nieuwe laptop
Wie kan mij helpen mijn laptop is verleden tijd. De poort waar de stroomadapter in steekt is kapot. Het pinneke isafgebroken en het was wel tijd voor een nieuwe.
Wat koop ik mij het beste? Zat te denken aan een Macbook of toch eerder een laptop?
Wat doe ik met deze spullen? Beetje internet, mijn foto's op pc zetten en mijn camera overzetten op externe harde schijf. Moest het een mac worden heb ik toch office nodig maar dit kan wel he.
Voor de rest geen games, niet echt downloaden gebeurt heel af en toe. Niks echt grafisch, gebruik het ni om muziek te beluisteren.
Wat raden jullie mij aan?
Wat koop ik mij het beste? Zat te denken aan een Macbook of toch eerder een laptop?
Wat doe ik met deze spullen? Beetje internet, mijn foto's op pc zetten en mijn camera overzetten op externe harde schijf. Moest het een mac worden heb ik toch office nodig maar dit kan wel he.
Voor de rest geen games, niet echt downloaden gebeurt heel af en toe. Niks echt grafisch, gebruik het ni om muziek te beluisteren.
The world is not enough!
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1681 keer
- Bedankt: 1476 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Macbook gaat gewoon heel duur zijn voor wat je hem nodig hebt. Als ik dat zo lees: koop gewoon een goedkope laptop met genoeg RAM (2 gieg minimum) en je bent wel weer goed voor een aantal jaren.
Richtprijs : onder 600 €.
Richtprijs : onder 600 €.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Een Dell toestal zal voldoende zijn denk ik.
Kijk eens naar de Vostro of Inspiron modellen:
http://www1.euro.dell.com/content/produ ... l=nl&s=dhs
Schrijf u ook maar in voor het weekly nieuwsbrief, dan krijg je kortingscodes.
Kijk eens naar de Vostro of Inspiron modellen:
http://www1.euro.dell.com/content/produ ... l=nl&s=dhs
Schrijf u ook maar in voor het weekly nieuwsbrief, dan krijg je kortingscodes.
bedankt voor de tips nu ben ik echt aan het twijfelen tussen de Macbook en de DELL XPS M1530 met 3 GB RAM kloksnelheid van 2,1Ghz
Kwestie van naar de toekomst toch wa verder te kunnen.
Wat doe ik?
Ik heb tot nu toe windows XP gehad en hier staat dan standaard vista home premium op. Hou ik deze of toch maar de XP terug? Wil wel dat al mijn USB apparaten werken. Ik heb het dan over kodak, brother printer, ...
Wat doe ik?
Ik heb tot nu toe windows XP gehad en hier staat dan standaard vista home premium op. Hou ik deze of toch maar de XP terug? Wil wel dat al mijn USB apparaten werken. Ik heb het dan over kodak, brother printer, ...
The world is not enough!
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Uw geld - waarvan ge duidelijk te veel hebt - aan mij geven...peewee schreef:Wat doe ik?

Dus gij twijfelt tussen een "grafisch onderlegde" macbook of een "game" laptop (en hier ook een stevige meerprijs voor betalend), terwijl ge noch aan grafische zaken doet, noch spelletjes speelt.
Het spreekt voor zich dat ik dit een beetje overkill durf noemen? Ik zou - zoals Goztow zegt - voor een budget laptop gaan, zo eentje van 400 a 600€. Dat zou ruimschoots moeten volstaan voor jou en zou ook gerust een jaar of 3 a 4 moeten meekunnen.
Tenzij je belang hecht aan wat je in je signature kunt zetten over je hardware, dan koop je gerust iets anders...
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 1 keer
Overkill die XPS
en macbook
Loop eens door de mediamarkt en koop een laptopje rond de 800 à 1000 euro en je kan zeker nog een tijdje verder. Zeker voor 2gig ram gaan als er Vista inzit. Zeker niet in de verkooptruc van 4gig lopen want vista 32bit herkent er maar 3.

