Re: Tele2 All In +
Geplaatst: 26 mei 2008, 11:43
Beste,
Sedert ik een Tele2 All-in heb onderschreven (al 2 jaar) heb ik altijd al problemen ondervonden met de telefonie. Ik gun TELE2 reeds 2 jaar de tijd om dit op te lossen. Het grote probleem is dat de telefonie ten alle tijde kan uitvallen midden in een gesprek. Er is dus gewoon geen QOS op deze manier van telefoneren. Een logisch gevolg hieruit is dat het zeer irritant is op deze manier te moeten werken. Het is geen pretje op dit ogenblik om jullie aangeboden produkt te gebruiken, gewoonweg niet werkbaar. 'Troep' op zijn schoonst gezegd. Tenzij u mij van het tegendeel kunt overtuigen door het op te lossen.
Hebben jullie hier echt geen oplossing voor. Zo ja kan je ons (want ik ben blijkbaar niet de enige) dan deze oplossing aanbieden via dit forum.
Indien niet dan ben ik overtuigd dat jullie veel klanten zullen verliezen.
Dank bij voorbaat.
Sedert ik een Tele2 All-in heb onderschreven (al 2 jaar) heb ik altijd al problemen ondervonden met de telefonie. Ik gun TELE2 reeds 2 jaar de tijd om dit op te lossen. Het grote probleem is dat de telefonie ten alle tijde kan uitvallen midden in een gesprek. Er is dus gewoon geen QOS op deze manier van telefoneren. Een logisch gevolg hieruit is dat het zeer irritant is op deze manier te moeten werken. Het is geen pretje op dit ogenblik om jullie aangeboden produkt te gebruiken, gewoonweg niet werkbaar. 'Troep' op zijn schoonst gezegd. Tenzij u mij van het tegendeel kunt overtuigen door het op te lossen.
Hebben jullie hier echt geen oplossing voor. Zo ja kan je ons (want ik ben blijkbaar niet de enige) dan deze oplossing aanbieden via dit forum.
Indien niet dan ben ik overtuigd dat jullie veel klanten zullen verliezen.
Dank bij voorbaat.