Coditel internet

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Rubinho
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 4 keer

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met coditel qua internet. Ik woon namelijk in het brusselse, geen telenet dus voor mij.
Hun aanbod is 20mbps down, 640kbps up, 25GB volume, dit voor 32,90€.
0.5€/extra gb maar normaal kom ik met 20gb zeker toe, tenzij eens een uitzondering.
EDPnet zou ook mogelijk zijn, zit op goede 2,5km van de centrale dus 6Mbps is mogelijk. Alleen moet ik daarvoor ook een belgacom lijn nemen (discovery a 6,x€) of raw copper (nog duurder). Idem voor Dommel.
Het is blijkbaar enkel skynet die adsl only aanbied, als ik het goed voorheb.
Dus komt coditel het goedkoopste uit.
Ik heb echter geen ervaring met coditel als isp. Daarom deze post.
Hoe is hun snelheid? stabiliteit? . . .
Alles is welkom!

Edit: zie nu net dat belgacom ook met packs zou beginnen dan zou skynet plots toch weer een mogelijkheid worden. Coditel tv kost me nu immers iets van een 13.8€ per maand. Samen met internet is dit 50.4€
Belgacom tv + adsl multi zou 50€ zijn en dan heb ik tenminste ook wat nederlandstalige zenders alle NGC, discovery, CNN (allemaal extra te betalen bij coditel en dan nog in het frans).
Het dilema wordt alsmaar groter :s
Xi
Pro Member
Pro Member

een oud kot genoot van me studeerd nu in brussel
daar heeft hij coditel genomen.

bon, hun aanbod is mooi en zo i zo een stuk goedkoper dan de trol die telenet als een internet abonnement aanbied.
probleem is wel dat er bij hem regelmatig wel wat scheelt en dat hij een accoordje heeft moeten maken met een buurman dat hij zijn draadloos mag gebruiken als zijn coditel verbinding het weer laat afweten.

meer kan ik u jammer niet vertellen.
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 110 keer
Provider