Pagina 22 van 25

Geplaatst: 11 jan 2008, 15:13
door smokem
BungaMan schreef:
cloink schreef:...
2) het verkopen van een produkt dat er nog niet was
...
Ik wil het nu niet zo extreem stellen maar in de meeste gevallen noemen ze dat oplichting :) Nu de eigenlijke intentie tot oplichting is er niet dus dat valt wel mee... alhoewel. Ze weten dat ze hun product nog niet kunnen leveren maar toch al verkopen... Hoe noem je zoiets?
Ze hadden enkel de intentie ex-extremers te vangen :wink:

Geplaatst: 11 jan 2008, 15:13
door ubremoved_539
BungaMan schreef:Ze weten dat ze hun product nog niet kunnen leveren maar toch al verkopen... Hoe noem je zoiets?
Voorinschrijvingen... helemaal niet abnormaal bij technische snufjes.

Is er trouwens ooit expliciet een datum gegeven door Dommel (heeft iemand dat zwart op wit) ?

Geplaatst: 11 jan 2008, 15:19
door smokem
r2504 schreef:
BungaMan schreef:Ze weten dat ze hun product nog niet kunnen leveren maar toch al verkopen... Hoe noem je zoiets?
Voorinschrijvingen... helemaal niet abnormaal bij technische snufjes.

Is er trouwens ooit expliciet een datum gegeven door Dommel (heeft iemand dat zwart op wit) ?
Staat nergens dat het preorder isdus mag je aan nemen dat het binnen een redelijke termijn geinstalleerd wordt... in mijn geval is het nog redelijk maar als je op 15 november bestelt hebt?

Geplaatst: 11 jan 2008, 16:00
door UBremoved_3729
smokem schreef:
r2504 schreef:
BungaMan schreef:Ze weten dat ze hun product nog niet kunnen leveren maar toch al verkopen... Hoe noem je zoiets?
Voorinschrijvingen... helemaal niet abnormaal bij technische snufjes.

Is er trouwens ooit expliciet een datum gegeven door Dommel (heeft iemand dat zwart op wit) ?
Staat nergens dat het preorder isdus mag je aan nemen dat het binnen een redelijke termijn geinstalleerd wordt... in mijn geval is het nog redelijk maar als je op 15 november bestelt hebt?
Ik heb hetzelfde probleem hoor en nog vele anderen , 15 november besteld , volgende week is het 2 maanden , maar dat is een ellenlange discussie en er is voor de moment geen oplossing,ik heb mijn klacht in ieder geval naar de ombudsdienst gestuurd of zij al dan niet iets kunnen doen,ik wacht op antwoord (in het slechtste geval zal dat maar 2 maanden duren zeker :wink: ), ik hou jullie op de hoogte,ik heb hun duidelijk gezegd dat ik niet van onder mijn contract wil maar dat er wel snel een oplossing moet komen .

Geplaatst: 11 jan 2008, 16:22
door bmantra
r2504 schreef:
BungaMan schreef:Ze weten dat ze hun product nog niet kunnen leveren maar toch al verkopen... Hoe noem je zoiets?
Voorinschrijvingen... helemaal niet abnormaal bij technische snufjes.

Is er trouwens ooit expliciet een datum gegeven door Dommel (heeft iemand dat zwart op wit) ?
er is nooit gesproken geweest over een voorinschrijving. Het is gewoon een regelrechte schande!

Geplaatst: 11 jan 2008, 16:24
door ubremoved_539
bmantra schreef:
r2504 schreef:
BungaMan schreef:Ze weten dat ze hun product nog niet kunnen leveren maar toch al verkopen... Hoe noem je zoiets?
Voorinschrijvingen... helemaal niet abnormaal bij technische snufjes.

Is er trouwens ooit expliciet een datum gegeven door Dommel (heeft iemand dat zwart op wit) ?
er is nooit gesproken geweest over een voorinschrijving. Het is gewoon een regelrechte schande!
Ik heb gewoon geantwoord op Bungaman zijn vraag... ik beweerde daar niet mee dat Dommel het onder die context heeft verkocht, al herinner ik me precies ergens 15 december te hebben gelezen (maar dan is men nog minstens een maand te laat).

