Pagina 1 van 1

Emailadres skynet na overstap

Geplaatst: 14 jan 2008, 18:04
door kUmbro
Geen idee of dit in overstappen of hier in skynet subforum moet komen

Wat gebeurt er met je emailadres bij skynet als je weggaat bij skynet? Wordt dat adres gewoon 'verwijderd' om beschikbaar te komen voor huidige klanten, of wordt het 'vastgezet' (niemand kan het nog gebruiken)?

Want ik ben nu iets langer dan een jaar weg bij BGC, maar als ik bij familie mijn vroeger mailadres laat 'registreren' krijg ik de melding: emailadres in gebruik. Terwijl de kans mij klein lijkt dat iemand in net [email protected] geregistreerd heeft.

De reden dat ik er nu pas over begin is omdat ik enkele jaren geleden een domein had geregistreerd met contactadres @skynet en bij een transfer moest dit aangepast worden (wat helaas niet gebeurd was). Ik heb nu opnieuw een transfer aangevraagd en de bevestigingsmail is dus naar mijn vroeger skynet gestuurd. Ik heb al zelf een mail naar 'mezelf' gestuurd met de vraag of hij/zij de transfer zou willen bevestigen in mijn plaats (anders moet ik transfer laten cancelen en opnieuw inzetten) maar ik heb geen antwoord of een foutmelding van skynet gekregen.

Geplaatst: 14 jan 2008, 18:14
door ubremoved_983
Bij Telenet wordt het mail adres 6 maanden 'vastgezet', nadien komt het vrij voor nieuwe klanten. Ik vermoed dat Skynet iets gelijkaardigs hanteerd.

Geplaatst: 15 jan 2008, 23:15
door Peterken
Op de een of andere manier meen ik te weten dat je in zo een geval best uw e-mailadres vrijgeeft alvorens uw abonnement op te zeggen en meteen aan een account te hangen van een bekende.

Je kan dit voorleggen aan de BGC helpdesk en misschien dat zij kunnen zien aan wie dat is toegewezen.
Ik heb zelfs geweten dat ze voor korte tijd terug toegang verschaften tot een e-mailaccount.