Pagina 1 van 1

Alles valt uit

Geplaatst: 16 maa 2008, 11:35
door CiBi
Ik heb een Speedtouch 530 modem(/router) met 1 usb poort en 1 netwerk poort.
Normaal gebruik ik altijd de usb poort maar plots viel het internet uit.
Ik probeerde met de netwerk poort en het ging nog niet. Dan uninstalleerde ik een programma (netscreen) dat ik geinstalleerd had juist voor het uitviel en als bij wonder werkt het internet terug wel (met de netwerk kabel EN de usb kabel er in)
maar nu valt het internet om de 2 minuten uit en moet ik wachten tot dat de netwerkverbinding met mijn modem terug hersteld is voor ik opnieuw verbinding kan maken.
Ik vermoed dat dit allemaal door dit programma komt dat mijn moeder nodig had voor haar werk (netscreen)
Maar mijn vraag is hoe ik het kan verhelpen.

Geplaatst: 16 maa 2008, 11:54
door Patje
Probeer mss eens een systeemherstel te doen op de PC
dagje terug keren in de tijd (alle instellingen worden terug gezet zo als het was ervoor)
Ps: is dat een usb modem of een ethernet? ik zou nooit de usb gebruiken maar de modem voeden met ethernet

Geplaatst: 16 maa 2008, 12:03
door CiBi
laat maar, al terug gefikst
@patje: woon jij in rollegem? ik ook

Geplaatst: 16 maa 2008, 12:08
door Patje
CiBi schreef:laat maar, al terug gefikst
@patje: woon jij in rollegem? ik ook
Niet rollegem bij kortrijk, wel rollegem-kapelle bij Ledegem, naast wevelgem & moorsele :wink:

Geplaatst: 16 maa 2008, 12:41
door Sub Zero
Mogen we dan ook de oplossing weten? Netscreen doet mij namelijk denken aan de ssl-vpn oplossingen van Netscreen en aangezien ik daar ook regelmatig mee werk... ;)

Geplaatst: 16 maa 2008, 16:43
door CiBi
netscreen der af gesmeten en modem opnieuw geinstalleerd