Pagina 1 van 1

Waar kan ik terecht met een klacht over lange wachttijd?

Geplaatst: 13 jun 2007, 19:02
door stefken1969
Wie weet waar ik terecht kan met een klacht over te lange wachttijd op een 0902 betaallijn ? Het gesprek duurt telkens maar één minuutje maar wordt eerst een paar keer doorverbonden om daarna met wachtmuziek meer dan 20 minuten aan het lijntje gehouden te worden.

Geplaatst: 13 jun 2007, 19:17
door Lord Utopia
Welke provider als ik vragen mag ?

Geplaatst: 13 jun 2007, 19:22
door stefken1969
Lord Utopia schreef:Welke provider als ik vragen mag ?
Het gaat niet echt over een provider maar omdat het telefonie aangaat hoop ik hier antwoord te vinden.

ps. het betreft telkens een telefoontje naar SN airlines.

Geplaatst: 15 jun 2007, 12:38
door Sensei Zeon
Probeer eens bij de ombudsman voor telecom:

http://www.ombudsmantelecom.be/xml/index_nl.html

Geplaatst: 15 jun 2007, 12:54
door Uzzi
SeNsEi Ze0n schreef:Probeer eens bij de ombudsman voor telecom:

http://www.ombudsmantelecom.be/xml/index_nl.html

Hmmm, vind je 20 minuten lang ? Probeer de ombudsman voor telecom eens. :roll: Ik heb daar ondertussen al verschillende maanden een klacht lopen tegen Edpnet ..... Af en toe krijg ik een mailtje dat ze nog niet voldoende info hebben en dat de termijn verlengd wordt.

Geplaatst: 15 jun 2007, 13:48
door Maglor
Me dunkt dat die ombudsdienst een beetje slachtoffer is van zijn eigen succes.

Wat tegelijk veel zegt over de telecom-markt. :roll: