Pagina 1 van 1

contract via fax opsturen

Geplaatst: 04 maa 2008, 18:48
door stekki
iemand dit al gedaan? Ben benieuwd hoelang het gaat duren vooraleer dit allemaal gaat in orde komen....

Re: contract via fax opsturen

Geplaatst: 04 maa 2008, 18:51
door ubremoved_983
stekki schreef:iemand dit al gedaan? Ben benieuwd hoelang het gaat duren vooraleer dit allemaal gaat in orde komen....
Ja ... stond een dag nadien al op bevestigd in het controlpanel :)

Re: contract via fax opsturen

Geplaatst: 04 maa 2008, 18:56
door stekki
ditCh schreef:
stekki schreef:iemand dit al gedaan? Ben benieuwd hoelang het gaat duren vooraleer dit allemaal gaat in orde komen....
Ja ... stond een dag nadien al op bevestigd in het controlpanel :)

Ik heb zondag laatstleden de overschrijving gemaakt, en gisteren het contract doorgefaxt. Vandaag staat op het controlepaneel al wel dat het proforma factuur is betaald. Maar dit staat er ook nog:

status : we have not yet received a signed copy of the contract or the payment for the first month of service has not yet been received.

Mvg

Geplaatst: 04 maa 2008, 19:54
door xenne
normaal gezien is fax wel de snelste methode... als alles leesbaar is tenminste

Geplaatst: 04 maa 2008, 19:55
door OmarH
bij mij heeft da toch 2-3 dagen geduurd

Geplaatst: 04 maa 2008, 20:10
door Ken
Als ze zo'n 20-30 contracten per dag krijgen en tickets die zich opstapelen dan mag je gerust nog even wachten (enkele dagen).

Geplaatst: 04 maa 2008, 20:24
door stekki
xenne schreef:normaal gezien is fax wel de snelste methode... als alles leesbaar is tenminste
Normaal wel eh, kheb men handtekening toch groot genoeg gezet... :lol:

Geplaatst: 05 maa 2008, 07:55
door Mahimahi
Ik heb het mijne, ingevuld en ondertekend, ingescand en dan als bijlage naar hen gemaild. (Ik heb geen fax)

Na 2 dagen kwam de bevestiging.

Re: contract via fax opsturen

Geplaatst: 05 maa 2008, 08:57
door Burny
stekki schreef:
ditCh schreef:
stekki schreef:iemand dit al gedaan? Ben benieuwd hoelang het gaat duren vooraleer dit allemaal gaat in orde komen....
Ja ... stond een dag nadien al op bevestigd in het controlpanel :)

Ik heb zondag laatstleden de overschrijving gemaakt, en gisteren het contract doorgefaxt. Vandaag staat op het controlepaneel al wel dat het proforma factuur is betaald. Maar dit staat er ook nog:

status : we have not yet received a signed copy of the contract or the payment for the first month of service has not yet been received.

Mvg
5 minuten na het faxen bel ik gewoonlijk. Dan weet je dadelijk zeker of het in orde is.

Re: contract via fax opsturen

Geplaatst: 05 maa 2008, 08:58
door ubremoved_983
Burny schreef: 5 minuten na het faxen bel ik gewoonlijk. Dan weet je dadelijk zeker of het in orde is.
Verzendraport ftw ... ;)

Re: contract via fax opsturen

Geplaatst: 05 maa 2008, 09:10
door Burny
ditCh schreef:
Burny schreef: 5 minuten na het faxen bel ik gewoonlijk. Dan weet je dadelijk zeker of het in orde is.
Verzendraport ftw ... ;)
Ik heb het ook al aan de hand gehad dat het voor hun onleesbaar was, dus in zo'n gevallen is een beller sneller. Dan moest ik bv 1 of 2 pagina's opnieuw faxen.

Geplaatst: 06 maa 2008, 18:35
door stekki
Vandaag in men controlepaneel geklikt op de knop om je accountgegevens te ontvangen. Wel heb ze zonet ingevoerd en getest en het werkt reeds!!!
Als dit geen snelle service is!! Vraag me af of men meter ook al werkt...

Geplaatst: 06 maa 2008, 19:55
door xenne
stekki schreef: Vraag me af of men meter ook al werkt...
nee, die zal maar beginnen tellen als je echt actief bent. heb je al een activation date gekregen?

Geplaatst: 06 maa 2008, 19:59
door stekki
xenne schreef:
stekki schreef: Vraag me af of men meter ook al werkt...
nee, die zal maar beginnen tellen als je echt actief bent. heb je al een activation date gekregen?
activatie datum zou 18 maart zijn, heb ff naar meter gekeken en die blijkt al te werken!! Er staat bij dat ie binnen 3 dagen terug reset. Waarom binnen 3 dagen?

Mvg

Geplaatst: 06 maa 2008, 20:38
door xenne
stekki schreef:
xenne schreef:
stekki schreef: Vraag me af of men meter ook al werkt...
nee, die zal maar beginnen tellen als je echt actief bent. heb je al een activation date gekregen?
activatie datum zou 18 maart zijn, heb ff naar meter gekeken en die blijkt al te werken!! Er staat bij dat ie binnen 3 dagen terug reset. Waarom binnen 3 dagen?
waarom weet ik nie... maar uwe meter zal blijkbaar elke maand de 9e gereset worden (en vanaf die dag beginnen betalen), maar je moet later nog maar eens contact nemen met dommel om een correctie toe te passen en elke maand te resetten de 18e