Geplaatst: 11 jan 2008, 16:24
door Epo
23 januari is hier regelrechte D-Day. Ik ben een ex-UPC Extreme klant, en mijn Telenet factuur datum was 23/12. Ik heb voor 31/12 aangetekend opgezegd, waardoor mijn abbonement (blijkbaar) op 23/1 stopgezet zal worden.

Daarna zit ik volledig zonder internet. Middenin de examens.

Geplaatst: 11 jan 2008, 17:44
door verb
Is het mogelijk om de Dommel aanvraag af te zeggen en om in te tekenen voor E-Leven ADSL2+?

Geplaatst: 11 jan 2008, 17:50
door daxer
verb schreef:Is het mogelijk om de Dommel aanvraag af te zeggen en om in te tekenen voor E-Leven ADSL2+?
Ja dat is mogelijk zolang de Dommel connectie niet geactiveerd is.
Zelf heb ik netconnect aangevraagd op 18 december en nog steeds geen activateringsdatum. Ik denk ook aan opzeggen...

Geplaatst: 11 jan 2008, 18:01
door Lord Utopia
daxer schreef:
verb schreef:Is het mogelijk om de Dommel aanvraag af te zeggen en om in te tekenen voor E-Leven ADSL2+?
Ja dat is mogelijk zolang de Dommel connectie niet geactiveerd is.
Zelf heb ik netconnect aangevraagd op 18 december en nog steeds geen activateringsdatum. Ik denk ook aan opzeggen...
Zeker dat je je betaling hebt gedaan?

Geplaatst: 11 jan 2008, 19:29
door UBremoved_3729
Lord Utopia schreef:
daxer schreef:
verb schreef:Is het mogelijk om de Dommel aanvraag af te zeggen en om in te tekenen voor E-Leven ADSL2+?
Ja dat is mogelijk zolang de Dommel connectie niet geactiveerd is.
Zelf heb ik netconnect aangevraagd op 18 december en nog steeds geen activateringsdatum. Ik denk ook aan opzeggen...
Zeker dat je je betaling hebt gedaan?
Dus zolang de actiavtie van cityconnect niet uitgevoerd is is het mogelijk om zonder schadevergoeding op te zeggen?
Krijg je dan ook de activatiekost en de eerste maand die je betaald hebt voor cityconnect(die nog steeds niet begonnen is ) terug?
Misschien toch maar eens naar een degelijk alternatief beginnen zien ,misschien E-leven adsl 2.
fieldoxide schreef:
Lord Utopia schreef:
daxer schreef:
verb schreef:Is het mogelijk om de Dommel aanvraag af te zeggen en om in te tekenen voor E-Leven ADSL2+?
Ja dat is mogelijk zolang de Dommel connectie niet geactiveerd is.
Zelf heb ik netconnect aangevraagd op 18 december en nog steeds geen activateringsdatum. Ik denk ook aan opzeggen...
Zeker dat je je betaling hebt gedaan?
Dus zolang de actiavtie van cityconnect niet uitgevoerd is is het mogelijk om zonder schadevergoeding op te zeggen?
Krijg je dan ook de activatiekost en de eerste maand die je betaald hebt voor cityconnect(die nog steeds niet begonnen is ) terug?
Misschien toch maar eens naar een degelijk alternatief beginnen zien ,misschien E-leven adsl 2.
Ik had het kunnen denken,even een test gedaan op de site van E-leven en blijkbaar is adsl2 nog niet beschikbaar in Leuven bij hun.
Ik zie niet veel opties meer,blijven wachten of naar een van de grote 2 gaan. :evil:
Spijtig dat mijn internet bij edpnet de laatste tijd zoveel problemen heeft anders had ik nog wat gewacht met opzeggen, de snelheid is niet meer wat ze in het begin geweest is ook niet na upgrade van de centrale.

Geplaatst: 11 jan 2008, 20:07
door m0djo
Ik denk niet dat je bij e-leven beter af bent hoor. Dan kan je beter nog wat wachten en blijven waar je nu bent, dan opnieuw ergens in de miserie terecht te komen.

