Pagina 1 van 1
Boost pack opzeggen
Geplaatst: 12 mei 2008, 21:33
door frado
Hi,
Ik wou mijn boostpack opzeggen omdat het toch ietsje teveel is. Blijkbaar moet je hiervoor een aangetekend schrijven voor doen... Nu, ik heb geen zin om hier nog eens geld aan te smijten om iets te kunnen annuleren(zeker niet na de changes op de gewone acc's in feb).
Nu, in juli zal ik waarschijnlijk zo'n speedpack nemen/of homeconnect. Dan zal het boostpack waarschijnlijk wegvallen?
Geplaatst: 12 mei 2008, 22:04
door gr4vity
Boostpack kan je ook gewoon opzeggen door een e-mail naar
[email protected].
Re: Boost pack opzeggen
Geplaatst: 14 mei 2008, 14:23
door gerree
frado schreef:Hi,
Ik wou mijn boostpack opzeggen omdat het toch ietsje teveel is. Blijkbaar moet je hiervoor een aangetekend schrijven voor doen... Nu, ik heb geen zin om hier nog eens geld aan te smijten om iets te kunnen annuleren(zeker niet na de changes op de gewone acc's in feb).
Nu, in juli zal ik waarschijnlijk zo'n speedpack nemen/of homeconnect. Dan zal het boostpack waarschijnlijk wegvallen?
Kan zijn da da gewoon verandert naar speedpack eh

Geplaatst: 14 mei 2008, 15:25
door frado
ik had naar sales@ gestuurd. Nja, we zijn aan het overwegen om naar homeconnect te gaan.
Maar hoe gaat dit dan als je geen abo meer hebt bij bgc? Je behoud dan toch dezelfde bedrading als nu hoop ik? En moeten de telefonen dan vertrekken vanaf die router?
Geplaatst: 14 mei 2008, 15:30
door ChelloExtremer
frado schreef:En moeten de telefonen dan vertrekken vanaf die router?
ja
Geplaatst: 14 mei 2008, 19:56
door Insom
frado schreef:ik had naar sales@ gestuurd. Nja, we zijn aan het overwegen om naar homeconnect te gaan.
Maar hoe gaat dit dan als je geen abo meer hebt bij bgc? Je behoud dan toch dezelfde bedrading als nu hoop ik? En moeten de telefonen dan vertrekken vanaf die router?
Sluit er 1 of 2 basissen op aan voor draadloze handsets, dan moet je niet meer met kabels liggen kl*ten

.
Geplaatst: 14 mei 2008, 20:13
door frado
nja het 'probleem' is dat ik 3 telefoons heb, waarvan 1 draadloos, en 2 met draad. Maar ik zou moeten zien hoe onze telefoonkabels in het huis liggen, want ik zal die dan moeten doortrekken naar die router...
Geplaatst: 14 mei 2008, 22:14
door Insom
frado schreef:nja het 'probleem' is dat ik 3 telefoons heb, waarvan 1 draadloos, en 2 met draad. Maar ik zou moeten zien hoe onze telefoonkabels in het huis liggen, want ik zal die dan moeten doortrekken naar die router...
Leuk eh, die bekabeling.
Ik zeg mn boostpack ieg nog niet op. Wie weet wordt het wel omgetoverd tot speedpack zoals Gerree al vermelde.
Zou je me via dit topic of pm willen laten weten hoe je de Siemens modem ervaart?
Heb van "horen zeggen" dat ze evengoed tot zelfs beter zijn als Fritzbox (waarvan ik maar problemen met de fax blijf ondervinden)
Bedankt enne succes met je kabels.
Geplaatst: 14 mei 2008, 22:18
door frado
Ik kijk ook nog even de kat uit de boom hoor. Dat boostpack heb ik niet nodig, maar in juli zal het weinig nut meer hebben denk ik. Hopelijk een auto verandering naar speedpack dan..
Een 12mbit optie wordt nergens vermeld voor homeconnect?
Geplaatst: 14 mei 2008, 22:26
door Lord Utopia
frado schreef:Ik kijk ook nog even de kat uit de boom hoor. Dat boostpack heb ik niet nodig, maar in juli zal het weinig nut meer hebben denk ik. Hopelijk een auto verandering naar speedpack dan..
Een 12mbit optie wordt nergens vermeld voor homeconnect?
boostpack ook niet
Geplaatst: 15 mei 2008, 22:14
door frado
mja limiet van 200gb, wie draait dat er nu door:D . Ik geraak nu al niemeer aan 100gb
Re: Boost pack opzeggen
Geplaatst: 22 jan 2010, 22:35
door Dajump
Mijn reactie op de opzegging boost pack ontvangen. Het is blijkbaar niet zo eenvoudig om dit op te zeggen ook al ben je al meer dan 3 jaar klant.
----
Het boostpack is momenteel al geactiveerd.
Het is pas mogelijk om dit op te zeggen na 12 maanden.
Alvast bedankt voor uw begrip.
----

Re: Boost pack opzeggen
Geplaatst: 22 jan 2010, 22:50
door Lord Utopia
Dajump schreef:Mijn reactie op de opzegging boost pack ontvangen. Het is blijkbaar niet zo eenvoudig om dit op te zeggen ook al ben je al meer dan 3 jaar klant.
----
Het boostpack is momenteel al geactiveerd.
Het is pas mogelijk om dit op te zeggen na 12 maanden.
Alvast bedankt voor uw begrip.
----

Sinds wanneer heb je dat boostpack?