Loop eens door de mediamarkt en koop een laptopje rond de 800 à 1000 euro en je kan zeker nog een tijdje verder. Zeker voor 2gig ram gaan als er Vista inzit. Zeker niet in de verkooptruc van 4gig lopen want vista 32bit herkent er maar 3.
3 a 4 jaar? Mijn laptop gaat al bijna 5 jaar mee en heeft nog niks aan performance moeten inboeten. Zelfs nog nooit een herinstallatie moeten doen. Als het kan schakel je gewoon over op een ander OS
dan koop je enkel een andere pc als de hardware kapot is.

Please help, looking for a way to get rich and fast
ja ik weet het wel maar mijn vorige acer ging traag!
was met XP en wel maar 512 RAM
Wat vinden jullie van Medion in de Makro komt er 1 in promo
3GB RAM 320 SATA harde schijf intel core 2 Duo processor
NVIDIA GeForce 8600 met HDMI aansluiting bluetooth dit alles voor 899 euro.
Een aanrader?
was met XP en wel maar 512 RAM
Wat vinden jullie van Medion in de Makro komt er 1 in promo
3GB RAM 320 SATA harde schijf intel core 2 Duo processor
NVIDIA GeForce 8600 met HDMI aansluiting bluetooth dit alles voor 899 euro.
Een aanrader?
The world is not enough!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Als ik een goede raad mag geven koop dan een laptop met xp. Het gaat je veel miserie besparen.peewee schreef:bedankt voor de tips nu ben ik echt aan het twijfelen tussen de Macbook en de DELL XPS M1530 met 3 GB RAM kloksnelheid van 2,1Ghz
Wat doe ik?

Probleem is dat er nog weinigen met XP zijn.
Mijn raad: als je via een bedrijf van familie/vrienden kan werken: Dell vostro, anders gewoon een inspiron. Voor een 700tal euro heb je al een zeer knappe pc.
Ik zie echt geen reden om een mac te kopen in jouw geval.
Mijn raad: als je via een bedrijf van familie/vrienden kan werken: Dell vostro, anders gewoon een inspiron. Voor een 700tal euro heb je al een zeer knappe pc.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 21 keer
- Recent bedankt: 1 keer
een antwoord dat ik veel hoor ... en Microsoft heeft de support van xp alvast verglengt (tot 2010 dacht ik).
Maar goed ... ooit zal xp er tussenuit gaan hé .
Vraag me af of er nog wel laptops met xp te koop zijn

VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Elite Poster
Ze zijn nog te koop.Fluppeke schreef:een antwoord dat ik veel hoor ... en Microsoft heeft de support van xp alvast verglengt (tot 2010 dacht ik).
En anders neem je ene met vista business dan mag je gratis downgraden naar xp. En ze zullen wel in grote tallen terug komen de pc's/laptops met xp. Er is veel vraag naar pc's/laptops met xp.
Ja xp zal er ooit tussenuit gaan maar niet door vista daar ben ik zeker van.

-
- Elite Poster
Als ik alleen de dingen moest doen op een pc zoals Peewee dan zou ik ook overwegen om eens iets anders te proberen.SantaSCSI schreef:Probleem is dat er nog weinigen met XP zijn.

dat van de VISTA heb ik zelf ook al dikwijls gehoord probleem volgens een aantal verkopers is dat als je een downgrade doet naar XP je geen garantie meer hebt op je computer????
Dus die Medion die ik hierboven zei zou wel goed zijn met dan de uitzondering van VISTA??
Dus die Medion die ik hierboven zei zou wel goed zijn met dan de uitzondering van VISTA??
The world is not enough!
-
- Elite Poster
In principe als je aanspraak wilt maken op garantie dan mag er geen ander besturingssyteem op de machine staan als je hem binnen brengt. Maar in dit geval gaat het om toestemming om te downgraden. Of de garantie dan zal vervallen dat betwijfel ik. maar ben niet zeker.peewee schreef:dat van de VISTA heb ik zelf ook al dikwijls gehoord probleem volgens een aantal verkopers is dat als je een downgrade doet naar XP je geen garantie meer hebt op je computer????
Medion is niet slecht wat betreft prijs kwaliteit. Maar ik ben geen voorstander om een pc of laptop in een supermarkt te kopen.peewee schreef: Dus die Medion die ik hierboven zei zou wel goed zijn met dan de uitzondering van VISTA??

