Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 322 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider

Splitter schreef: 9 uren geleden allemaal goed en wel en erg, maar nu staat het hele land in rep en roer, zijn er al "herdenkingen" en co voor kirk,
maar toen Iryna Zarutska op die bus de keel overgesneden werd en er niet eens iemand reageerde... daar blijft het dan weer verdacht stil rond.
Wat bedoel je verdacht stil?
De moord is in het nieuws geweest, heeft zijn eigen wikipedia-pagina (zie ook de 50 bronvermeldingen), Trump heeft persoonlijk gereageerd, memes hierover worden volop verspreid,...
Splitter schreef: 9 uren geledenen dan vraag ik me af waarom het leven van een beroeps-discussiemaker die neergeschoten werd belangrijker lijkt te zijn dan het leven van een jonge vrouw die gewoon probeerde de oorlog te ontsnappen en daarvoor de keel overgesneden kreeg door een random "mens"
Het is nu eenmaal zo dat een bekend mens over het algemeen meer media aandacht krijgt dan een random mens. De paus en de koning zijn voor mij ook maar mensen, toch zullen ze bij hun overlijden iets meer aandacht krijgen dan jij en ik.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 611 keer
Recent bedankt: 6 keer
Te Koop forum

met verdacht stil bedoel ik: ze is vermoord op 22 augustus, en er is pas aandacht aan beginnen geven begin deze week.... (kijk maar naar al je bronnen: allemaal van ten vroegste het afgelopen weekend - dus dik 2 weken na de gebeurtenis (dus het lijkt allemaal meer op een "inperken van de schade omdat we niet gereageerd hebben, en het nu toch uitkomt" dan echt aandacht voor hebben.)
haar moordenaar is ook pas aangeklaagd eerder deze week.

daartegenover staat dat kirk vandaag vermoord is en is al overal groot in het nieuws, de fbi is betrokken en heeft al een (vermoedelijke) dader en wapen...

en ja, een "beroemd mens" zal misschien meer aandacht en middelen krijgen, maar dat wil dus niet zeggen dat ik het daarmee eens moet zijn als het contrast zo groot is, vandaar ook dat het in dit topic staat.
(en ja, er is natuurlijk ook een verschil tussen op openbaar vervoer vermoord te worden vs op een debat met veel meer mensen en smartphones rondom)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”