Pagina 1 van 1

ADSL 5G volumepack op mijn = Telefoonfactuur >NAKIJKEN!

Geplaatst: 22 dec 2007, 11:10
door ceurrrix
Bij nazicht van mijn telefoonrekening vind ik,:
Diverse
ADSL 5G volume pack............ 1 ...........4,1322
____________________________________________________________

Totaal buiten de normale facturatieperiode..........4,1322
Men rekent mij een 5gb volumepack aan op m"n telefoonfactuur
:eek:
Voor de rest is alles juist.

2 telefoonabonnementen en al mijn gesprekken

Is dat iets nieuw ,een "5G volumepack" bij een telefoonabonnement ?

Is dat bij iedereen zo ?

Heeft BC weer iets nieuws gevonden voor de niet oplettende klant ?

'k heb weeral geluk dat ik niet gedomicilieerd ben of ze waren weeral met teveel gaan lopen.

Ik kan alleen maar de raad geven ,:

KIJK UW BELGACOMFACTUUR NA

Ik kan ze vandaag niet bereiken voor commentaar en moet wachten tot maandag

Geplaatst: 22 dec 2007, 12:42
door kUmbro
Best wel raar (ik dacht toch dat ge bij Dommel zat?). Heel vreemd foutje. Of ze maandag beschikbaar gaan zijn, weet ik niet. Dinsdag is het kerstdag dus wellicht maken ze de brug...

Geplaatst: 22 dec 2007, 13:02
door TomG
kUmbro schreef:Best wel raar (ik dacht toch dat ge bij Dommel zat?). Heel vreemd foutje. Of ze maandag beschikbaar gaan zijn, weet ik niet. Dinsdag is het kerstdag dus wellicht maken ze de brug...
Ceurix zit zo een beetje overal heb ik de indruk.

Nuja op zich blijft het natuurlijk wel bizzar dat ze je zoiets aanrekenen als je er niet eens een internetabonnement van doen hebt.

Geplaatst: 22 dec 2007, 13:09
door hellsnake
Is heel normaal hoor, je stem is te gewoon te laag/zwaar waardoor je het telefoonnet meer belast. Om die reden moet je dus ook meer betalen :lol:

Geplaatst: 22 dec 2007, 14:13
door ceurrrix
TomG schreef:
kUmbro schreef:Best wel raar (ik dacht toch dat ge bij Dommel zat?). Heel vreemd foutje. Of ze maandag beschikbaar gaan zijn, weet ik niet. Dinsdag is het kerstdag dus wellicht maken ze de brug...
Ceurix zit zo een beetje overal heb ik de indruk.

Nuja op zich blijft het natuurlijk wel bizzar dat ze je zoiets aanrekenen als je er niet eens een internetabonnement van doen hebt.
Verklaring,:

Ik heb bij TN gezeten,heb me toen 2 tel-abo's genomen + 1 proef-abo van 3 maand bij BC en 1 Edpnet.
Eens aangesloten,TN buitengekipperd.
Na 3 maand BC proef-abo ,BC telicht bevonden en vervangen door 2e Edpnet.(De toen gekochte extra blokken zijn me gefactureerd geweest en betaald)
Deze maand 1 Edpnet omgeruild voor een Dommel.

Door per ongeluk het verkeerde telnr. door te geven zal ik nog 3 maanden 2 Edpnet abo's hebben en 1 Dommel.
Maakt me niets uit want het kost me minder dan de helft,van wat ik vroeger betaalde bij TN.

Geplaatst: 22 dec 2007, 15:13
door hellsnake
Waarom heb je meerdere internet abonnementen nodig?

Geplaatst: 22 dec 2007, 17:50
door gr4vity
hellsnake schreef:Waarom heb je meerdere internet abonnementen nodig?
Ken je dat niet? Voor iedere pc 1 he ;)

Geplaatst: 22 dec 2007, 23:30
door ceurrrix
Als ze samenwerken haal ik ook 10 mbs DL

Geplaatst: 22 dec 2007, 23:33
door Lord Utopia
ceurrrix schreef:Als ze samenwerken haal ik ook 10 mbs DL
rofl?

Geplaatst: 27 dec 2007, 13:28
door ceurrrix
Gebeld om te reclameren.

Op de dienst facturatie 0800 22 900 kreeg ik te horen dat ze uitzonderlijk gesloten zijn en ik ze terug kan bereiken volgende dinsdag.

Wetende dat het dan 1 januari is,stel ik me er weeral domme vragen bij :roll:

Dan volle moed de 0800 22 800 geprobeerd.

Zonder lang te moeten wachten kreeg ik iemand aan de lijn.
alles uitgelegd en moeten horen dat hij niet meer kon doen,dan me door verbinden.

Kreeg ik skynet aan de lijn met de boodschap wat geduld te hebben.

Na 43 minuten geduld kreeg ik een medewerker aan de lijn die zich verontschuldigde voor het lange wachten,maar er waren 2 personen afwezig wegens ziekte.

Toen ik hem zei waarover het ging,hoopte hij dat mijn factuur niet begon met "57",wel mijn factuur begon wel met 57 en hij kon me alleen maar doorverwijzen naar een ander 0800 nummer.

Daar kreeg ik een blondje aan de lijn dat me vertelde dat ik die volumeblok moest betalen omdat ik hem gekocht had.
Ik zei haar dat ik geen internet abonnement had bij hun en geen behoefte had om dan blokjes bij tekopen.

Ow,meneer dan zal ik dat eens nazien,mom..........,jep, we zullen een bon maken met nr....... en u een kredietnota sturen.

Mag ik uw telnr. en we houden u op de hoogte..

Ik heb haar gevraagd of ik de énige was met dit probleem.

Daar kon ze geen ja of neen op zeggen.

Ik kan alleen maar de raad geven, KIJK uw facturen na.

Geplaatst: 27 dec 2007, 13:54
door Astralon
Bedankt om dit te melden!

Ik heb zelf ook facturen die met 57 beginnen maar bij mij zijn er geen volume packs aangerekend noch op de huidige (december) noch op de vorige factuur.