NEED HELP
Geplaatst: 06 feb 2008, 16:30
Telenet heeft het weer eens gekunnen.
In mei, meld ik telenet, dat ik ga verhuizen van punt A naar punt B in antwepren.
midden juni verhuis ik, mijn telenet is op tijd overgezet.
eind juni stuurt telenet de faktuur voor het stukje abonnement van het oude adres naar GE RAAD HET NOOIT -> Het oude adres. Maw faktuur nooit gezien. (28.05 euro). Maar de faktuur van het nieuwe adres, sturen ze wel juist.
december krijg ik aan aanmaning van juri desk in de bus voor die 28.05 euro waar ik tot dan niets van wist + 50 euro kosten = 71.42 euro.
De andere maandelijkse fakturen (vanaf juni) kwamen allemaal netjes op het nieuwe adres binnen en werden altijd op tijd betaald. Ben dus zeker geen wanbetaler.
in december die 28.05 euro dan maar rechtstreeks aan telenet betaald, en een mail gestuurd aan juri desk dat de fout bij telenet zelf lag, zij moeten maar zien dat hun fakturen op de juiste plaats komen ,zeker als ze het adres kennen.
begin februari, terug brief juridesk, nog steeds geen betaling bij telenet, dus moet die 71.42 euro nog steeds betalen.
Net eens gebeld met de helpdesk van telenet:
Wisten ze me daar te vertellen, dat :
a) Mijn oud en nieuw adres nog altijd samen in het systeem staan.
b) ze die 28.05 euro niet zelf kunnen ontvangen, moet via juri desk betalen. Ook al ligt de fout overduidelijk bij hen, toch moet en zal ik betalen aan juri desk. Telenet blijkbt niet te beschikken over de mensen om hier een oplossing te bieden.
c) die 28.05 euro die ik heb betaald, hebben ze van de fatkuur van januari getrokken, heb idd een faktuur van 45 euro gehad begin januari, maar daar stond volgens mij niets van reeds betaald op.
Ben klant van het eerste uur bij telenet, en kan voor het moment zelfs niet bescrhijven hoe bedroegen ik me begin te voelen.
Als klant tel je echt voor geen klote mee.
Heb reeds gebeld, gemaild, een brief gestuurd, .... moet ik nu nog eens die kosten gaandoen voor een aangetekend schrijven?? En naar wie moet ik dan weer schrijven?
Die 28.05 euro ga ik uiteraard betalen, maar dan gaat telenet wel een een betalingsreferentie moeten geven.
HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN OM TOE TE GEVEN DAT EEN BRIEF VERKEERD IS GESTUURD OF MOET JE ALS KLANT NU OOK AL VOOR HUN FOUTEN GAAN OPDRAAIEN?
btw als er mensen zijn die kunnen helpen, graag beetje help hier, want voor mij is dit de druppel die de emmer doet overlopen
In mei, meld ik telenet, dat ik ga verhuizen van punt A naar punt B in antwepren.
midden juni verhuis ik, mijn telenet is op tijd overgezet.
eind juni stuurt telenet de faktuur voor het stukje abonnement van het oude adres naar GE RAAD HET NOOIT -> Het oude adres. Maw faktuur nooit gezien. (28.05 euro). Maar de faktuur van het nieuwe adres, sturen ze wel juist.
december krijg ik aan aanmaning van juri desk in de bus voor die 28.05 euro waar ik tot dan niets van wist + 50 euro kosten = 71.42 euro.
De andere maandelijkse fakturen (vanaf juni) kwamen allemaal netjes op het nieuwe adres binnen en werden altijd op tijd betaald. Ben dus zeker geen wanbetaler.
in december die 28.05 euro dan maar rechtstreeks aan telenet betaald, en een mail gestuurd aan juri desk dat de fout bij telenet zelf lag, zij moeten maar zien dat hun fakturen op de juiste plaats komen ,zeker als ze het adres kennen.
begin februari, terug brief juridesk, nog steeds geen betaling bij telenet, dus moet die 71.42 euro nog steeds betalen.
Net eens gebeld met de helpdesk van telenet:
Wisten ze me daar te vertellen, dat :
a) Mijn oud en nieuw adres nog altijd samen in het systeem staan.
b) ze die 28.05 euro niet zelf kunnen ontvangen, moet via juri desk betalen. Ook al ligt de fout overduidelijk bij hen, toch moet en zal ik betalen aan juri desk. Telenet blijkbt niet te beschikken over de mensen om hier een oplossing te bieden.
c) die 28.05 euro die ik heb betaald, hebben ze van de fatkuur van januari getrokken, heb idd een faktuur van 45 euro gehad begin januari, maar daar stond volgens mij niets van reeds betaald op.
Ben klant van het eerste uur bij telenet, en kan voor het moment zelfs niet bescrhijven hoe bedroegen ik me begin te voelen.
Als klant tel je echt voor geen klote mee.
Heb reeds gebeld, gemaild, een brief gestuurd, .... moet ik nu nog eens die kosten gaandoen voor een aangetekend schrijven?? En naar wie moet ik dan weer schrijven?
Die 28.05 euro ga ik uiteraard betalen, maar dan gaat telenet wel een een betalingsreferentie moeten geven.
HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN OM TOE TE GEVEN DAT EEN BRIEF VERKEERD IS GESTUURD OF MOET JE ALS KLANT NU OOK AL VOOR HUN FOUTEN GAAN OPDRAAIEN?
btw als er mensen zijn die kunnen helpen, graag beetje help hier, want voor mij is dit de druppel die de emmer doet overlopen