Probleem aanmelden adsl
Geplaatst: 08 apr 2007, 02:10
Bij mijn vader is er een probleem met de adsl verbinding en vraag me af wat de oorzaak kan zijn. Het gaat hier over een Academic Broadband / Full ADSL verbinding.
We krijgen een ADSL signaal (4640/512) maar de modem meldt niet meer aan (geprobeerd met 2 modems die al ingesteld waren).
Omdat het een turboline sync is heb ik eens geprobeerd met iemad zijn Belgacom inlog gegevens, maaar ook dat lukt niet.
In de modem logs kan ik helaas niet zien wat er mis gaat en als ik de modem in bridge en een PPPoE verbinding maak uit Windows XP krijg ik de foutmeding "Externe computer reageert niet" (ofzoiets).
Weet er iemand wat de fout zou kunnen zijn? (Ik moet nog tot dinsdag wachten op de helpdesk van FullADSL.
)
We krijgen een ADSL signaal (4640/512) maar de modem meldt niet meer aan (geprobeerd met 2 modems die al ingesteld waren).
Omdat het een turboline sync is heb ik eens geprobeerd met iemad zijn Belgacom inlog gegevens, maaar ook dat lukt niet.
In de modem logs kan ik helaas niet zien wat er mis gaat en als ik de modem in bridge en een PPPoE verbinding maak uit Windows XP krijg ik de foutmeding "Externe computer reageert niet" (ofzoiets).
Weet er iemand wat de fout zou kunnen zijn? (Ik moet nog tot dinsdag wachten op de helpdesk van FullADSL.
