Tevredenheidsonderzoek van elke ISP cfr Dommelpoll
Geplaatst: 21 aug 2008, 14:48
Het belangrijkste van de (Dommel)poll is de conclusie.
Extractie gemaakt van de niet-Dommelaars komen we op de volgende resultaten:
Zeer tevreden: 44%
Tevreden: 33%
Minder tevreden weggegaan: 17%
Zeer ontevreden: 6%
Hieruit blijkt dat een grote meerderheid tevreden tot zeer tevreden is.
Het zou interessant zijn, moesten we nu voor elke isp zulke poll houden. Op deze manier kunnen we de resultaten quasi objectief interpreteren voor heel de userbase-forummers. Hell yea, maak achteraf een top3 op ofzo!
Dus mijn oproep naar de mods, is het mogelijk om voor elke (of de meest frequente isp's) eens een poll te maken met:
a) Zeer tevreden
b) Tevreden
c) Misschien wordt het tijd om het aanbod van andere ISP eens te bekijken
d) Ik wil weg
Hoewel dit een momentopname van een selectief publiek is, kan dit een goede leidraad zijn voor klanten die eventueel willen overstappen. Prijs en specificaties zijn allemaal raadpleegbaar, maar service en netwerkkwaliteit zijn steeds zeer moeilijk te meten (buiten poll). Op het eerste zicht zou je zeggen dat de overgrote meerderheid van Dommel viesgezind is, echter uit de poll blijkt dat dit over slechts 6% gaat.
Extractie gemaakt van de niet-Dommelaars komen we op de volgende resultaten:
Zeer tevreden: 44%
Tevreden: 33%
Minder tevreden weggegaan: 17%
Zeer ontevreden: 6%
Hieruit blijkt dat een grote meerderheid tevreden tot zeer tevreden is.
Het zou interessant zijn, moesten we nu voor elke isp zulke poll houden. Op deze manier kunnen we de resultaten quasi objectief interpreteren voor heel de userbase-forummers. Hell yea, maak achteraf een top3 op ofzo!
Dus mijn oproep naar de mods, is het mogelijk om voor elke (of de meest frequente isp's) eens een poll te maken met:
a) Zeer tevreden
b) Tevreden
c) Misschien wordt het tijd om het aanbod van andere ISP eens te bekijken
d) Ik wil weg
Hoewel dit een momentopname van een selectief publiek is, kan dit een goede leidraad zijn voor klanten die eventueel willen overstappen. Prijs en specificaties zijn allemaal raadpleegbaar, maar service en netwerkkwaliteit zijn steeds zeer moeilijk te meten (buiten poll). Op het eerste zicht zou je zeggen dat de overgrote meerderheid van Dommel viesgezind is, echter uit de poll blijkt dat dit over slechts 6% gaat.