Geplaatst: 11 jan 2008, 20:09
door ubremoved_983
fieldoxide schreef:Ik had het kunnen denken,even een test gedaan op de site van E-leven en blijkbaar is adsl2 nog niet beschikbaar in Leuven bij hun.
Ik zie niet veel opties meer,blijven wachten of naar een van de grote 2 gaan. :evil:
Bij mij is het wel beschikbaar ... en volgens hun ( snelle ) helpdesk aansluitbaar binnen de 10 dagen ...

Geplaatst: 11 jan 2008, 20:34
door daxer
Lord Utopia schreef:
daxer schreef:
verb schreef:Is het mogelijk om de Dommel aanvraag af te zeggen en om in te tekenen voor E-Leven ADSL2+?
Ja dat is mogelijk zolang de Dommel connectie niet geactiveerd is.
Zelf heb ik netconnect aangevraagd op 18 december en nog steeds geen activateringsdatum. Ik denk ook aan opzeggen...
Zeker dat je je betaling hebt gedaan?
Lol ja natuurlijk.Enkel handgetekend contract was iets later, nl een vijftal dagen.

Geplaatst: 11 jan 2008, 21:00
door UBremoved_3729
ditCh schreef:
fieldoxide schreef:Ik had het kunnen denken,even een test gedaan op de site van E-leven en blijkbaar is adsl2 nog niet beschikbaar in Leuven bij hun.
Ik zie niet veel opties meer,blijven wachten of naar een van de grote 2 gaan. :evil:
Bij mij is het wel beschikbaar ... en volgens hun ( snelle ) helpdesk aansluitbaar binnen de 10 dagen ...
Dat is zeer vreemd want ik heb mijn telefoonnummer ingegeven op hun site ,ikzelf woon in Heverlee en blijkbaar is de adsl2 formule nog niet beschikbaar,want ik kan enkel gebruik maken van hun 3 Mbps aanbod of hun 6 Mbps aanbod.

Geplaatst: 11 jan 2008, 21:10
door deej
Er is maar 1 probleem: als ik het goed voor zit de DSLAM van e-leven vol en is het wachten op een 2de. Could be wrong, feel free to ask e-leven.

Geplaatst: 11 jan 2008, 22:41
door ubremoved_983
fieldoxide schreef: Dat is zeer vreemd want ik heb mijn telefoonnummer ingegeven op hun site ,ikzelf woon in Heverlee en blijkbaar is de adsl2 formule nog niet beschikbaar,want ik kan enkel gebruik maken van hun 3 Mbps aanbod of hun 6 Mbps aanbod.
Ik woon wel in Leuven stad, misschien dat ze gewoon niet verder aanbieden.

Geplaatst: 11 jan 2008, 22:41
door ubremoved_983
deej schreef:Er is maar 1 probleem: als ik het goed voor zit de DSLAM van e-leven vol en is het wachten op een 2de. Could be wrong, feel free to ask e-leven.
Vanwaar komt dit eigenlijk ?

Geplaatst: 11 jan 2008, 23:29
door UBremoved_3729
ditCh schreef:
deej schreef:Er is maar 1 probleem: als ik het goed voor zit de DSLAM van e-leven vol en is het wachten op een 2de. Could be wrong, feel free to ask e-leven.
Vanwaar komt dit eigenlijk ?
Leuven of Heverlee maakt volgens mij toch geen verschil hoor,het zou best kunnen dat de DSLAM volzit en dat ze moeten wachten op een tweede.

Geplaatst: 12 jan 2008, 00:54
door m0djo
ditCh schreef:
deej schreef:Er is maar 1 probleem: als ik het goed voor zit de DSLAM van e-leven vol en is het wachten op een 2de. Could be wrong, feel free to ask e-leven.
Vanwaar komt dit eigenlijk ?
Enkele dagen geleden ergens hier gepost door iemand.

Geplaatst: 12 jan 2008, 01:20
door liger
je kan altijd xdsl proberen
schijnt een provider met goeie service te zijn

Geplaatst: 12 jan 2008, 03:07
door m0djo
Ik denk dat de meesten hier wel een evenwaardige of snellere/betere lijn hadden dan tevoren. Ik in ieder gevak wel. Telenet klant blijven zou beter geweest zijn als smallband en elke dag op nieuws zitten wachten.
Over netconnect heb ik nooit klachten gehoord (over hun hosting of collocation daarentegen staat het .be www vol ), dus je kan een andere ISP kan je nemen. Maar je zal in ieder geval slechter (of gelijkaardig) af zijn dan hetgeen je had (met in ieder geval opnieuw kosten).

