Wat bedoel je verdacht stil?Splitter schreef: 9 uren geleden allemaal goed en wel en erg, maar nu staat het hele land in rep en roer, zijn er al "herdenkingen" en co voor kirk,
maar toen Iryna Zarutska op die bus de keel overgesneden werd en er niet eens iemand reageerde... daar blijft het dan weer verdacht stil rond.
De moord is in het nieuws geweest, heeft zijn eigen wikipedia-pagina (zie ook de 50 bronvermeldingen), Trump heeft persoonlijk gereageerd, memes hierover worden volop verspreid,...
Het is nu eenmaal zo dat een bekend mens over het algemeen meer media aandacht krijgt dan een random mens. De paus en de koning zijn voor mij ook maar mensen, toch zullen ze bij hun overlijden iets meer aandacht krijgen dan jij en ik.Splitter schreef: 9 uren geledenen dan vraag ik me af waarom het leven van een beroeps-discussiemaker die neergeschoten werd belangrijker lijkt te zijn dan het leven van een jonge vrouw die gewoon probeerde de oorlog te ontsnappen en daarvoor de keel overgesneden kreeg door een random "mens"