Emailadres skynet na overstap
Geplaatst: 14 jan 2008, 18:04
Geen idee of dit in overstappen of hier in skynet subforum moet komen
Wat gebeurt er met je emailadres bij skynet als je weggaat bij skynet? Wordt dat adres gewoon 'verwijderd' om beschikbaar te komen voor huidige klanten, of wordt het 'vastgezet' (niemand kan het nog gebruiken)?
Want ik ben nu iets langer dan een jaar weg bij BGC, maar als ik bij familie mijn vroeger mailadres laat 'registreren' krijg ik de melding: emailadres in gebruik. Terwijl de kans mij klein lijkt dat iemand in net [email protected] geregistreerd heeft.
De reden dat ik er nu pas over begin is omdat ik enkele jaren geleden een domein had geregistreerd met contactadres @skynet en bij een transfer moest dit aangepast worden (wat helaas niet gebeurd was). Ik heb nu opnieuw een transfer aangevraagd en de bevestigingsmail is dus naar mijn vroeger skynet gestuurd. Ik heb al zelf een mail naar 'mezelf' gestuurd met de vraag of hij/zij de transfer zou willen bevestigen in mijn plaats (anders moet ik transfer laten cancelen en opnieuw inzetten) maar ik heb geen antwoord of een foutmelding van skynet gekregen.
Wat gebeurt er met je emailadres bij skynet als je weggaat bij skynet? Wordt dat adres gewoon 'verwijderd' om beschikbaar te komen voor huidige klanten, of wordt het 'vastgezet' (niemand kan het nog gebruiken)?
Want ik ben nu iets langer dan een jaar weg bij BGC, maar als ik bij familie mijn vroeger mailadres laat 'registreren' krijg ik de melding: emailadres in gebruik. Terwijl de kans mij klein lijkt dat iemand in net [email protected] geregistreerd heeft.
De reden dat ik er nu pas over begin is omdat ik enkele jaren geleden een domein had geregistreerd met contactadres @skynet en bij een transfer moest dit aangepast worden (wat helaas niet gebeurd was). Ik heb nu opnieuw een transfer aangevraagd en de bevestigingsmail is dus naar mijn vroeger skynet gestuurd. Ik heb al zelf een mail naar 'mezelf' gestuurd met de vraag of hij/zij de transfer zou willen bevestigen in mijn plaats (anders moet ik transfer laten cancelen en opnieuw inzetten) maar ik heb geen antwoord of een foutmelding van skynet gekregen.