E-Leven : het nieuwe REALDSL ????
Geplaatst: 11 apr 2008, 10:38
Het begint er steeds meer op te lijken. Enkel bij verkoop geraak je nog binnen, op emails wordt niet gereageeerd. Bezin eer je hier aan begint.
Dat was me (gelukkig) al snel duidelijk. Als men al niet reageert op een toekomstige klant die enkele vraagjes stelt, dan hoeft het alvast niet voor mij. Kan je nagaan hoe bestaande klanten behandeld worden...Robots schreef:Bezin eer je hier aan begint.
Dan kan je evengoed zeggen ... Dommel het nieuwe RealDSL. Support op tickets is daar ook huilen met de pet op ...Robots schreef:Het begint er steeds meer op te lijken. Enkel bij verkoop geraak je nog binnen, op emails wordt niet gereageeerd. Bezin eer je hier aan begint.
... en dat is de enige reden waarom ik Dommel nog steeds niet overweeg om naar over te stappen.ditCh schreef:Dan kan je evengoed zeggen ... Dommel het nieuwe RealDSL. Support op tickets is daar ook huilen met de pet op ...
Inderdaad. Ik heb 3 e-mails naar E-Leven gestuurd, waaronder 1 vraag tot aansluiten (concreet!). Dat was zo'n 6 maand geleden en ik heb tot op heden nog niets, maar dan ook niets van hen gehoord (gelukkigerwijs?)... Niets...Robots schreef:Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze.
Je kan altijd de E-Leven winkel binnenstappen op de TienseRobots schreef:Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze. Dat kan je bij E-Leven niet zeggen. Bij Dommel kan je tenminste verbruiken en dergelijke bekijken. E-Leven heeft dat 1 jaar beloofd maar nooit iets van gegeven.
De nieuwe techniek. Na Dommel's: "ge moet bellen", nu E-Leven's: "ge moet tot in Leuven komen".ditCh schreef:Je kan altijd de E-Leven winkel binnenstappen op de Tiense
Robots schreef:Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze. Dat kan je bij E-Leven niet zeggen. Bij Dommel kan je tenminste verbruiken en dergelijke bekijken. E-Leven heeft dat 1 jaar beloofd maar nooit iets van gegeven.