Britse internetaanbieder weigert bejaarde klanten
Geplaatst: 05 sep 2006, 09:04
"Te oud om kleine lettertjes te begrijpen"
Een Britse telecomaanbieder weigert nog langer bejaarden aan te sluiten. Volgens het bedrijf zijn 70-plussers niet meer in staat om de verkoopsvoorwaarden te begrijpen.
Toen de 75-jarige Britse Shirley Greening-Jackson een telefoonabonnement met gratis breedbandinternet wou afsluiten bij The Carphone Warehouse, kreeg ze van een jonge verkoper te horen dat ditonmogelijk was.
Na enig aandringen kreeg ze ook te horen waarom: ze was te oud. Een medewerker van Carphone Warehouse, in Belgiƫ en Nederland bekend als The Phone House, legde uit dat het bedrijf ervan uit ging dat 70-plussers niet meer in staat zijn om de verkoopsvoorwaarden te begrijpen.
...
Lees het volledige artikel op http://www.zdnet.be/news.cfm?id=60282&mxp=109
Een Britse telecomaanbieder weigert nog langer bejaarden aan te sluiten. Volgens het bedrijf zijn 70-plussers niet meer in staat om de verkoopsvoorwaarden te begrijpen.
Toen de 75-jarige Britse Shirley Greening-Jackson een telefoonabonnement met gratis breedbandinternet wou afsluiten bij The Carphone Warehouse, kreeg ze van een jonge verkoper te horen dat ditonmogelijk was.
Na enig aandringen kreeg ze ook te horen waarom: ze was te oud. Een medewerker van Carphone Warehouse, in Belgiƫ en Nederland bekend als The Phone House, legde uit dat het bedrijf ervan uit ging dat 70-plussers niet meer in staat zijn om de verkoopsvoorwaarden te begrijpen.
...
Lees het volledige artikel op http://www.zdnet.be/news.cfm?id=60282&mxp=109