Pagina 1 van 1

belgacom perikelen

Geplaatst: 06 feb 2007, 08:55
door decat
26/1 mij ingeschreven bij dommel met het gedacht zijnde dat mijn contract bij bgc zonder probleem konden worden opgezegd.
had zelf geen verlenging of andere dingen bij bgc aangevraagd.

thuis hadden we twee adsl go abbo, gezien de stopzetting van mijn vader zijn thuiswerk werd er al 1 abbo in begin januari opgezegd.

het tweede heb werd eind januari via dommel stopgezet.

nu blijkt dat mijn ouders via via hadden vernomen dat er 10 euro korting was/2 maanden gratis, en natuurlijk zijn zij naar de shop gegaan om daarmee in te stemmen. Gelukkig maar op 1 abbo.

Nu vragen die dieven van bgc om:

+- 170 euro te betalen voor opzegging van pstn lijn (de tweede lijn thuis)
+- 350 euro te betalen voor opzegging van adsl go ( op de eerste lijn)

bij bgc een 5 tal jaar een abbo moeten betalen van +- 250€/maand en dan nu dees :x


schelmen zijn t gvd :evil:

Geplaatst: 06 feb 2007, 11:39
door AnD
Je hebt een bepaalde tijd om dit toch te annuleren ?

Geplaatst: 06 feb 2007, 11:56
door decat
dommel of skynet?

dommel heb ik al gebeld, annul is er niet meer mogelijk

Geplaatst: 06 feb 2007, 16:54
door Draco888
decat schreef:dommel of skynet?

dommel heb ik al gebeld, annul is er niet meer mogelijk
De Europese wetgeving geeft consumenten 10 (of was het 14? EDIT: geloof dat het 10 werkdagen is) dagen de tijd om af te zien van aankopen, zoals een internet/telefonie/digitale telivisie aansluiting.

Bij Dommel is die 10 dagen reeds om, als je contract bij Belgacom minder dan 10 dagen geleden getekend is kun je er nog van afzien.

Geplaatst: 06 feb 2007, 18:46
door AnD
Ik bedoelde ook skynet.

Geplaatst: 06 feb 2007, 18:53
door Vieten
Tja, het spel wordt door alle partijen hard gespeeld tegenwoordig, dat noemt men vrije concurrentie.
Voortaan beter opletten als je een contract afsluit.

Geplaatst: 07 feb 2007, 09:46
door decat
Vieten schreef:Voortaan beter opletten als je een contract afsluit.
I know,

Ik was er voor 100% zeker van dat het contract ten allen tijd kon worden opgezegd, het probleem ligt bij mijn ouders die zonder mijn weten het contract hebben verlengd om die 10€/maand korting te hebben.

Buiten het bedrag voor de contractbreuk te betalen valt er niet meer veel aan te doen.

oh ja toch wel, iedereen die ik ken en bij skynet zit zeker aan te raden over te stappen naar een andere provider (en hun contract te laten nakijken voor ze dit doen :lol: )

Ik weet er sowieso wel een redelijk aantal 8)