De enige reden waarom deze mensen klagen is omdat ze willen overstappen naar een beter product (van hetgeen ze hadden), hiervoor betaald hebben en geen resultaten of communicatie rond problemen te zien krijgen. Ik haal mijn Dommel nieuws van deze site en een overbuur/goeie vriend die in hetzelfde schuitje zit. Hij is (en zo zijn er veel meer) iemand die cityconnect gewoon als een product gezien heeft, zich dat heeft aangeschaft en enkel met de redelijke opleveringstermijn heeft rekening gehouden. (Eind november bestellen en eind december laten opzeggen van het oude abbo is echt wel niet overdreven hè!)
En geloof me vrij, ik ben nog relatief jong (29) en ben sinds ik kind was mee met de internethype en toestanden. Mijn overbuur en kenissen die zulke dingen interesseren zijn meestal ouder en moeten het hebben van mond aan mond reclame. Mensen die iets als Userbase niet lezen hebben wel degelijk een verstand en eigen mening hoor. Het is niet dat men moet denken dat iedere "internetter" evenveel kennis omtrent onderwerp heeft, dan het gemiddelde lid hier.

Ik ken de man of vrouw niet die Dommel doet draaien, maar haal gadverdamme uwe kop uit uw kont en zie eens in dat ge de reputatie van uw zaak ne de kl*ten aant helpen zijt.

Geplaatst: 12 jan 2008, 03:55
door Draco888
Jonges jonges.... zo een gezaag.
Sure, Dommel heeft de bal misgeslagen met de oplevering van hun cityconnect. Maar in het geval van een nieuw product moet je zulke zaken incalculeren (en nog niet je provider opzeggen voor je met de nieuwe verbonden bent), dat raad trouwens elke provider aan als je overschakelt.

De enigen die recht van klagen hebben zijn de ex-Chello'ers imo.

Pfff alleen spijtig dat zo een stunt de goede reputatie van Dommel voor het grabbelen aant smijten is. Hopelijk komt het snel in orde, en leren ze bij Dommel een beetje beter communiceren (voor algemene crm berichten zou een mailtje ook wel mogen vb).

Geplaatst: 12 jan 2008, 05:11
door gr4vity
daxer schreef:Lol ja natuurlijk.Enkel handgetekend contract was iets later, nl een vijftal dagen.
Daxer, dan zou ik zeker eens bellen. Er is iets fout gelopen vrees ik, ik vermoed bij belgacom mits de activatie automatisch naar belgacom verstuurd word als de criteria in orde zijn.

Niet wanhopen, gewoon even bellen en je zal het je niet beklagen.

Geplaatst: 12 jan 2008, 06:18
door UBremoved_3729
Weet iemand trouwens of het al dan niet mogelijk is om je cityconnect abonnement op te zeggen zonder een schadevergoeding te moeten betalen en met terugstorting van het reeds betaalde bedrag aan hun(in mijn geval is dat e activatiekost van 50 euro en 1 maand cityconnect van 24 euro).
Zal daar eens anders voor WEER naar hun helpdesk moeten bellen.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen,rustig afwachten en al eens horen bij mijn huidge provider of ze me weer geen maand extra internet willen geven(wat ik al gekregen heb), of voor nog een alternatief gaan zien. :?

Geplaatst: 12 jan 2008, 07:55
door daxer
L-army schreef:
daxer schreef:Lol ja natuurlijk.Enkel handgetekend contract was iets later, nl een vijftal dagen.
Daxer, dan zou ik zeker eens bellen. Er is iets fout gelopen vrees ik, ik vermoed bij belgacom mits de activatie automatisch naar belgacom verstuurd word als de criteria in orde zijn.

