Pagina 1 van 1

Foutmelding Outlook Express komt zeer vaak voor via Telenet?

Geplaatst: 20 maa 2007, 17:38
door eco racer
De reactie van de server was een fout. Account: 'Telenet Mail', Server: 'pop.telenet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC90

Ik heb Telenet Internet en krijg regelmatig bovenstaande foutmelding, na meermaals heropstarten van Outlook Express gaat het dan wel.

Hoe komt dit, wat gaat er fout en wat eraan te doen?

Geplaatst: 20 maa 2007, 18:08
door ljd
in.telenet.be

uit.telenet.be

veel better :)

Geplaatst: 20 maa 2007, 20:27
door ubremoved_983
ljd schreef:in.telenet.be

uit.telenet.be

veel better :)
dit maakt niets uit ... pop.telenet.be is een alias voor in.telenet.be

Re: Foutmelding Outlook Express komt zeer vaak voor via Tele

Geplaatst: 20 maa 2007, 20:36
door Lukse
eco racer schreef:Reactie van server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!'
Lijkt me toch vrij duidelijk wat het probleem veroorzaakt.
Schakel AVG maar eens uit.

Geplaatst: 20 maa 2007, 20:47
door kaween
Mogelijk. Komt ook nogal eens voor in de combinatie AVG+Zonealarm.
Als je AVG dan in de permissionlist van Zonealarm stopt (soms moet je hem wissen, en daarna ogenschijnlijk ongewijzigd terugzetten), is het probleem dan ook meestal opgelost.

Probleem ook al met andere virusscanners gezien (Mcafee, Norton) samen met Zonealarm.