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Zij sturen die nochtans net zoals iedereen terug naar de leverancier voor reparatie. Noch de PC winkel om de hoek, noch de supermarkt zal daar ook maar iets zelf aan kunnen doen (tenzij het over een reinstall van de software gaat).nonkie schreef:Maar ik ben geen voorstander om een pc of laptop in een supermarkt te kopen.
-
- Elite Poster
Hangt er wel vanaf wat de defecten zijn. Is het vb het geheugen dan zal de pc winkel dit vervangen. En dan is hij klaar terwijl je wacht. En in de supermarkt zullen ze je niet verder kunnen helpen en doorsturen naar de leverancier.r2504 schreef:Zij sturen die nochtans net zoals iedereen terug naar de leverancier voor reparatie. Noch de PC winkel om de hoek, noch de supermarkt zal daar ook maar iets zelf aan kunnen doen (tenzij het over een reinstall van de software gaat).nonkie schreef:Maar ik ben geen voorstander om een pc of laptop in een supermarkt te kopen.
En voor ondersteuning is het ook interessanter bij de pc winkel om de hoek.

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Als het ding in garantie is gaat hij zo ie zo terug naar de leverancier... trouwens ik kan moeilijk geloven dat de PC winkel eerst tijd gaat investeren om het probleem te vinden... met het risico dat men de laptop toch moet opsturen naar de fabrikant (of gaat hij beide kosten factureren aan de klant ?).nonkie schreef:Hangt er wel vanaf wat de defecten zijn. Is het vb het geheugen dan zal de pc winkel dit vervangen. En dan is hij klaar terwijl je wacht.
Bij ACER maken ze er geen probleem van dat je terug er XP op zetpeewee schreef:dat van de VISTA heb ik zelf ook al dikwijls gehoord probleem volgens een aantal verkopers is dat als je een downgrade doet naar XP je geen garantie meer hebt op je computer????
De garantie blijft doorlopen
Op hun site vind je nog steeds alle specifieke drivers voor XP voor ieder nieuw toestel
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Al dat gejank over vista zeg. Binnen paar weken (dacht zelfs volgende week) komt sp1 uit en dan zullen al vele problemen opgelost zijn. Iedereen heeft gelezen dat er problemen zijn maar als het gaat om iemand die beetje internet en beetje fotokes op zijn laptop zet, is er geen enkele reden om xp te nemen
Voor de moment vind ik zelf een Acer beste prijs/kwaliteit: DEZE
Afhankelijk van waar je kijkt een kleine 750 euro. Zonder keypad (en dus ook kleiner scherm) kom je aan nog geen 600 euro.
Voor de moment vind ik zelf een Acer beste prijs/kwaliteit: DEZE
Afhankelijk van waar je kijkt een kleine 750 euro. Zonder keypad (en dus ook kleiner scherm) kom je aan nog geen 600 euro.
-
- Elite Poster
Zelfs met sp1 zou ik nog geen vista nemen.Kenneth schreef:Al dat gejank over vista zeg. Binnen paar weken (dacht zelfs volgende week) komt sp1 uit en dan zullen al vele problemen opgelost zijn.
En het gaat niet over gejank maar over feiten. Als je graag een besturingssysteem hebt dat veel kracht van een pc eist, regelmatig het één en het ander laat vastlopen, constant met dingen bezig is zonder dat je de pc gebruikt, de ene keer wel met u netwerk connecteert de andere keer ineens niet meer, enz... dan moet je vista nemen.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 68 keer
Als u zelf genoeg kennis heeft van een pc,moet u zeker eens kijken in de Makro (of Makro folder) ook Media markt is goed daarin,is trouwens een onderdeel van Makro.
