Pagina 1 van 1

Probleem aanmelden adsl

Geplaatst: 08 apr 2007, 02:10
door MRC101
Bij mijn vader is er een probleem met de adsl verbinding en vraag me af wat de oorzaak kan zijn. Het gaat hier over een Academic Broadband / Full ADSL verbinding.
We krijgen een ADSL signaal (4640/512) maar de modem meldt niet meer aan (geprobeerd met 2 modems die al ingesteld waren).
Omdat het een turboline sync is heb ik eens geprobeerd met iemad zijn Belgacom inlog gegevens, maaar ook dat lukt niet.
In de modem logs kan ik helaas niet zien wat er mis gaat en als ik de modem in bridge en een PPPoE verbinding maak uit Windows XP krijg ik de foutmeding "Externe computer reageert niet" (ofzoiets).

Weet er iemand wat de fout zou kunnen zijn? (Ik moet nog tot dinsdag wachten op de helpdesk van FullADSL. :( )

Geplaatst: 10 apr 2007, 14:15
door Xi
hebben ze iets laten weten?

Geplaatst: 10 apr 2007, 19:43
door MRC101
[email protected] 12u15 schreef:Geachte,

Bedankt voor uw e-mail naar het FullADSL Support Team.

Ik zal een aantal tests uitvoren, ik hou je zeker op de hoogte.


Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet ons te contacteren.

Met vriendelijke groet,

XX XXXXXX XXXXXX

FullADSL Support

[email protected]

Tel: 078 077 165
Dit kreeg ik deze middag te horen, maar ik heb niks meer van haar gehoord, dus 'k zal morgen eens moeten bellen vrees ik.