Pagina 1 van 1

Mail en website onbereikbaar (Hosting)

Geplaatst: 09 feb 2008, 19:31
door on4bam
Hi,

reeds een uur kan ik geen mail meer ophalen/sturen van mijn domein dat bij Dommel gehost is. Ik heb mijn website gechecked en kreeg ook daar een time-out. Met FTP krijg ik een melding: "connected" maar dat is dan ook alles.
Zelfs de helpdesk mailen gaat niet, gelukkig is er het formulierr op de crn paginas. Het pretige daar is dat na het verzenden ik deze melding kreeg:

----
email status:
your email was successfully sent to support@dommel.
please allow 12-24 hours for a reply.
thank you.
-----

Dat zal mij dus benieuwen ;-)

Re: Mail en website onbereikbaar (Hosting)

Geplaatst: 09 feb 2008, 19:40
door xenne
on4bam schreef: please allow 12-24 hours for a reply.
ik zou er niet op rekenen :wink: als het ticket aangemaakt is staat er trouwens binnen de 5 werkdagen, en zelfs dat......

Geplaatst: 09 feb 2008, 19:46
door ceurrrix
xenne schreef:
on4bam schreef: please allow 12-24 hours for a reply.
ik zou er niet op rekenen :wink: als het ticket aangemaakt is staat er trouwens binnen de 5 werkdagen, en zelfs dat......
De optimist schreef:Ze zullen aan den Boost en de verhoging van de limieten aan het werken zijn,zeker ? :angel:
De pessimist schreef: Kunnen er eens niet een paar duizend man naar de 0903 42 714 bellen :smash2:

Geplaatst: 09 feb 2008, 19:52
door meon
Hm, same here.
Zowel cathoo als hamley zijn niet bereikbaar. Reageren op ping doen die zowieso nooit.
Ik ga ook een ticket openen, kan je beter rechtstreeks in hun ticketing-systeem doen, en niet via CRM (want die mailt intern gewoon).
http://support.dommel.com/cgi-bin/support/support.cgi

Je krijgt dan meteen het ticketnummer en wachtwoord, want nu zal je die in je niet-bereikbare mailbox moeten gaan zoeken ;)
New ticket successfully opened.

This ticket has been given a ticket number of [SCHEDOM-202921-SCHEDOM]

Geplaatst: 09 feb 2008, 20:00
door meon
Ja lap, ik stuur een ticket en alles werkt weer :)
Althans, cathoo. Hamley doet nog niks. Hoe heten de andere servers ook weer? Ge hebt nog iets gelijk amelia of zoiets zeker?

Geplaatst: 09 feb 2008, 20:23
door DaNi0
Ik weet niet of je weet dat je volledige naam in dat ticket staat, Meon?

Geplaatst: 09 feb 2008, 20:31
door meon
So?
Hello, ik ben Christophe Peeters.
Spambots zullen wel niet zo slim zijn om dat wachtwoord in dat vakje te typen en zo m'n mailadres te misbruiken zeker?

-- on second thought ... --

Geplaatst: 09 feb 2008, 20:37
door on4bam
meon schreef:So?

-- on second thought ... --
Too late ;-)

Ik heb alvast een 2e ticket aangemaakt zodat ik ten minste kan opvolgen, tnx voor de tip.

Geplaatst: 09 feb 2008, 21:19
door selder
Dommel hosting != dommel ISP, of zijn dat dezelfde mensen?

Geplaatst: 09 feb 2008, 21:34
door meon
Duh.
Schedom NV mensen eigenlijk. Sandra en Bart en co.

Geplaatst: 09 feb 2008, 22:53
door on4bam
Ondertussen 4.5uur verder zonder resultaat. Geen mail, geen ftp en geen website.

Geplaatst: 09 feb 2008, 23:02
door meon
Op welke server zit ge?
Cathoo werkt weer namelijk. Hamley heeft nog steeds geen teken van leven. Kim is denk ik enkel mail, geen hosting.

Geplaatst: 09 feb 2008, 23:07
door on4bam
Ik ben niet zeker... Ik denk Hamley. Webmail werkt ook niet trouwens.

Net gechecked: hamley.schedom-europe.net

Geplaatst: 09 feb 2008, 23:54
door meon
Herinner me net de 3e webserver: http://leticia.schedom-europe.net en die doet het ook.

Geplaatst: 10 feb 2008, 08:45
door on4bam
Volgens mijn logs om 2u53 opgelost vannacht. Dus ongeveer 8,5uur offline. :twisted: