daarom doe ik ook liefst zoveel mogelijk zelf, zoals de installatie.
De dame die ik aan de lijn had van het salescenter zij me echter dat ze een technieker moesten langssturen omdat de telefoonstekker verandert moet worden.
Het gaat om een kamer in een wat ouder herenhuis, maar hier hebben al talloze studenten voor mij gewoond en ik kan mij niet inbeelden dat dan nu juist de stekker vervangen zou moeten worden.
Die dame verzekerde mij echter dat de installatie niet zou lukken met die stekker. Ik heb haar gevraagd waarom, maar ze weigerde hierop te antwoorden en verzon een smoesje "dat is een te technische uitleg".
Ik en hier heel erg ontevreden over, ik zou willen weten waarom die telefoonstekker in godsnaam vervangen zou moeten worden, vooral omdat ik daar net geen 40 EUR voor ga moeten betalen om de technieker te laten komen ( die BTW pas 19 september kan komen!!!).
Na het lezen van jullie forum en andere vragen denk ik dat het misschien iets te doe heeft met die splitter??? ( Ik neem geen telefoonaansluiting trouwens) Want blijkbaar zuivert dat storingen of zoiets.
Of wil die dame gewoon de prijs opdrijven en maakt ze me maar iets wijs???
Want als het enkel om zo'n splitter gaat, dan kan ik dat toch gewoon zelf kopen voor 10 EUR ofzo?
Ik vroeg me gewoon af of jullie denken dat het echt mogelijk is dat het noodzakelijk is dat die telefoonstekker vervangen wordt, of dat ze me gewoon meer wil doen betalen?
Thanks