Niet wanhopen, gewoon even bellen en je zal het je niet beklagen.
Dat is ondertussen al wel gebeurd, afgelopen woensdag om precies te zijn.
Ik gaf ze daar nog wat extra tijd omdat kerstmis en nieuwjaarsdag op een dinsdag vielen en dus hoogstwaarschijnlijk beide maandagen brugdagen waren. Dat zijn dus vier werkdagen die wegvielen, plus het eindejaar is gewoontegetrouw een vakantieperiode, zal bij BGC noch bij Dommel nauwelijks anders zijn. Ik denk dat we ook niet mogen vergeten, dat hoewel wij hier aan deze kant wachten, aan de andere kant mensen van vlees en bloed zitten, net als wij.
Ik heb ook de indruk dat Dommel een fikse toename van clientele kent en dat daardoor misschien enige vertraging kan ontstaan. Waarschijnlijk had niemand deze verschuiving binnen het isp landschap echt verwacht.
Zoals gezegd afgelopen woensdag gebeld, beleefd te woord gestaan en men ging het opvolgen. Ik verwacht wel een activatiedatum deze komende week.

Geplaatst: 12 jan 2008, 11:19
door ljd
Zijn er geen providers waar je tijdelijk internet kan bij nemen? Laten we zeggen voor een maandje ofzo?

Geplaatst: 12 jan 2008, 11:32
door tomg1804
telenet: probeer 2 maanden en zeg dan gratis op als het je niet bevalt (volgens hun reclame toch :wink: ).
(1) Niet tevreden geld terug
Aanbod geldig van 1/1/2008 t.e.m. 31/1/2008. In afwijking van de algemene voorwaarden van Telenet geldt een proefperiode van 2 maanden na installatie. Je kan de overeenkomst tot uiterlijk 10 dagen voor het verstrijken van de proefperiode kosteloos beëindigen. Indien je Telenet Internet, Telenet Telefonie of een Telenet Pack tijdig opzegt tijdens de proefperiode, krijg je het abonnementsgeld terugbetaald op voorwaarde dat u uw aanvraag tot terugbetaling schriftelijk indient binnen de 2 maanden na beeïndiging op het adres Liersesteenweg 4, B-2800 Mechelen. Indien je slechts een onderdeel van het Telenet Pack tijdig opzegt tijdens de proefperiode, krijg je het abonnementsgeld van de opgezegde dienst terugbetaald. Vanaf de opzegging worden de overblijvende diensten tegen hun afzonderlijk normaal tarief aangerekend. De activeringskost, het verbruik, de eventuele installatiekost en de prijs van de eventueel aangekochte hardware (bijv. netwerkkaart, Powerline-adapter,…) worden niet terugbetaald. De proefperiode geldt niet voor diensten waarover je reeds voorafgaandelijk aan de aankoop van Telenet Internet beschikte. Je kan slechts eenmalig genieten van een proefperiode. Alle vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten en/of wijzigingen.

Geplaatst: 12 jan 2008, 11:47
door broli
tomg1804 schreef:telenet: probeer 2 maanden en zeg dan gratis op als het je niet bevalt (volgens hun reclame toch :wink: ).
(1) Niet tevreden geld terug
Aanbod geldig van 1/1/2008 t.e.m. 31/1/2008. In afwijking van de algemene voorwaarden van Telenet geldt een proefperiode van 2 maanden na installatie. Je kan de overeenkomst tot uiterlijk 10 dagen voor het verstrijken van de proefperiode kosteloos beëindigen. Indien je Telenet Internet, Telenet Telefonie of een Telenet Pack tijdig opzegt tijdens de proefperiode, krijg je het abonnementsgeld terugbetaald op voorwaarde dat u uw aanvraag tot terugbetaling schriftelijk indient binnen de 2 maanden na beeïndiging op het adres Liersesteenweg 4, B-2800 Mechelen. Indien je slechts een onderdeel van het Telenet Pack tijdig opzegt tijdens de proefperiode, krijg je het abonnementsgeld van de opgezegde dienst terugbetaald. Vanaf de opzegging worden de overblijvende diensten tegen hun afzonderlijk normaal tarief aangerekend. De activeringskost, het verbruik, de eventuele installatiekost en de prijs van de eventueel aangekochte hardware (bijv. netwerkkaart, Powerline-adapter,…) worden niet terugbetaald. De proefperiode geldt niet voor diensten waarover je reeds voorafgaandelijk aan de aankoop van Telenet Internet beschikte. Je kan slechts eenmalig genieten van een proefperiode. Alle vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten en/of wijzigingen.
Toch wel even aanmerken.