Ook in Nederland kunnen laptops veel goedkoper zijn dan hier,valt te bezien waar u juist woont.
Ook in Nederland kunnen laptops veel goedkoper zijn dan hier,valt te bezien waar u juist woont.
Heb gisteren een toshiba L40-17U gekocht gewoon voor die doeleinden, 549€ in Mediamarkt/Vandenborre. Bij alternate.be 19€ betaald (inclusief verzendkosten) voor een extra gigabyte ram (naar 2gb) en daarnet zonder problemen geinstalleerd.
T2330
1Gb ram (geupgrade naar 2gb voor die kost moet je het niet doen)
160Gb hdd
Intel X3100
Wifi
2 jaar pickup en return garantie
Het is niet het zwaarste machine maar heb nog een quadcore staan die ik gebruik voor zwaardere zaken zoals photoshop, Flash en VS.NET.
Waarom geen acer (want met wat opleg had ik betere specs misschien) was de toch wel negatieve ervaringen in mijn omgeving. Te veel problemen en ik vond het eerlijk gezegd nogal flimsy aanvoelen/
Heb mij ook laten informeren op tweakers en inzake kwaliteit en ook dienstverlening raad men ginds hp, dell, toshiba, asus en msi aan.
Er staat hier ook vista premium op maar ik twijfel nog om het te laten staan. De "meerkost" in cpu cycles en geheugen vind ik Vista t.o.v XP niet echt waard. Op die quadcore heb ik ook de downgrade gedaan.
Wilde ook persee geen ATI vga omwille dat ik sowieso wil dualbooten met linux en ik graag compiz zou willen draaien. (Ja ik weet dat er ook nog wat problemen zijn met de X3100 en compiz, maar heb daar goed oog in)
T2330
1Gb ram (geupgrade naar 2gb voor die kost moet je het niet doen)
160Gb hdd
Intel X3100
Wifi
2 jaar pickup en return garantie
Het is niet het zwaarste machine maar heb nog een quadcore staan die ik gebruik voor zwaardere zaken zoals photoshop, Flash en VS.NET.
Waarom geen acer (want met wat opleg had ik betere specs misschien) was de toch wel negatieve ervaringen in mijn omgeving. Te veel problemen en ik vond het eerlijk gezegd nogal flimsy aanvoelen/
Heb mij ook laten informeren op tweakers en inzake kwaliteit en ook dienstverlening raad men ginds hp, dell, toshiba, asus en msi aan.
Er staat hier ook vista premium op maar ik twijfel nog om het te laten staan. De "meerkost" in cpu cycles en geheugen vind ik Vista t.o.v XP niet echt waard. Op die quadcore heb ik ook de downgrade gedaan.
Wilde ook persee geen ATI vga omwille dat ik sowieso wil dualbooten met linux en ik graag compiz zou willen draaien. (Ja ik weet dat er ook nog wat problemen zijn met de X3100 en compiz, maar heb daar goed oog in)
-
- Elite Poster
@ Silence, ik heb ook nare ervaringen gehad met acer.
Die merken die u opnoemt daar zou ik ook voor kiezen.
Een downgrade naar xp is altijd niet mogelijk en dit ivm de niet beschikbaarheid aan drivers. Dit hebben ze expres gedaan zodat vista gepromoot zou worden.
Een downgrade naar xp is altijd niet mogelijk en dit ivm de niet beschikbaarheid aan drivers. Dit hebben ze expres gedaan zodat vista gepromoot zou worden.

Inderdaad maar had het even gedubbel checked op de toshiba site en voor de L40 serie kun je gewoon XP drivers downloaden.nonkie schreef:@ Silence, ik heb ook nare ervaringen gehad met acer.
De L40-17S (ik weet de precieze serie niet meer) is gericht naar business gebruikers maar daar heb je de keuze tussen Windows XP en Windows Vista Business. Voor de rest is het eigenlijk krak dezelfde laptop als de de 17U

