Mijn positieve ervaring van de dag - dit maakt mijn dag goed!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Naar de rode telefoon van colruyt gebeld een paar dagen geleden en ze hebben de prijs aangepast zie ik nu. Het prijsverschil was vrij indrukwekkend. 4,50 euro tegenover 3,95 elders. Iets van 14% duurder of zo?
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 775 keer
- Bedankt: 331 keer
- Recent bedankt: 14 keer
Vers eten, confituur van maken en invriezen.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
- jphermans
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
- Bedankt: 109 keer
Dat ik vandaag negatief getest heb op COVID nadat ik een week lang opsloten thuis wegens een besmetting opgelopen in Duitsland vorige week.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Internet via Mobile Vikings
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 216 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Plezant feestje daar in Brussel.
Wat zijn we toch een heerlijk complex en divers volkje. Zouden we ons land niet nationaliseren?
En onze koningin begint eigenlijk hoe langer hoe meer op Nathalie Meskens te lijken
Wat zijn we toch een heerlijk complex en divers volkje. Zouden we ons land niet nationaliseren?

En onze koningin begint eigenlijk hoe langer hoe meer op Nathalie Meskens te lijken

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 282 keer
Land van René Magritte, Manneke Pis, frietjes, bier en chocolade... maar te veel politici en te weinig schoolmeesters 

Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 173 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Een hybride gebruikt volgens mij nog steeds fossiele brandstof... misschien dan wel geen diesel maar benzine.JUD schreef:Mijn VW Arteon PHEV die 8 maanden vervroegd geleverd is.Bye bye Diesel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 56 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hier is weekend 3 gestart van tomorrowland, kijk er als buur alle jaren naar uit.. Die 3 weekends zijn eigenlijk maar 2 weken.. We zitten in de groene zone dus beperkt toegankelijk gebied in die periode maar wat een feest.. We gunnen het de jeugd zo hard.. En natuurlijk gaan we ook een weekendje mee feesten...
Vanaf maandag de post tml blues en jaartje afkicken
Tom
Vanaf maandag de post tml blues en jaartje afkicken

Tom
-
- Elite Poster
Spilindex een maand vroeger dan verwacht overschreden.
Sol Invictus!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 602 keer
Mooi dat de buurt zo positief is. TML is idd maar 2 weken, maar volledige toegang tot De Schorre zelf - wat toch een domein waar we als Antwerpenaar provinciebelastingen voor moeten betalen - geven jullie een goede 2 maanden en het grootste deel van de zomervakantie af (vanaf 6 juni tot en met 14 augustus). Gratis tickets helpen weltom35 schreef:We zitten in de groene zone dus beperkt toegankelijk gebied in die periode maar wat een feest..

-
- Elite Poster
Ha, over een paar weken draaien (sommige) vaccinatiecentra weer op full capacity. 

Sol Invictus!
-
- Elite Poster
Niet mijn eigen positieve ervaring maar het maakt wel mijn dag goed:
Alle coronapatiënten in Noord-Korea genezen verklaard
Bron
https://www.hln.be/nieuws/alle-coronapa ... a3120d4f4/
Er mag al eens gelachen worden, nietwaar? Vooral de video over de militaire "bestrijding" van het virus is hilarisch.
Alle coronapatiënten in Noord-Korea genezen verklaard
Bron
https://www.hln.be/nieuws/alle-coronapa ... a3120d4f4/
Er mag al eens gelachen worden, nietwaar? Vooral de video over de militaire "bestrijding" van het virus is hilarisch.
-
- Elite Poster
De laatste van Tom Lanoye. 

Sol Invictus!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 308 keer
- Bedankt: 17 keer
Helaas, dit was enige tijd geleden mijn slechtste ervaring van de dag.ivob schreef:De laatste van Tom Lanoye.
Onze dochter vroeg hem een interview aan in het kader van een universitair onderzoek, waarna hij deze aanvraag doorstuurde naar zijn medewerker "wil jij deze dame afpoeieren aub".
Wat die medewerker ook deed, maar stuurde per ongeluk de "afpoeieringsmail" van de kunstenaar mee.
Wat een afgang!
-
- Elite Poster

Om alle misverstanden over mijn vorige post te vermijden: het ging over mijn geestelijke ervaring met het laatste product van de schrijver, niet over mijn persoonlijke (fysieke) ervaring met de man zelf.

Benieuwd of ik hem volgende week op de Antwerp Pride in persoon zal tegenkomen. Meestal vertoeft hij toch in Z-Afrika?
Hoe mijn ervaring dan eventueel zal verlopen zal ik in het desbetreffende topic posten.

