Pagina 1 van 1

optie gratis bellen

Geplaatst: 04 jul 2008, 09:46
door proxiboyke
op 09/06 ben ik scarlet geworden
met een optie gratis bellen
vanaf 01/07 mag ik nu van mijn werkgever onbeperkt gratis bellen naar vaste nrs met mijn gsm
ik stuur nen mail naar scarlet om te vragen om die optie te schrappen en ik krijg het volgende terug


Geachte heer/mevrouw,


U hebt op 03-07-2008 om 13:06:44 de volgende vraag aan ons gesteld:
Ik mag van mijn werkgever (een proximusabonnement) met collegas onbeperkt bellen maar ook onbeperkt naar vaste nrs.
Dit sedert 01/07/2008.
Daarom zou ik willen vragen om de optie gratis bellen te verwijderen.
Ik wil WEL mijn nr behouden om zelf opgebeld te worden.

Dank voor de vlotte afhandeling !

Het antwoord is:
U kan omschakelen naar de formule zonder de optie 'gratis bellen'.




Er zijn enkele voorwaarden waarmee u rekening dient te houden:


- Uw contract wordt verlengd met een periode van 15 maanden.

- In navolging van de prijswijziging dient u akkoord te gaan met de algemene & specifieke voorwaarden van het Scarlet ADSL Unlimited abonnement. U kan deze nalezen op onze website (www.scarlet.be)


Gelieve ons als antwoord op deze e-mail te bevestigen dat u akkoord gaat met bovenstaande voorwaarden alvorens wij de nodige wijzigingen in onze systemen aanbrengen.


Met vriendelijke groet,


Afdeling klantenservice

Geplaatst: 04 jul 2008, 11:50
door fluppie
gewoon een type brief waar geen speld tussen te krijgen is, maar u kan dus verder zonder de optie'gratis bellen' het is dat toch dat je bedoeling is?

Geplaatst: 04 jul 2008, 13:45
door proxiboyke
ja maar tis nu plost 15 maanden bijtekenen

Geplaatst: 04 jul 2008, 13:47
door Maglor
Maar je bent op 9/6 (ik veronderstel dat dit 9 juni is en niet september 06?) pas klant geworden? Dus je zit nog 14 maanden vast.

Zou dit dan 14+15 = 29 maanden worden?

Geplaatst: 04 jul 2008, 14:22
door proxiboyke
ah ik dacht dat het 12 maand was bij het ondertekenen

Geplaatst: 04 jul 2008, 14:30
door Matthias_VL
Laat u niets wijsmaken, het nieuwe contract annuleert het vorige...

Geplaatst: 04 jul 2008, 15:08
door proxiboyke
kan ik begrijpen maar we spreken hier wel over een optie en geen contract

Geplaatst: 04 jul 2008, 15:44
door Devilzown
....van het Scarlet ADSL Unlimited abonnement....


Das scarlet adsl gewoon, das ZONDER telefonie.

Degene dat da heeft geantwoord heeft niet goed gelezen denk ik. Ge kunt best ne keer bellen.

Als ge gewoon van Scarlet ONE unlimited naar gewone scarlet one wilt is gewoon een facturatie aanpassing dacht ik.

Geplaatst: 07 jul 2008, 17:45
door Fluppeke
ik ben een van de eerste one klanten... onbeperkt bellenwas toen standaard en geen optie...
Kan je die optie uitschakelen in mijn.scarlet.be? (zoals dat het geval is met nummerweergave enz...)
Toen ik intekende was scarlet one mobile ook een optie ..dewelke in onbruik is geraakt .. als ik je zo hoor is het best dat mijn homeconnect bij dommel reeds bestelt is want intekenen op een nieuw contract om een optie kwijt te geraken is allesbehalve klantvriendelijk.

Ik leg het even voor binnen STUG (scarlet telecom user group , onderdeel van tik).

mvg,