Enkel wat duurder maar ik veronderstel dat standaard ook niet zoveel crap meekomt. Ebay widgets, amazon widgets, trial edities van een shitload aan software die ik toch van mijn leven nooit zal gebruiken. Mijn tray neemt standaard zeker 1/4 in van het breedte van het scherm.
Als het alleen maar dat is, dan kan je evengoed gaan voor de nieuwe goedkope lunix-based ultraportables...in de eerste plaats de Asus Eee natuurlijk maar ook Acer, Intel, Everex en anderen staan op het punt om de markt vol te stouwen met soortgelijke laptops. Allemaal 400 euro of minder en het energieverbruik (ook dankzij de Intel Atom processor die op komst is) zal verbazingwekkend laag liggen (besparen op de energierekening nietwaar) . Fantastische evolutie.peewee schreef: Wat doe ik met deze spullen? Beetje internet, mijn foto's op pc zetten en mijn camera overzetten op externe harde schijf. Moest het een mac worden heb ik toch office nodig maar dit kan wel he.
-
- Premium Member
In verhouding zijn er de laatste twee jaar minder problemen met acer dan met MSI
Hoewel ikzelf al jaren Asus en MSI fan ben, moet ik toegeven dat acer beter en beter geworden is
Hoewel ikzelf al jaren Asus en MSI fan ben, moet ik toegeven dat acer beter en beter geworden is
bedankt voor de info maar heb me toch laten verleiden ene in de makro te kopen ni die in promo maar er stond nog een medion me 2,5 kloksnelheid en 4GB RAM vrij volledig.
Ondertussen de anti virus eraf gezwierd en mijn AVG terug erop. Ccleaner geïnstalleerd en alles werkt.
Zou het een probleem geven om mijn *** office 2003 op de vista te zetten?
Er staat nu een trial op van de office 2007 en die voor studenten laat ik die erop of doe ik ze eraf?
Ondertussen de anti virus eraf gezwierd en mijn AVG terug erop. Ccleaner geïnstalleerd en alles werkt.
Zou het een probleem geven om mijn *** office 2003 op de vista te zetten?
Er staat nu een trial op van de office 2007 en die voor studenten laat ik die erop of doe ik ze eraf?
Laatst gewijzigd door peewee 09 apr 2008, 08:50, in totaal 1 gewijzigd.
The world is not enough!
-
- Elite Poster
Ik dacht dat je office 2007 naast office 2003 kan installeren maar andersom ben ik niet zeker.peewee schreef:bedankt voor de info maar heb me toch laten verleiden ene in de makro te kopen ni die in promo maar er stond nog een medion me 2,5 kloksnelheid en 4GB RAM vrij volledig.
Zou het een probleem geven om mijn office 2003 op de vista te zetten?
ps: Je kan best dat woord voor office 2003 verwijderen wil je het forum niet in gevaar brengen.

- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Hier geen enkel probleem met m'n net toegekomen Dell XPS m1330 laptop. Prachtig toestel. Alleen jammer dat 'm geleverd werd in Windows Vista 32bit ipv 64bit. Heb dus snel mijn eigen Vista 64bit DVD erbij genomen en alles opnieuw geïnstalleerd zonder de bijkomende meuk.
50% snelheidswinst in 64bit.
Verder werkt Vista hier op m'n quadcore pc en m'n xps1330 perfect.
Geen beklag hier als advanced 'pro' user...
50% snelheidswinst in 64bit.
Verder werkt Vista hier op m'n quadcore pc en m'n xps1330 perfect.
Geen beklag hier als advanced 'pro' user...
- Dave
- Pro Member
- Twitter: davefrombelgium
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik heb reeds een hele setup (home office) met docking station voor HP (laptop van 't werk), nu zou ik een nieuwe Home PC willen kopen en leek het mij wel handig om dan ook een HP laptop te kopen, zodat ik die in dezelfde setup kan inpluggen (bespaart mij een hoop plaats) ...
Nu mijn vraag: waar koop je best een HP laptop (qua prijs/service)?
Iemand goeie tips/ervaringen?
Ik had al op Pixmania gekeken omdat ik daar al verschillende dingen gekocht heb en altijd content was, maar nu zie ik dat die alleen systemen aanbieden met FRANSE Vista erop & da's niet wat ik wil ...
Nu mijn vraag: waar koop je best een HP laptop (qua prijs/service)?
Iemand goeie tips/ervaringen?
Ik had al op Pixmania gekeken omdat ik daar al verschillende dingen gekocht heb en altijd content was, maar nu zie ik dat die alleen systemen aanbieden met FRANSE Vista erop & da's niet wat ik wil ...
En ja ... sinds deze ochtend staat er thuis op mij een Dell Latitude D630 met 4 Gb. te wachten . Vista Ultimate 64bits included.
Admins, voorzie extra diskspace zodat ik alle ellende omtrent vista kwijt kan op UB
Admins, voorzie extra diskspace zodat ik alle ellende omtrent vista kwijt kan op UB

