PayTV - Prime
Geplaatst: 24 feb 2007, 18:41
Aangezien het over prime gaat weet ik niet waar ik hier mee terrecht moet, mijn verhaal als volgt:
Ik was klant bij Canal+ wat vervolgens overgegaan is in prime tv, vroeger was ik bij iNDi en 'k ben verhuist van Antwerpen naar Geel, bleek dat de decoder die ik bij indi prime betaal tv van telenet niet bruikbaar is op het telenet netwerk.
Dus belde ik naar telenet om de juiste decoder te verkrijgen, daar werd mij meegedeeld ofwel digitaal en een nieuw abonnement nemen of geen prime meer. Dus geen prime meer, .. ze zouden de overige maanden van het contract niet aanrekenen, en decoder gewoon terug eisen.
Nu hebben ze ondertussen al verschillende rekeningen gestuurd, waar in stond dat ik mijn decoder niet zou ingeleverd hebben, en de overige maanden moest betalen wat ik natuurlijk geweigerd heb, vreemdste van al vond ik dat men zei dat de decoder niet ingeleverd was, ..
Aangezien deze wel ingeleverd was, .. ze zeggen dat het nummer van de decoder niet klopt.
kan er iemand mij het nummer website van ombudsman geven ..? Want het begint me toch te vervelen dit heen en weer gedoe over een decoder die ik zou moeten inleveren die ik al ingeleverd heb.
Ik was klant bij Canal+ wat vervolgens overgegaan is in prime tv, vroeger was ik bij iNDi en 'k ben verhuist van Antwerpen naar Geel, bleek dat de decoder die ik bij indi prime betaal tv van telenet niet bruikbaar is op het telenet netwerk.
Dus belde ik naar telenet om de juiste decoder te verkrijgen, daar werd mij meegedeeld ofwel digitaal en een nieuw abonnement nemen of geen prime meer. Dus geen prime meer, .. ze zouden de overige maanden van het contract niet aanrekenen, en decoder gewoon terug eisen.
Nu hebben ze ondertussen al verschillende rekeningen gestuurd, waar in stond dat ik mijn decoder niet zou ingeleverd hebben, en de overige maanden moest betalen wat ik natuurlijk geweigerd heb, vreemdste van al vond ik dat men zei dat de decoder niet ingeleverd was, ..
Aangezien deze wel ingeleverd was, .. ze zeggen dat het nummer van de decoder niet klopt.
kan er iemand mij het nummer website van ombudsman geven ..? Want het begint me toch te vervelen dit heen en weer gedoe over een decoder die ik zou moeten inleveren die ik al ingeleverd heb.