MSI zoekt personeel
Geplaatst: 09 mei 2007, 20:58
Voor de geïnteresseerden:
Customer Service Employee (M/V)
Vereisten functie:
Onze toekomstige Customer Service Employee is in het bezit van minimaal een MAVO/VMBO- opleiding. U bent technisch ingesteld en gedreven om fouten op te sporen en op te lossen. Deze functie vraagt om een nieuwsgierige en leergierige instelling voor digitale technieken (hardware) en High-tech producten.
Het goed beheersen van de Nederlandse, Engelse taal (woord en geschrift) en Franse taal (woord en geschrift) is een vereiste.
Gewenste eigenschappen:
Wij zoeken iemand met de volgende eigenschappen: zelfstandig, flexibel, enthousiast, accuraat en een sterk doorzettingsvermogen.
Omschrijving functie:
Binnen onze RMA afdeling analyseren wij defecten, reparatie en testen van notebooks en eventueel wanneer nodig ook andere computer / CE componenten. Onze Hotline Agent is in staat om telefonisch de vragen van onze klanten te beantwoorden, klachten op een nette wijze af te handelen en eventuele nieuwe RMA-aanvragen voor te bereiden. Onze Hotline Agent heeft een goede basiskennis over en een grote affiniteit met computers, notebooks en computeronderdelen. Hij is bekend met onze producten.
Interesse?
Bent u geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Dan kunt u uw reactie in het Engels richten aan:
MSI Computer Europe BV
Science Park 5706
5692 ER Son
Tel: 040 - 2676127
Fax: 040 - 2676646
E-mail: [email protected]
t.a.v.: Janneke Roelofs (Human Resources Dept.)
http://www.msi.eu/nl/vacature/hotline.php
Customer Service Employee (M/V)
Vereisten functie:
Onze toekomstige Customer Service Employee is in het bezit van minimaal een MAVO/VMBO- opleiding. U bent technisch ingesteld en gedreven om fouten op te sporen en op te lossen. Deze functie vraagt om een nieuwsgierige en leergierige instelling voor digitale technieken (hardware) en High-tech producten.
Het goed beheersen van de Nederlandse, Engelse taal (woord en geschrift) en Franse taal (woord en geschrift) is een vereiste.
Gewenste eigenschappen:
Wij zoeken iemand met de volgende eigenschappen: zelfstandig, flexibel, enthousiast, accuraat en een sterk doorzettingsvermogen.
Omschrijving functie:
Binnen onze RMA afdeling analyseren wij defecten, reparatie en testen van notebooks en eventueel wanneer nodig ook andere computer / CE componenten. Onze Hotline Agent is in staat om telefonisch de vragen van onze klanten te beantwoorden, klachten op een nette wijze af te handelen en eventuele nieuwe RMA-aanvragen voor te bereiden. Onze Hotline Agent heeft een goede basiskennis over en een grote affiniteit met computers, notebooks en computeronderdelen. Hij is bekend met onze producten.
Interesse?
Bent u geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Dan kunt u uw reactie in het Engels richten aan:
MSI Computer Europe BV
Science Park 5706
5692 ER Son
Tel: 040 - 2676127
Fax: 040 - 2676646
E-mail: [email protected]
t.a.v.: Janneke Roelofs (Human Resources Dept.)
http://www.msi.eu/nl/vacature/hotline.php