Pagina 1 van 1
Klungelaars !
Geplaatst: 28 feb 2008, 13:05
door Marie-Anne
Ik zag het niet zitten om als Chello klant mee te verhuizen naar telenet.
Ruim 6 maanden op voorhand m'n Chello abonnement opgezegd
Contract beeïndigings bevestiging ontvangen (Chello), einde contract
31/12/2007.
Eerste werkdag (2008) 's morgens vroeg het (Chello) modem ingeleverd (ontvangstbevestiging).
Hedenmorgen een telenet ExpressNet factuur (01/01 - 09/01) in de bus.
Wat een stelletje klungelaars.
Geplaatst: 28 feb 2008, 14:19
door hollebollegijs
ik vind dat sommigen hier met hun taalgebruik toch wat te ver gaan.
als je niet tevreden bent over iets of als je je beklaag wil maken, doe dit op een normale manier aub.
Geplaatst: 28 feb 2008, 14:42
door The_One_be
Niet dat ik er mij op dit forum al schuldig aan gemaakt heb maar respect werkt nog altijd langs 2 kanten en dit is er niet langs de andere kant.
TN & BGC zien hun klanten als geldkoeien dat ze kunnen leegmelken en elke vorm van goodwill mankeert dan ook.
Geplaatst: 28 feb 2008, 15:05
door hollebollegijs
The_One_be schreef:Niet dat ik er mij op dit forum al schuldig aan gemaakt heb maar respect werkt nog altijd langs 2 kanten en dit is er niet langs de andere kant.
TN & BGC zien hun klanten als geldkoeien dat ze kunnen leegmelken en elke vorm van goodwill mankeert dan ook.
sorry dit klopt niet hoor.
belgacom en telenet zijn gewoon wat duurder dan de anderen, maar dat zijn goede redenen voor.
maar dat ze de klanten als geldkoeien behandelen, klopt niet.
en reageren met het gebruik van scheldwoorden zal niemand vooruit helpen.
Geplaatst: 28 feb 2008, 15:12
door The_One_be
een inferieur product dat duurder is met goede redenen? Die wil ik dan graag wel is weten.
Geplaatst: 28 feb 2008, 15:12
door Uzzi
hollebollegijs schreef:en reageren met het gebruik van scheldwoorden zal niemand vooruit helpen.
Ik ben er zeker van dat er binnen eender welk call center ook wel eens een vloek of een mooie reeks scheldwoorden de lucht in vliegen op het moment dat een lastige klant eindelijk inhaakt. Alleen wordt dat niet op een forum gezet waar Jan en alleman (inclusief kinderen) deze kunnen lezen.
Geplaatst: 28 feb 2008, 15:33
door Marie-Anne
respecteer de ISP's
Het mes snijdt wel aan twee kanten hé
Keer op keer is de consument de dupe (slechte support, slechte administratie enz. enz.) van het ISP geklungel.
Belgische ISP's (uitzonderingen daargelaten

), vragen veel te veel voor hetgeen ze te bieden hebben.
Kijk maar eens naar de prijzen in
NL, dat zegt genoeg
!
Geplaatst: 28 feb 2008, 16:02
door ubremoved_539
hollebollegijs schreef:belgacom en telenet zijn gewoon wat duurder dan de anderen, maar dat zijn goede redenen voor.
Oh ja... toch niet de "service" waar Telenet steeds over spreekt ?
Ik probeer ook altijd netjes te blijven, maar respect moet inderdaad van twee kanten komen, en vooral Telenet heeft steeds de "het is de klant z'n fout" mentaliteit.
Geplaatst: 28 feb 2008, 16:33
door brooklyn
We hoeven niet braaf te zijn in verband met telenet en Belgacow! Wij Belgen worden uitgeperst tot de laatste druppel. Peperduur internet en Pre-historische limieten. We moeten ze uitmaken anders gaat er nooit iets veranderen.
Geplaatst: 28 feb 2008, 16:42
door hollebollegijs
brooklyn schreef:We hoeven niet braaf te zijn in verband met telenet en Belgacow! Wij Belgen worden uitgeperst tot de laatste druppel. Peperduur internet en Pre-historische limieten. We moeten ze uitmaken anders gaat er nooit iets veranderen.
met beledigen kom je nergens. en als je niet tevreden ga je op een ander. zo simpel is het. en dan stop je met zagen normaal gezien.