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 68 keer
Peewee,u heeft veel geluk gehad,het merk Medion is nog maar net in de Makro te verkrijgen,daarmee geven ze zeer intressante prijzen,om het merk zo een beetje te 'promoten' in de Makro.
Veel geluk met uw aankoop,en succes verder!!
Veel geluk met uw aankoop,en succes verder!!
-
- Elite Poster
Kartouch schreef:En ja ... sinds deze ochtend staat er thuis op mij een Dell Latitude D630 met 4 Gb. te wachten . Vista Ultimate 64bits included.

-
- Premium Member
bij mijwaar koop je best een HP laptop (qua prijs/service)?

Nog even over die Vista. Heb nu al redelijk wat laptops en pc's verkocht met vista en hoor over het algemeen maar één klacht en dat is dat ze moeten zoeken wegens het verschil met xp. Maar over vastlopen en zo hoor ik geen klachten. Maar ja, de meeste gebruiken ook maar hun laptop van 1500 euro om beetje te internetten, mp's te beluisteren en youtube te bekijken

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 1 keer
Vista is gewoon traag (punt andere lijn).
SP1 is geen snelheidspakket maar gewoon een grote bugfix, dit is al gezegd op 5000 sites.
Veel ellende zal je niet vinden, enkel veel ergenis. Ik schakel altijd direct over naar xp als ik kan.
Vista zou veel netwerk problemen oplossen, moet je eens een printertje proberen delen met een xp computer of omgekeerd.
SP1 is geen snelheidspakket maar gewoon een grote bugfix, dit is al gezegd op 5000 sites.
Veel ellende zal je niet vinden, enkel veel ergenis. Ik schakel altijd direct over naar xp als ik kan.
Vista zou veel netwerk problemen oplossen, moet je eens een printertje proberen delen met een xp computer of omgekeerd.
-
- Premium Member
Vista neemt zijn tijd om op te starten maar vind dat het dan nog wel goe meevalt qua snelheid, heb er geen klagen over.
Heb dat nu al paar keer moeten installeren, een gemengd netwerk met netwerkprinter en zo, ook gewoon gedeelde printer. Ofwel heb ik enorm veel geluk gehad maar heb eigenlijk nooit echte problemen gehad ermee. Ik wil niet beweren dat ik zo ne goeien ben é, ik geef gerust toe dat het waarschijnlijk meer met geluk te maken had dan met kunde
Heb dat nu al paar keer moeten installeren, een gemengd netwerk met netwerkprinter en zo, ook gewoon gedeelde printer. Ofwel heb ik enorm veel geluk gehad maar heb eigenlijk nooit echte problemen gehad ermee. Ik wil niet beweren dat ik zo ne goeien ben é, ik geef gerust toe dat het waarschijnlijk meer met geluk te maken had dan met kunde

-
- Elite Poster
A voila de nagel op de kop.Kenneth schreef:bij mijwaar koop je best een HP laptop (qua prijs/service)?![]()
Nog even over die Vista. Heb nu al redelijk wat laptops en pc's verkocht met vista en hoor over het algemeen maar één klacht en dat is dat ze moeten zoeken wegens het verschil met xp. Maar over vastlopen en zo hoor ik geen klachten. Maar ja, de meeste gebruiken ook maar hun laptop van 1500 euro om beetje te internetten, mp's te beluisteren en youtube te bekijken

Als je echt uitgebreid gebruik wil maken van je besturingssysteem ga je veel vlugger tegen de mankementen aanlopen.
Ik ben geen vista voorstaander maar op sommige punten heeft het wel een voordeel ten opzichte van zijn voorganger.