Ik wil er vanaf
Geplaatst: 19 feb 2006, 10:52
Hallo,
Ik heb nu al een jaar aan een stuk niets dan last met RealDSL in verband met de facturatie, deze is nooit in orde gekomen.
Ik heb in het begin een eerste rekening gekregen waar ik de activatiekosten + het eerste maand abonnementsgeld moest betalen, hierbij zat een aanvraagformulier om later via domiciliëring de betalingen verder te laten gaan en zo €5 administratiekosten per maand te besparen. Ik heb deze aanvraag de week erna persoonlijk binnengebracht mits ik op nog geen 10Km van hun Main Office woon. De maand erna zag ik niets van mijn rekening gaan, de maand daarna nog steeds niet. Tot ik ineens vier rekeningen tegelijk kreeg via de post waar natuurlijk die €5 extra administratiekosten wel bij ingerekend waren. Ik vond dat dit niet kon mits ik een aanvraag gedaan had om via domiciliëring alles verder te laten verlopen.
Ik heb hen hierover gecontacteerd en ze vertelden mij dat ze die aanvraag kwijt geraakt waren. Ik ben dan terug met een kopie naar hun main office geweest, maar er was op die moment niemand aanwezig (ze deden in ieder geval niet open) ik heb dan direct naar hun gebeld toen ik voor de deur stond en ze hadden me gevraagd om de kopie bij hun in de bus achter te laten. Dit heb ik dan gedaan, maar het bleek dat het maar niet in orde kwam. Ik ben dan nog eens een aantal keer naar hun main office geweest waar ik meer voor een gesloten deur stond dan ik binnen gelaten werd. Iedere keer was er geen verantwoordelijk aanwezig om deze zaak uit de doeken te doen. Na de tweede keer dat ze mij toch binnen gelaten hadden heb ik een afspraak laten maken voor me met Cain. Er was een datum en een uur afgesproken tot op het moment zelf van de dag ik een paar uur voorheen telefoon had gekregen en op mijn voice mail een bericht hadden achtergelaten dat deze afspraak niet kon doorgaan. Ik had gevraagd om een nieuwe afspraak te kunnen maken maar dit konden ze (de hulpjes) niet, ze gaven mij cain zijn e-mail adres en zeiden dat ik zo maar een afspraak met hem moest maken. Dit heb ik dan nog eens als laatste wanhoop geprobeerd, maar hier kwam geen antwoord/reactie op.
Ik vond dat ik genoeg inspanningen geleverd had en dat het nu aan hen was om maar eens orde op zaken te stellen, tot heden heb ik nog steeds niets van hen terug gehoord en is dit probleem nog steeds niet uit de doeken.
Nu is bijna mijn jaar om, nog een dikke twee maanden te gaan en wil ik eindelijk van deze amateurs af geraken.
Weet soms iemand van jullie raad?
Moet ik gewoon een aangetekende brief sturen om mijn abonnement op te zeggen tegen het einde van de abonnementsperiode.
Maar ik ben zeker niet van plan als ze afkomen met een heleboel rekeningen van afgelopen maanden deze aan de volle pot te betalen mits het hun schuld is dat deze zaak nooit in orde is gekomen en dat ik naar mijn mening genoeg inspanningen geleverd heb om deze zaak te willen oplossen.
Ik had heel graag voordien met hun een compromis gemaakt gehad maar na al deze tijd hoeft het voor mij niet meer ik ben het beu en wil gewoon van dit amateuristische gedoe af.
Alle raad is welkom!
Met dank bij voorbaat,
Jakke
Ik heb nu al een jaar aan een stuk niets dan last met RealDSL in verband met de facturatie, deze is nooit in orde gekomen.
Ik heb in het begin een eerste rekening gekregen waar ik de activatiekosten + het eerste maand abonnementsgeld moest betalen, hierbij zat een aanvraagformulier om later via domiciliëring de betalingen verder te laten gaan en zo €5 administratiekosten per maand te besparen. Ik heb deze aanvraag de week erna persoonlijk binnengebracht mits ik op nog geen 10Km van hun Main Office woon. De maand erna zag ik niets van mijn rekening gaan, de maand daarna nog steeds niet. Tot ik ineens vier rekeningen tegelijk kreeg via de post waar natuurlijk die €5 extra administratiekosten wel bij ingerekend waren. Ik vond dat dit niet kon mits ik een aanvraag gedaan had om via domiciliëring alles verder te laten verlopen.
Ik heb hen hierover gecontacteerd en ze vertelden mij dat ze die aanvraag kwijt geraakt waren. Ik ben dan terug met een kopie naar hun main office geweest, maar er was op die moment niemand aanwezig (ze deden in ieder geval niet open) ik heb dan direct naar hun gebeld toen ik voor de deur stond en ze hadden me gevraagd om de kopie bij hun in de bus achter te laten. Dit heb ik dan gedaan, maar het bleek dat het maar niet in orde kwam. Ik ben dan nog eens een aantal keer naar hun main office geweest waar ik meer voor een gesloten deur stond dan ik binnen gelaten werd. Iedere keer was er geen verantwoordelijk aanwezig om deze zaak uit de doeken te doen. Na de tweede keer dat ze mij toch binnen gelaten hadden heb ik een afspraak laten maken voor me met Cain. Er was een datum en een uur afgesproken tot op het moment zelf van de dag ik een paar uur voorheen telefoon had gekregen en op mijn voice mail een bericht hadden achtergelaten dat deze afspraak niet kon doorgaan. Ik had gevraagd om een nieuwe afspraak te kunnen maken maar dit konden ze (de hulpjes) niet, ze gaven mij cain zijn e-mail adres en zeiden dat ik zo maar een afspraak met hem moest maken. Dit heb ik dan nog eens als laatste wanhoop geprobeerd, maar hier kwam geen antwoord/reactie op.
Ik vond dat ik genoeg inspanningen geleverd had en dat het nu aan hen was om maar eens orde op zaken te stellen, tot heden heb ik nog steeds niets van hen terug gehoord en is dit probleem nog steeds niet uit de doeken.
Nu is bijna mijn jaar om, nog een dikke twee maanden te gaan en wil ik eindelijk van deze amateurs af geraken.
Weet soms iemand van jullie raad?
Moet ik gewoon een aangetekende brief sturen om mijn abonnement op te zeggen tegen het einde van de abonnementsperiode.
Maar ik ben zeker niet van plan als ze afkomen met een heleboel rekeningen van afgelopen maanden deze aan de volle pot te betalen mits het hun schuld is dat deze zaak nooit in orde is gekomen en dat ik naar mijn mening genoeg inspanningen geleverd heb om deze zaak te willen oplossen.
Ik had heel graag voordien met hun een compromis gemaakt gehad maar na al deze tijd hoeft het voor mij niet meer ik ben het beu en wil gewoon van dit amateuristische gedoe af.
Alle raad is welkom!
Met dank bij voorbaat,
Jakke