Aanbieders.be heeft zijn algoritmes aangepast

Discussieforum over energiebedrijven (elektriciteit en gas), zonnepanelen, windenergie en andere.
Plaats reactie
Marauder
Member
Member

Voor mijn overschakeling onlangs van elektriciteitsleverancier raadpleegde ik een aantal websites om aan prijsvergelijking te kunnen doen. Eén van die websites was http://www.aanbieders.be/ . Ecopower kwam haast altijd als goedkoopste uit de bus toen (16 eurocent was reeds toen al zo berekend) en Luminus bengelde bijna altijd onderaan als duurste. Wat merk ik nu, Ecopower is steevast de duurste. Kijk ik op de VREG dan is Ecopower toch nog de goedkoopste en ook Testaankoop geeft dit zo aan.

Hieruit kan ik niet anders dan concluderen dat "aanbieders.be" een verdoken reclame-site van Essent en/of Nuon is die halve waarheden/leugens verkoopt als ware het juiste informatie.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Gewoon even vluchtig gekeken en er staan serieuze fouten op hun website.

Internet:

Netconnect lite prijs is nog niet aangepast er staat nog 27.95 ipv 29.95 (is nu toch al een maand zo, zou toch reeds mogen aangepast zijn ...)

Scarlet unlimited 6Mbps staat er voor 29.95 terwijl de promo prijs 24.95 en de standaard prijs 34.95 is ... Klopt dus ook niet

Telenet ExpresNet staat dat er twee computers kunnen aangesloten worden, het moeten er vier zijn ... klopt dus ook niet

...........

Heel onbetouwbare site op die manier, zou van het net moeten gehaald worden als men niet de garantie kan geven objectieve en eerlijke informatie te verstrekken.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 105 keer
Recent bedankt: 1 keer

Zambo schreef: Telenet ExpresNet staat dat er twee computers kunnen aangesloten worden, het moeten er vier zijn ... klopt dus ook niet
Telenet expresnet zonder nat routerke is voor max 2 pc's
Kriep
Plus Member
Plus Member

lithion schreef:
Zambo schreef: Telenet ExpresNet staat dat er twee computers kunnen aangesloten worden, het moeten er vier zijn ... klopt dus ook niet
Telenet expresnet zonder nat routerke is voor max 2 pc's
Staan wel meerder fouten op:
BasicNet: 1 PC (niet 2 pc's)
TurboNet: 35Gb (niet 30 Gb) volume

ga zo maar even door...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Marauder schreef:Voor mijn overschakeling onlangs van elektriciteitsleverancier raadpleegde ik een aantal websites om aan prijsvergelijking te kunnen doen. Eén van die websites was http://www.aanbieders.be/ . Ecopower kwam haast altijd als goedkoopste uit de bus toen (16 eurocent was reeds toen al zo berekend) en Luminus bengelde bijna altijd onderaan als duurste. Wat merk ik nu, Ecopower is steevast de duurste. Kijk ik op de VREG dan is Ecopower toch nog de goedkoopste en ook Testaankoop geeft dit zo aan.

Hieruit kan ik niet anders dan concluderen dat "aanbieders.be" een verdoken reclame-site van Essent en/of Nuon is die halve waarheden/leugens verkoopt als ware het juiste informatie.
Dat komt omdat men op aanbieders.be de prijs van het aandeel er bij rekent.
Vraag mij niet waarom, want je moet die maar 1x betalen en na een jaar hebt ge daar al 15€ aan verdient en die verekend men ook niet.
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

De webstek van de VREG is de meest betrouwbare.
Elke maand een update.
aanbieders is een prive initiatief met als bedoeling zoveel mogelijk mensen naar hun site te lokken en zo inkomsten uit reclame te genereren.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

dietervanb schreef:aanbieders is een prive initiatief met als bedoeling zoveel mogelijk mensen naar hun site te lokken en zo inkomsten uit reclame te genereren.
Niet enkel reclame precies, zijn hebben dus ook een overeenkomst met Essent.
Overstappen.be schreef:Overstap niet rechtstreeks via Aanbieders.be
U wilt graag overstappen naar Lampiris 100% Groen. Spijtig genoeg kan Aanbieders.be u hiermee niet rechtstreeks van dienst zijn. U zult uw overstap direct met Lampiris moeten regelen. Overstappen doet u in dat geval telefonisch of via de website van Lampiris. U verlaat hiermee onze site.

Aanbieders.be bedankt u voor uw bezoek aan onze website.
Toch overstappen via Aanbieders.be?
Wilt u echter toch gebruik maken van onze overstapservice en zorgeloos uw overstap door ons laten regelen? Wij kunnen u in dat geval een van de onderstaande alternatieven aanbevelen. Deze alternatieven hebben wij gebaseerd op uw jaarverbruik, en op onze positieve ervaringen met de leverancier(s). Aan u de keuze!

* Essent Groen 1 jaar

* Essent Groen 3 jaar

Met vriendelijke groet,
Klantendienst Aanbieders.be
Plaats reactie

Terug naar “Energie en duurzame ontwikkeling”