Geplaatst: 12 jan 2008, 12:20
door TylerDurden
ditCh schreef:
fieldoxide schreef: Dat is zeer vreemd want ik heb mijn telefoonnummer ingegeven op hun site ,ikzelf woon in Heverlee en blijkbaar is de adsl2 formule nog niet beschikbaar,want ik kan enkel gebruik maken van hun 3 Mbps aanbod of hun 6 Mbps aanbod.
Ik woon wel in Leuven stad, misschien dat ze gewoon niet verder aanbieden.
Ik vermoed dat de check van e-leven zeer naief test op de aanwezigheid van bv. 016 21 xx xx of 016 22 xx xx. Ik woon zelf ook in Leuven stad en volgens de site van e-leven is mijn buurman aansluitbaar, maar ik niet :roll:

Geplaatst: 12 jan 2008, 12:50
door Tomsworld
broli schreef:
tomg1804 schreef:telenet: probeer 2 maanden en zeg dan gratis op als het je niet bevalt (volgens hun reclame toch :wink: ).
(1) Niet tevreden geld terug
Aanbod geldig van 1/1/2008 t.e.m. 31/1/2008. In afwijking van de algemene voorwaarden van Telenet geldt een proefperiode van 2 maanden na installatie. Je kan de overeenkomst tot uiterlijk 10 dagen voor het verstrijken van de proefperiode kosteloos beëindigen. Indien je Telenet Internet, Telenet Telefonie of een Telenet Pack tijdig opzegt tijdens de proefperiode, krijg je het abonnementsgeld terugbetaald op voorwaarde dat u uw aanvraag tot terugbetaling schriftelijk indient binnen de 2 maanden na beeïndiging op het adres Liersesteenweg 4, B-2800 Mechelen. Indien je slechts een onderdeel van het Telenet Pack tijdig opzegt tijdens de proefperiode, krijg je het abonnementsgeld van de opgezegde dienst terugbetaald. Vanaf de opzegging worden de overblijvende diensten tegen hun afzonderlijk normaal tarief aangerekend. De activeringskost, het verbruik, de eventuele installatiekost en de prijs van de eventueel aangekochte hardware (bijv. netwerkkaart, Powerline-adapter,…) worden niet terugbetaald. De proefperiode geldt niet voor diensten waarover je reeds voorafgaandelijk aan de aankoop van Telenet Internet beschikte. Je kan slechts eenmalig genieten van een proefperiode. Alle vermelde prijzen zijn incl. btw en geldig onder voorbehoud van materiële fouten en/of wijzigingen.
Toch wel even aanmerken.
Kostprijs voor 2 maanden telenet, ervanuitgaande dat je enkele een utp uit de modem wil zien komen, 50 euro, de activatiekost.

Geplaatst: 12 jan 2008, 13:34
door daxer
ljd schreef:Zijn er geen providers waar je tijdelijk internet kan bij nemen? Laten we zeggen voor een maandje ofzo?
Als je mij bedoelde, ik ben momenteel nog aangesloten op de kabel.

Geplaatst: 12 jan 2008, 15:11
door xenne
ljd schreef:Zijn er geen providers waar je tijdelijk internet kan bij nemen? Laten we zeggen voor een maandje ofzo?
ik vermoed dat het mogelijk is bij Xtremeadsl , ze spreken in hun FAQ toch van het volgende:

Code: Selecteer alles

 2. Wat kost XtremeADSL ?

Het XtremeADSL Home plan kost € 24,95 EUR per maand aan abonnementsgeld indien je je online abonneert voor 12 maanden, anders kost het € 26,95. Bij het installeren betaal je een eenmalige activatiekost van € 25.
meer info hier

Geplaatst: 12 jan 2008, 15:35
door broli

Code: Selecteer alles

January 12 - 2008 - 2:10 PM posted by: [dommel.com servicecenter]

subject: cityconnect provisioning (finally) started
we are extremely happy to announce that the provisioning of cityconnect accounts has started.
by tuesday evening 15/01 at the lastest you will see an expected installation date under the i-link in your controlpanel, modems will be shipped out on monday by taxipost.
we would like to apologise for this extremely delayed activations but we have had numerous delivery problems of equipment because of the holiday season and we were unable to give any fixed installdates until today. billing of the accounts will start as of 01/02 even if they are delivered earlier.

we are also happy to announce that the cityconnect coverage-area will be extended with the belgacom exchanges of kessel-lo and sint-truiden. cityconnect can be ordered in these regions as of 15/02, deliveries in sint-truiden and kessel-lo will probably start as of 01/04.

