Pagina 1 van 1
Brand bij Voipbuster, voipstunt enz.....
Geplaatst: 16 feb 2007, 13:41
door Limburg
Sinds vanmorgen merk ik dat na aflopen van de siplease niet of moeilijk aangelogd kan worden bij mijn 2 voipaccounts voipbuster en voipstunt.
Dit vond ik net op de Voipstunt site:
Due to a fire at our server site we are currently experiencing severe technical problems.
Our sincere apologies for the inconvenience caused; we are working hard to try and solve the problem as soon as possible.
Due to the severity of the disruption it may however take at least one day before we can offer full service again.
Please try again later.
Hun datacenter zit in Keulen, ik neem aan dat het daar is.
(gelukkig heb ik nog een derde, niet behorend tot de Betamax groep

)
Re: Brand bij Voipbuster, voipstunt enz.....
Geplaatst: 16 feb 2007, 20:13
door Ken
Limburg schreef:Sinds vanmorgen merk ik dat na aflopen van de siplease niet of moeilijk aangelogd kan worden bij mijn 2 voipaccounts voipbuster en voipstunt.
Dit vond ik net op de Voipstunt site:
Due to a fire at our server site we are currently experiencing severe technical problems.
Our sincere apologies for the inconvenience caused; we are working hard to try and solve the problem as soon as possible.
Due to the severity of the disruption it may however take at least one day before we can offer full service again.
Please try again later.
Hun datacenter zit in Keulen, ik neem aan dat het daar is.
(gelukkig heb ik nog een derde, niet behorend tot de Betamax groep

)
En welke is die 3de?

We zaten hier @work ook ff plat met de uitgaande calls

Re: Brand bij Voipbuster, voipstunt enz.....
Geplaatst: 16 feb 2007, 20:31
door Limburg
Ken schreef:En welke is die 3de?

We zaten hier @work ook ff plat met de uitgaande calls

http://www.budgetphone.nl/page.php?page=voip_alg (met Nederlands inbelnr)
Geplaatst: 16 feb 2007, 21:24
door Braindamage
Het is ondertussen al opgelost, toch snel moet ik zeggen
Blijkbaar zijn al de accounts e.d. toch nog actief en de belwaardes zijn niet verdwenen, de servers zullen de brand dus wel overleefd hebben.
Zitten al hun servers trouwens op 1 locatie? Ook niet echt slim ...
Geplaatst: 16 feb 2007, 22:42
door MacE501
Ik kan nog steeds niet inloggen op m'n account hoor...
Geplaatst: 16 feb 2007, 22:49
door MacE501
WARNING: SECURITY BREACH – PLEASE CHANGE YOUR PASSWORD IMMEDIATELY AND MAKE SURE YOU LOGIN VIA
www.voipbuster.com.
(you can change your password via the 'file' menu in the client)
Ziet er ook niet echt gezond me thinks...

Geplaatst: 17 feb 2007, 00:35
door Braindamage
MacE501 schreef:Ik kan nog steeds niet inloggen op m'n account hoor...
MacE501 schreef:WARNING: SECURITY BREACH – PLEASE CHANGE YOUR PASSWORD IMMEDIATELY AND MAKE SURE YOU LOGIN VIA
www.voipbuster.com.
(you can change your password via the 'file' menu in the client)
Ziet er ook niet echt gezond me thinks...
Ik gebruik voipstunt, niet voipbuster.
Ik weet het, zelfde bedrijf enzo, maar bij mij werkt wel alles terug.
Ben ook al ingelogd op mijn account pagina, en krijg die verwittiging enzo niet. Alles ziet er in orde uit
Brand schakelt VoIP-diensten uit
Geplaatst: 17 feb 2007, 06:53
door Limburg
Brand schakelt VoIP-diensten uit
Twintig servers beschadigd
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=65614
Geplaatst: 17 feb 2007, 11:06
door Ofloo
Zegt men werkt voipbuster pro nog ?