Pagina 1 van 1

E-Leven : het nieuwe REALDSL ????

Geplaatst: 11 apr 2008, 10:38
door Robots
Het begint er steeds meer op te lijken. Enkel bij verkoop geraak je nog binnen, op emails wordt niet gereageeerd. Bezin eer je hier aan begint.

Re: E-Leven : het nieuwe REALDSL ????

Geplaatst: 11 apr 2008, 11:08
door cloink
Robots schreef:Bezin eer je hier aan begint.
Dat was me (gelukkig) al snel duidelijk. Als men al niet reageert op een toekomstige klant die enkele vraagjes stelt, dan hoeft het alvast niet voor mij. Kan je nagaan hoe bestaande klanten behandeld worden...

Re: E-Leven : het nieuwe REALDSL ????

Geplaatst: 11 apr 2008, 11:10
door ubremoved_983
Robots schreef:Het begint er steeds meer op te lijken. Enkel bij verkoop geraak je nog binnen, op emails wordt niet gereageeerd. Bezin eer je hier aan begint.
Dan kan je evengoed zeggen ... Dommel het nieuwe RealDSL. Support op tickets is daar ook huilen met de pet op ...

Re: E-Leven : het nieuwe REALDSL ????

Geplaatst: 11 apr 2008, 11:12
door meon
ditCh schreef:Dan kan je evengoed zeggen ... Dommel het nieuwe RealDSL. Support op tickets is daar ook huilen met de pet op ...
... en dat is de enige reden waarom ik Dommel nog steeds niet overweeg om naar over te stappen.

Geplaatst: 11 apr 2008, 11:24
door Robots
Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze. Dat kan je bij E-Leven niet zeggen. Bij Dommel kan je tenminste verbruiken en dergelijke bekijken. E-Leven heeft dat 1 jaar beloofd maar nooit iets van gegeven.

Geplaatst: 11 apr 2008, 11:28
door cloink
Robots schreef:Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze.
Inderdaad. Ik heb 3 e-mails naar E-Leven gestuurd, waaronder 1 vraag tot aansluiten (concreet!). Dat was zo'n 6 maand geleden en ik heb tot op heden nog niets, maar dan ook niets van hen gehoord (gelukkigerwijs?)... Niets...

Geplaatst: 11 apr 2008, 11:43
door ubremoved_983
Robots schreef:Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze. Dat kan je bij E-Leven niet zeggen. Bij Dommel kan je tenminste verbruiken en dergelijke bekijken. E-Leven heeft dat 1 jaar beloofd maar nooit iets van gegeven.
Je kan altijd de E-Leven winkel binnenstappen op de Tiense ;) ( Ik het trouwens 2 maal gemailt met E-Leven betreffende een nieuwe aansluiting, altijd binnen de 24 uur antwoord gekregen ... )

Geplaatst: 11 apr 2008, 11:51
door Robots
Als ik ooit in Leuven geraak zal ik er zeker eens binnenspringen. Wil wel mijn gedacht eens zeggen.

Geplaatst: 11 apr 2008, 11:56
door cloink
ditCh schreef:Je kan altijd de E-Leven winkel binnenstappen op de Tiense
De nieuwe techniek. Na Dommel's: "ge moet bellen", nu E-Leven's: "ge moet tot in Leuven komen". :p

Geplaatst: 11 apr 2008, 13:34
door yama
Robots schreef:Het duurt wel wat bij Dommel maar ooit antwoorden ze. Dat kan je bij E-Leven niet zeggen. Bij Dommel kan je tenminste verbruiken en dergelijke bekijken. E-Leven heeft dat 1 jaar beloofd maar nooit iets van gegeven.

Idd ooit antw ze

Geachte,

Hartelijk dank voor uw e-mail!
We wensen ons hierbij te verontschuldigen voor het uitblijven van een tijdige reply.
Omwille van de toenemende aanvragen via e-mail en telefoon, waren we jammer genoeg
niet in de mogelijkheid onze klanten en correspondenten de respons te bezorgen die
zij verdienen. We wensen te benadrukken dat de nodige acties zijn ondernomen om de
achterstand bij te werken en dat er actief aan een hoger service level wordt gewerkt.
We danken u alvast voor uw vertrouwen en begrip hiervoor!



:wink: 8)

Geplaatst: 11 apr 2008, 18:48
door brooklyn
waarom heb je nu support nodig?? Ik heb al 10 jaar adsl en ik heb al 2 keer gebeld en het was dan nog mijn fout.

Geplaatst: 20 apr 2008, 08:31
door Trivial
Leuke provider die e-leven.
Lijn al sinds gisterennamiddag "dood".
Dit gebeurt bijna wekelijks, de ene keer voor een uur, dan weer voor langer.
Helpdesk is natuurlijk niet te bereiken, zoals gewoonlijk.
1ste jaar en laatste jaar e-leven voor mij!

:-(
Trivial