-------------------------------------------------------------------
we zijn erg verheugd mede te kunnen delen dat de opleveringen van onze cityconnect accounts gestart zijn.
ten laatste op dinsdagavond 15/01 zal u via de i-knop in uw controlpanel de exacte opleverdatum van uw account kunnen terugvinden, indien u een modem bestelde zal deze maandag door ons via taxipost worden verzonden.
we willen ons zeker verontschuldigen voor deze extreem lange oplevertermijnen veroorzaakt door leveringsproblemen met verschillende leveranciers omwille van de feestdagen. tot op vandaag konden we dan ook geen exacte opleverdatum communiceren. de facturatie van de accounts zal starten op 01/02 ook indien uw account eerder opgeleverd is.

we zijn ook erg tevreden u mee te kunnen delen dat het coveragegebied van cityconnect uitgebreid zal worden met de centrales van kessel-lo en sint-truiden. in deze regios kan cityconnect besteld worden vanaf 15/02, opleveringen in de nieuwe regios zullen vermoedelijk starten op 01/04.

Geplaatst: 12 jan 2008, 16:10
door Epo
Bedankt broli. Ik kwam naar deze thread om even te laten weten dat een vriend van een vriend ineens in zijn CRM zag staan dat zijn lijn actief is! Kleine kink in de kabel... hij heeft nog geen modem. Een screenshot volgt later!

Hij is normaal gezien één van de allereerste Cityconnecters, dus zij die ook op dag 1 besteld hebben, ga eens zien in je CRM!

Broli: Ik heb die mail niet gehad, en die mail vol met fouten paar weken geleden ook niet. Jij hebt die mail zelf gehad? Waarom jij wel en ik niet? :/

Geplaatst: 12 jan 2008, 16:13
door devilkin
Epo schreef:Broli: Ik heb die mail niet gehad, en die mail vol met fouten paar weken geleden ook niet. Jij hebt die mail zelf gehad? Waarom jij wel en ik niet? :/
Dit is ook geen mail, dit is een copy-paste uit het CRM panel.

Geplaatst: 12 jan 2008, 16:18
door Epo
I see. De notice spreekt van "via de I-knop", maar geen enkel van die knoppen doet hier iets. Moet je product actief zijn om die knoppen te kunnen gebruiken?

edit: Ik neem aan dat de lettertjes verschijnen onder de tab "Manage", en dat beneden gewoon de legende staat. Ik gok dat die lettertjes pas verschijnen eens je product actief is? Misschien is het iets te obvious ;-)

(Een ander probleem is dat de https:// site niet meer werkt vanop Firefox op Ubuntu, insecure version of SSL error. Maar via Windows/Firefox werkte het nog)

Geplaatst: 12 jan 2008, 16:21
door ubremoved_983
Jeeehaaa ... bij mij zijn er ook al veranderingen in mijn packages pannel. Der staat al een X :p

En de renew date is verandert naar 2008/03/01

En status staat op "active"

Geplaatst: 12 jan 2008, 16:35
door bmantra
zolang k hier geen bericht krijg dat mijn lijn actief is en het lampke op mijn modem blijft branden geloof ik er voorlopig nog niet te veel van... sorry, k ben diep teleurgesteld in de service van Dommel

Geplaatst: 12 jan 2008, 16:35
door tomg1804
Epo schreef:I see. De notice spreekt van "via de I-knop", maar geen enkel van die knoppen doet hier iets. Moet je product actief zijn om die knoppen te kunnen gebruiken?
Logisch dat het (bij sommigen) nog niet werkt, als je goed leest staat er toch duidelijk:
ten laatste op dinsdagavond 15/01 zal u via de i-knop