Pagina 1 van 1

Perfect verhuiz

Geplaatst: 22 sep 2006, 10:15
door THE NAVIGATER
Hoi op het erste moet ik zeggen mijn nederlands is niet zo goed maar ik doe mijn best om te shrijven :oops:

Ik heb ob 28. augustus en verhuis gemeld bij BGC in en niuwe Regio van 012 naar 011 en ze hebben mij ook onmidelik mijn niuwe nummer gegeven, maar blijkbaar was in mijn niuw huis nog geen bedraading vorzien van telephone van de straat nar het huis dus ook nog davoor extra en anvraag gedann bij BGC. Op de zelfde dag ook bij EDP gebeld met de vermelding van verhuis en en niuwe nummer.

Gisteren 21.09 was de dag dat de medewerkers van BGC de straat open doen om de bekabeling van de straat naar het huis de doen. Binnen hebben se ook noch bekabeling gedann met full rate splitter etc.

Gisteren aven naar huis telefon getest het werkt hurra :-D
Modem angesloten het werkt hurra :-D

Dus bedankt an BGC en EDP voor het perfekte afwerken van het verhuiz

Dus er zijn ook positive dingen bij BGC waar ik personlik niet van uit ging dat het toch zonder problemen zou lukken

Greetings Navi

Geplaatst: 22 sep 2006, 10:18
door hollebollegijs
ben blij zowel persoonlijk als professioneel dat er ook eens positieve punten vermeld en niet alleen de minder goede gevallen.
Er wordt hier soms te graag op BGC geschoten.

Geplaatst: 22 sep 2006, 10:28
door THE NAVIGATER
Daroom heb ik het gedaan ik was ook noit tevreden met BGC. Maar dit was het erste keer met 5 jaar BGC dat het niet fout ging. Daroom het erste keer positive feedback van mij voor BGC

Greetings Navi

Geplaatst: 22 sep 2006, 10:29
door meon
Ik denk dat er ook een flinke portie geluk nodig is; soms komen dingen qua planning toevallig net goed uit :). Ik heb bvb ook al meegemaakt dat ik een storing meld en een half uur later een monteur aan de deur stond. Ik wel geloven dat dat speciaal voor mij was, maar ik denk toch dat het eerder toeval was :)

Geplaatst: 25 sep 2006, 11:47
door andy-dsl
hollebollegijs schreef:ben blij zowel persoonlijk als professioneel dat er ook eens positieve punten vermeld en niet alleen de minder goede gevallen.
Er wordt hier soms te graag op BGC geschoten.
Nu ik wil niet lastig doen maar soms (en ik ondervind dit via mijn dagelijkse job) dat BGC dit soms heel vaak aan zichzelf te danken hebben. Ik zou die opmerkingen dus niet persoonlijk nemen hollebollegijs. Ik weet ook dat er bij BGC mensen zijn die hun job wel serieus nemen. Helaas vermindert dit naargelang je de corporate ladder bestijgt :) Laat ons dus een kat een kat noemen zonder elkaar verwijten te maken.

Geplaatst: 25 sep 2006, 12:09
door hollebollegijs
ik neem dit niet persoonlijk maar als hier over belgacom gepraat wordt is het altijd negatief, vandaar dat ik eens blij was dat er een positief punt werd aangehaald.

Geplaatst: 25 sep 2006, 13:40
door khsw
hollebollegijs schreef:ik neem dit niet persoonlijk maar als hier over belgacom gepraat wordt is het altijd negatief, vandaar dat ik eens blij was dat er een positief punt werd aangehaald.
Ik vrees dat dit een beetje inherent is aan de mens en een forum. Ik heb nog nooit onoverkomelijke problemen gehad met 99,99% van de bedrijven waar ik klant ben (waaronder Belgacom trouwens!*), maar daar schrijf je niet over (een probleem kan zich steeds voordoen, maar de manier waarop het verholpen wordt vind ik zéér belangrijk). 't Is pas wanneer het grondig misgaat dat er in de (digitale) pen gekropen wordt...

(* Belgacom deed na onze brand in ons huurappartement niet moeilijk om het telefooncontract onmiddellijk op te zeggen zonder enige vergoeding wanneer bleek dat we er dankzij het 'prachtig' opkuiswerk van de eigenares niet meer terecht konden. In onze nieuwe woonst enkele maanden later hebben we zelfs gratis aansluiting gehad omdat ze dit zonder enig probleem als 'verhuis' wensten te aanzien)