proximus mobile internet raakt niet ingesteld - wiens fout?
Geplaatst: 19 aug 2008, 18:22
een vraagje voor de mensen die mss iets zoals dit hebben meegemaakt en voor diegenen die wat meer weten van juridische dingen.
ik heb daarnet mijn factuur van vorige maand GenerationMTV gekregen en daarop staan voor pakweg 12 euro aan mobile internet kosten. ik gebruik dan soms maar echt heel sporadisch en tot nu toe zat ik altijd onder de 3-4 euro.
die 12 euro zijn er doordat ik veel meer connecties heb gemaakt, zij het dan wel heel korte (pakweg een seconde) waarna mijn gsm zei dat er een verbindingsfout was en ik een automatische SMS kreeg met de boodschap instellingen op te halen door "ja" terug te smsen. hoe vaak ik dit ook deed, het probleem bleef (en is er nog steeds btw).
ik dacht dat er mss een panne was en dat ze mij dat nooit gingen aanrekenen (ah ja, verbindingsfout = er is geen verbinding) dus ik heb vaak geprobeerd en blijkbaar hebben ze dat dus toch aangerekend.
nu ga ik een klachtenbrief faxen om mijn geld terug te eisen. is dat de beste manier? bij 6000 zeggen ze van wel.
vraag is of de configuratie van mijn GSM die mislukt dan wel mijn of hun fout is. ik zou zeggen dat zij dat moeten regelen.
ten tweede: weet er iemand of het klopt dat mobile internet bij GenerationMTV onmogelijk is tout court? de mens van 6000 beweerde dat even maar ik kan bij MyProximus daar wel opties voor aanpassen dus volgens mij had hij het verkeerd.
ten derde: ik heb de domiciliëring van proximus tijdelijk inactief gezet. is dat verstandig als drukkingsmiddel?
ik heb daarnet mijn factuur van vorige maand GenerationMTV gekregen en daarop staan voor pakweg 12 euro aan mobile internet kosten. ik gebruik dan soms maar echt heel sporadisch en tot nu toe zat ik altijd onder de 3-4 euro.
die 12 euro zijn er doordat ik veel meer connecties heb gemaakt, zij het dan wel heel korte (pakweg een seconde) waarna mijn gsm zei dat er een verbindingsfout was en ik een automatische SMS kreeg met de boodschap instellingen op te halen door "ja" terug te smsen. hoe vaak ik dit ook deed, het probleem bleef (en is er nog steeds btw).
ik dacht dat er mss een panne was en dat ze mij dat nooit gingen aanrekenen (ah ja, verbindingsfout = er is geen verbinding) dus ik heb vaak geprobeerd en blijkbaar hebben ze dat dus toch aangerekend.
nu ga ik een klachtenbrief faxen om mijn geld terug te eisen. is dat de beste manier? bij 6000 zeggen ze van wel.
vraag is of de configuratie van mijn GSM die mislukt dan wel mijn of hun fout is. ik zou zeggen dat zij dat moeten regelen.
ten tweede: weet er iemand of het klopt dat mobile internet bij GenerationMTV onmogelijk is tout court? de mens van 6000 beweerde dat even maar ik kan bij MyProximus daar wel opties voor aanpassen dus volgens mij had hij het verkeerd.
ten derde: ik heb de domiciliëring van proximus tijdelijk inactief gezet. is dat verstandig als drukkingsmiddel?