Zoals een telefoon?NuKeM schreef:Natuurlijk kan zo'n camera altijd afgezet worden indien nodig
Styno

Zoals een telefoon?NuKeM schreef:Natuurlijk kan zo'n camera altijd afgezet worden indien nodig

LOL, die steekt. mja ik bel nooit daarhene want da kost megaveel dus ik zou het nie wetenStyno schreef:Zoals een telefoon?NuKeM schreef:Natuurlijk kan zo'n camera altijd afgezet worden indien nodig- sorry, kon het niet laten.. open doel...
Styno

1° Ik begrijp het verband niet tussen Brussel en snelheid ... omdat ge in Brussel woont zou het rapper moeten gaan, is da wat ge bedoelt?cuteftp schreef:4mb lijn zou het moeten zijn! haal nog niet eens 100kb/s!!!!! wat een schande is het omdat het brussel is!! neen toch met belgacom haalde ik 350kb/s het zijn toch dezelfde lijnen!!!
kan er iemand een goeie site geven voor uw download snelheid te testen
thx

OOOhhhh wat jammerbyter schreef:want als ik moet wachten op factuur via post

Wat heeft dat nu te maken met mijn lijn die momenteel 6k max geeft. Ik kan dus ook maar enkel vaststellen dat ze mij cappen en het niet willen zeggen. We zijn ondertussen 4 dagen verder, ik krijg geen antwoord meer op het trouble ticket. Na een half jaar zonder problemen zijn we weer zo ver, en hoe lang gaat dat duren...Beste,
Ik zie niet in hoe uw lijn gelimiteerd kan en zou zijn.
Op 2 dagen heeft u reeds een verbruik van 36 GB.
Ik kan dan ook maar enkel besluiten dat uw lijn naar behoren werkt.
Mvg,
A2F

Kom zeg, stop met de mensen hun voeten te spelen, wie kan nu nog vertrouwen hebben in dat bedrijf...We zien niet echt een probleem met deze account.
We hebben voor alle zekerheid een lijnreset gedaan.
Maar er is bijna 40 gigabyte traffiek over deze lijn gegaan op 6 dagen..
On-Line (maand) 06 d 16 u 14 m 16 s
Traffiek (maand) 38543,11 MBytes
De reden is nochthans simpel. Echt limietloos internet tegen full speed is moeilijk - om onmogelijk niet te moeten gebruiken - aan te bieden.whacker schreef:ik snap niet dat ze zagen over uw traffiek, dan moeten ze het maar niet limietloos maken eh, djeezes

verkeerd getypt die december moet wel eind september zijnAnonymous schreef:Sasuke ,
die versatel zit op mijn 2de telefoon lijn , dus belgacom zal die niet afsluiten , adsl2fit zit nog op een andere telefoon lijn die niet meer kan online geraken , en mijn abonnement liep nog tot eind december ,
13/09/2004 11:48:18 Geblokkeerd wegens opzeg abonnement , dit komt van de staus pagina bij adsl2f..
groetjes

Weekly provider chartswimme schreef:Weet iemand hoe het momenteel gesteld is met adsl2fit?
wat zijn de snelheden?..

Neen, erger... sorryWilly Wanka schreef:Is het echt zo erg?

Het is een tijd beter gegaan, maar nu lees ik hier nog regelmatig verhalen dat er nog zware problemen zijn en dat de helpdesk gewoon NIET te bereiken valt via mail/tel...Willy Wanka schreef:wow, zo'n goed aanbod hebben en het dan niet waar maken dus.