scarlet twee weekends in de problemen?
Geplaatst: 27 mei 2007, 07:32
Hebben jullie dat ook gemerkt?
Op zaterdag 19 mei duurde het tot de middag alvorens scarlet mijn ADSL lijn toegang gaf.
Als je naar de helplijn probeerde te bellen, zei een stem dat er heel veel wachtenden waren
Ook op zaterdag 12 mei, vanaf ongeveer 19.00 u tot zondag 13 mei omstreeks 11.00 u had ik geen connectie.
Volgens mijn modem had ik wel een "sync" met belgacom. En gebruikersnaam en paswoord waren ook correct. Probleem werd opgelost zonder dat ik iets zelf moest doen.
Hebben jullie dat ook gehad, of is dat een lokaal probleem hier in Mortsel bij Antwerpen.
gelukkig ben ik nog niet ingegaan op scarlet one. Ik kan nog blijven bellen....
Op zaterdag 19 mei duurde het tot de middag alvorens scarlet mijn ADSL lijn toegang gaf.
Als je naar de helplijn probeerde te bellen, zei een stem dat er heel veel wachtenden waren
Ook op zaterdag 12 mei, vanaf ongeveer 19.00 u tot zondag 13 mei omstreeks 11.00 u had ik geen connectie.
Volgens mijn modem had ik wel een "sync" met belgacom. En gebruikersnaam en paswoord waren ook correct. Probleem werd opgelost zonder dat ik iets zelf moest doen.
Hebben jullie dat ook gehad, of is dat een lokaal probleem hier in Mortsel bij Antwerpen.
gelukkig ben ik nog niet ingegaan op scarlet one. Ik kan nog blijven bellen....