Helpdesk Service bij Dommel ver te zoeken bij upgrade abo
Geplaatst: 05 mei 2007, 20:48
Hallo,
zijn er nog mensen die problemen hebben bij Dommel met de upgrade van je abo?
Ik wil upgraden van 'adsl lite' naar 'adsl netconnect' (dus van limiet 10 GB -> limiet 50 GB/maand).
Hiervoor heb ik hen gemaild op 9/4. Eén dag erna kreeg ik al antwoord, met de vraag naar het adsl-nummer waarvoor dit van toepassing was. Vreemd, want ik had in de mail m'n contractnummer erin vermeld, dus konden ze zeker mijn nummer weten door in hun gegevens eens te kijken.
Enfin, ik mail de dag erop mijn nummer maar sindsdien hoor ik niets meer (en geen upgrade te bespeuren, nog steeds de lite).
Sindsdien heb ik nog 3 keer naar de helpdesk gemaild (laatste mail van eergisteren was ik wel boos).
Reactie van Dommel op al m'n mails: NUL KOMMA NUL.
Behalve 2x waarin ze om mijn nummer vragen. Ik heb daar telkens op geantwoord, zonder verder resultaat.
Telkens als ik mail naar Dommel krijg ik een ticket-mail waarop ik de status van mijn vraag kan bekijken. Bij m'n 2 laatste reacties zie ik dat een half uur nadat ze m'n vraag hebben ontvangen de status op CLOSED hebben gezet!!!
Nu, donderdag heb ik dan maar eens gebeld. Na bijna 10 minuten naar de muziektoon te hebben geluisterd om met een operator in contact te komen zegt men mij doodleuk: 'Het is niet mogelijk om met een operator in verbinding te komen' (of zoiets). Lijn werd dichtgegooid.
Ik ben het echt beu aan het worden.
Zijn er nog mensen die dergelijke problemen hebben bij Dommel?
Het ergste vind ik dat ik gewoonweg geen reactie krijg op mijn mails. Noppes, rien, niets.
Ervoor was ik best wel tevreden van de support, maar nu, ...pfff.
zijn er nog mensen die problemen hebben bij Dommel met de upgrade van je abo?
Ik wil upgraden van 'adsl lite' naar 'adsl netconnect' (dus van limiet 10 GB -> limiet 50 GB/maand).
Hiervoor heb ik hen gemaild op 9/4. Eén dag erna kreeg ik al antwoord, met de vraag naar het adsl-nummer waarvoor dit van toepassing was. Vreemd, want ik had in de mail m'n contractnummer erin vermeld, dus konden ze zeker mijn nummer weten door in hun gegevens eens te kijken.
Enfin, ik mail de dag erop mijn nummer maar sindsdien hoor ik niets meer (en geen upgrade te bespeuren, nog steeds de lite).
Sindsdien heb ik nog 3 keer naar de helpdesk gemaild (laatste mail van eergisteren was ik wel boos).
Reactie van Dommel op al m'n mails: NUL KOMMA NUL.
Behalve 2x waarin ze om mijn nummer vragen. Ik heb daar telkens op geantwoord, zonder verder resultaat.
Telkens als ik mail naar Dommel krijg ik een ticket-mail waarop ik de status van mijn vraag kan bekijken. Bij m'n 2 laatste reacties zie ik dat een half uur nadat ze m'n vraag hebben ontvangen de status op CLOSED hebben gezet!!!
Nu, donderdag heb ik dan maar eens gebeld. Na bijna 10 minuten naar de muziektoon te hebben geluisterd om met een operator in contact te komen zegt men mij doodleuk: 'Het is niet mogelijk om met een operator in verbinding te komen' (of zoiets). Lijn werd dichtgegooid.
Ik ben het echt beu aan het worden.
Zijn er nog mensen die dergelijke problemen hebben bij Dommel?
Het ergste vind ik dat ik gewoonweg geen reactie krijg op mijn mails. Noppes, rien, niets.
Ervoor was ik best wel tevreden van de support, maar nu, ...pfff.