Mijn kleine frustratie van de dag ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 607 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

heist_175 schreef: 4 uren geleden Is het niet gek dat je u zorgen maakt over welke religie uw mede-inwoners beleven en welke gebouwen ten dienste staan van die religie?
wie zegt dat ik me daar zorgen over maak, of dat het me uitmaakt welke gebouwen ?
het maakt me uit dat er constant (ook op kleine oppervlakten) meerdere (grote) moskees gebouwd worden, terwijl de andere religieuze gebouwen verdwijnen.
zelfs als je amper in een kerk komt.... ik kom ook amper in een ziekenhuis, maar dat wil niet zeggen dat ik het halve land wil doorkruisen als ik er eens eentje nodig heb.
heist_175 schreef: 4 uren geleden Terwijl we leven in een rechtstaat en een land met scheiding van kerk en staat. De reactie daarop vandaag: https://www.standaard.be/opinies/mia-do ... rraadster-
mwoah, als we echt in een land met scheiding zouden leven, zou er geen budget van de staat vrijgemaakt moeten worden voor "al de erkende religies",
maar zou elke religie zelfvoorzienend moeten zijn.
cadsite schreef: 4 uren geleden Dankzij zo'n herbestemming kom ik ook nog eens in een kerk. :twisted:
ik ontken dan ook niet dat (sommige) herbestemmingen goed kunnen zijn
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 655 keer
Recent bedankt: 7 keer
Provider

Splitter schreef: 3 uren geleden ik kom ook amper in een ziekenhuis, maar dat wil niet zeggen dat ik het halve land wil doorkruisen als ik er eens eentje nodig heb.
Een ziekenhuis heeft iedereen al eens nodig, een kerk??
Bye, Maurice
https://on4bam.com
tom35
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 59 keer
Recent bedankt: 2 keer

Komaan @heist_175 dat geloof je nu toch zelf niet wat je schrijft...PvdA en ook vooruit zijn om ter hardst aan het vissen in die vijver van de moslim stemmen. PvdA liep heel.borherhout af met slogans hoe ze wel voor de palestijnen zijn.. die doen dat echt niet uit overtuiging maar gewoon omdat 1 of ander studiebureau gezegd heeft dat daar stemmen te ronselen vielen. Waar denk je anders dat MR die data vandaan heeft, dat is net het probleem met onze politiekers, die zijn niet meer bezig met dit land maar wel met hun stemmen en hun inkomsten. Een Jean Luc Dehaene hebben we nodig ik ben altijd van mening geweest dat combo nva en vooruit ideaal was totdat Rousseau zijn kar 180gr gekeerd heeft en de wever plat op de buik moet.
Ok dat van de navo hadden we niet zien aankomen en daar kunnen we niet vanonder maar ben is benieuwd waar ze hun miljarden gaan vandaan halen
Daarstraks las op vrt nws dacht ik dat ze alleen al 12miljard nodig hebben om stabiel te blijven laat staan die 28miljard te kort weg werken... Dat kan je alleen als je allemaal ah zelfde touw trekt en de tering naar de nering zet maar nu willen ze percies allemaal geld uitdelen dat er niet meer is

Tom
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1203 keer
Recent bedankt: 4 keer

tom35 schreef: 2 uren geleden geloof je nu toch zelf niet wat je schrijft
Ik geloof dat de rechtstaat de te verkiezen optie is. Partijen die daar tegen zijn, krijgen mijn stem niet.

Ik geloof dus ook dat criminaliteit altijd bestraft moet worden, ongeacht de pleger.
Iemand met een baard die met een wapen zwaait (en/of het gebruikt) hoort thuis achter tralies. Iemand die wapens pikt bij het leger en daarmee zwaait (of het gebruikt), hoort evenzeer thuis achter tralies. Het verleden toont aan dat niet iedereen die kijk heeft. Sommige wapenslingeraars worden verketterd, anderen verafgood.
En dat vertaalt zich ook in de politiek: het zijn opzienbarend weinig partijen die de rechtstaat (willen) volgen.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”