Pagina 1 van 1

Activatie van de lijn

Geplaatst: 28 feb 2006, 16:21
door dj_vladje
Hoi,

Wij hebben hier een ADSL Go abbonementje aangevraagd, komt er dan ook maar het signaal wordt pas op de lijn gezet vanaf 6 maart. Probleem is dat ik deze verbinding bij mijn oma moet komen instellen (router, wifi, printserver,...) maar dat ik vanaf morgen middag hier weer weg moet naar zowat de andere kant van Belgie (Gent->Sint-Truiden). De, trouwens zeer vriendelijke, dame van de Belgacom helpdesk zei dat ze daar zelf niets aan kon veranderen. Weet iemand van jullie misschien hoe ik die lijn toch ietsje vroeger kan geactiveerd krijgen, want het moet uiteindelijk centraal te bedienen zijn veronderstel ik?

alvast bedankt

Geplaatst: 28 feb 2006, 18:34
door Ken
Moest je eens weten wat voor planning die techniekers hebben. Er zit geen gaatje tussen dus je mag het wel vergeten denk ik.

Geplaatst: 28 feb 2006, 18:46
door dj_vladje
Ja, dat dacht ik wel, maar het was het proberen waard

Geplaatst: 01 maa 2006, 10:26
door hollebollegijs
mag ik het telefoonnr eens even hebben? zal eens laten kijken.

Geplaatst: 01 maa 2006, 13:27
door BungaMan
hollebollegijs schreef:mag ik het telefoonnr eens even hebben? zal eens laten kijken.
hollebollegijs, als je je als belgacom medewerker wilt voordoen kan je dat misschien in je details of signature zetten? BC Staff ofzo net zoals die van EDPnet hier doet.

@dj_vladje
Eventueel de tech later doen langskomen is geen optie?

Geplaatst: 15 maa 2006, 13:31
door FlyingDoc
ik veronderstel dat het probleem reeds opgelost is :)