Pagina 1 van 1
Nuttig Telefoon nummer Belgacom Helpdesk
Geplaatst: 17 okt 2006, 15:05
door Blue-Sky
Een nuttig Tel Nr. Helpdesk Belgacom. (wat mij tot vandaag niet bekend was)
0800 22900 Als je problemen hebt bij Inloggen voor Bill Viewer
(Je Fazctuur - Bijvoorbeeld opvragen van je maandelijks verbruik/verbindingstijden enzomeer)
Pas langs omweg dit telefoonnummer gevonden.
Geplaatst: 17 okt 2006, 15:12
door hollebollegijs
alle vragen over facturatie voor residentiele klanten, kunnen terecht op dat nummer.
maar vermits billviewer deel uitmaakt van de e-services kan je ook terecht op de 0800-22.301
Geplaatst: 17 okt 2006, 15:19
door Blue-Sky
Op dat nr 0800-22.301 heb ik meerdere keren contact genomen.
Maar die kunnen je echt niet helpen,... van het kastje naar de muur... enz...
Nu is de oplossing nabij, wacht nog op een mail van die dienst 0800 22900
Het is niet voor niets dat ik dat nummer hier neergeschreven heb.
En hier heeft men gelukkig niet de lange wachttijden.
Geplaatst: 17 okt 2006, 15:44
door hollebollegijs
Blue-Sky schreef:Op dat nr 0800-22.301 heb ik meerdere keren contact genomen.
Maar die kunnen je echt niet helpen,... van het kastje naar de muur... enz...
Nu is de oplossing nabij, wacht nog op een mail van die dienst 0800 22900
Het is niet voor niets dat ik dat nummer hier neergeschreven heb.
En hier heeft men gelukkig niet de lange wachttijden.
da snap ik nie. zij moeten u verderhelpen !
Geplaatst: 19 okt 2006, 13:03
door S|N
Inderdaad, de 080022900 is de normale klantendienst volgens mij.
Geplaatst: 19 okt 2006, 13:19
door hollebollegijs
S|N schreef:Inderdaad, de 080022900 is de normale klantendienst volgens mij.
voor particuliere klanten :
0800-22.700 - storingen.
0800-22.800 - commerciele diensten.
0800-22.900 - facturatie.
Geplaatst: 19 okt 2006, 19:06
door Blue-Sky
Eindelijk de oorzaak gevonden, Fakturatieadres Verbindingtijden en Volume controle terug in orde.
Via het
niet gratis Nr. 0905 82124 (daar de optie 1 kiezen voor Nederlandstalig)
Dit kost wel 1 € per oproep, maar wel een kalme en bekwame operator aan de lijn.

Geplaatst: 20 okt 2006, 10:05
door hollebollegijs
Blue-Sky schreef:Eindelijk de oorzaak gevonden, Fakturatieadres Verbindingtijden en Volume controle terug in orde.
Via het
niet gratis Nr. 0905 82124 (daar de optie 1 kiezen voor Nederlandstalig)
Dit kost wel 1 € per oproep, maar wel een kalme en bekwame operator aan de lijn.

lap, dit nr. was mij zelfs niet bekend, maar het is een skynet nummer.
allee, bedankt.