Sol Invictus!
-
- Pro Member
Zucht....
Ik vraag mij trouwens af waarom het mogelijk nuttig is op dit forum waarom jij verslag zou uitbrengen over jouw ontmoeting met Tom Lanoye op de Gay Pride? er bestaan er andere, meer specifieke fora, voor dit soort van zaken.
Ik vraag mij trouwens af waarom het mogelijk nuttig is op dit forum waarom jij verslag zou uitbrengen over jouw ontmoeting met Tom Lanoye op de Gay Pride? er bestaan er andere, meer specifieke fora, voor dit soort van zaken.
-
- Elite Poster
Omdat er op dit forum een subforum bestaat "Mijn positieve ervaring van de dag - dit maakt mijn dag goed!" en "Mijn kleine frustratie van de dag".
Ik heb die subfora niet aangemaakt hoor. Ze bestaan. Waarschijnlijk met een goede reden? Deelname daaraan is toch vrij? Zoniet verneem ik het wel.
Afhankelijk van de ervaring zal dit dus in het ene of andere subforum terecht komen.
Ik kan me ook afvragen waarom iemand het nodig vindt om in een positief subforum met name "Mijn positieve ervaring.... plots zijn eigen negatieve ervaring te posten? Een negatieve ervaring past toch eerder bij de frustraties van de dag? Of op andere fora?
Je doet maar hoor en ik ga er niet van zuchten.
Maar het komt een beetje vreemd over dat je je afvraagt waarom iemand iets in een juist topic wenst te posten terwijl je zelf duidelijk in het verkeerde topic post. En dan nog geen rechtstreeks ervaring maar deze van derden.
Ik heb die subfora niet aangemaakt hoor. Ze bestaan. Waarschijnlijk met een goede reden? Deelname daaraan is toch vrij? Zoniet verneem ik het wel.
Afhankelijk van de ervaring zal dit dus in het ene of andere subforum terecht komen.
Ik kan me ook afvragen waarom iemand het nodig vindt om in een positief subforum met name "Mijn positieve ervaring.... plots zijn eigen negatieve ervaring te posten? Een negatieve ervaring past toch eerder bij de frustraties van de dag? Of op andere fora?

Je doet maar hoor en ik ga er niet van zuchten.
Maar het komt een beetje vreemd over dat je je afvraagt waarom iemand iets in een juist topic wenst te posten terwijl je zelf duidelijk in het verkeerde topic post. En dan nog geen rechtstreeks ervaring maar deze van derden.
Sol Invictus!
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 186 keer
- Contacteer:
onder gebruikerspaneel -> Vrienden en vijanden (wat ongelukkig gekozen had beter geblokkeerd genoemd) kan je dit instellen.
https://userbase.be/forum/ucp.php?i=ucp_zebra&mode=foes
Zelf gebruik ik dit af en toe even tijdelijk om frustratie bij mezelf te vermeiden. (als een soort van cool down mode)
Of anders lees ik bepaalde topics voor enige tijd niet.
Nu is mijn reactie natuurlijk ook niet echt on-topic
(positieve ervaring). Maar ik wouw dit even melden omdat ik (ten onrechte) dacht dat de meeste deze functie wel kende...
Zelf gebruik ik dit af en toe even tijdelijk om frustratie bij mezelf te vermeiden. (als een soort van cool down mode)
Nu is mijn reactie natuurlijk ook niet echt on-topic

Greetz cyberbug

- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 322 keer
- Bedankt: 725 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Met mijn dochters gaan kajakken op de Gavers.
Spotgoedkoop en best wel leuk. Normaal gingen we over een paar weken in de Ardennen kajakken, maar daar zal het eerder wandelen zijn met een kajak achter je aan, vandaar het alternatief.
Spotgoedkoop en best wel leuk. Normaal gingen we over een paar weken in de Ardennen kajakken, maar daar zal het eerder wandelen zijn met een kajak achter je aan, vandaar het alternatief.
-
- Pro Member
Dank u wel cyberbug, doe ik.cyberbug schreef:onder gebruikerspaneel -> Vrienden en vijanden (wat ongelukkig gekozen had beter geblokkeerd genoemd) kan je dit instellen.
Nu is mijn reactie natuurlijk ook niet echt on-topic(positieve ervaring). Maar ik wouw dit even melden omdat ik (ten onrechte) dacht dat de meeste deze functie wel kende...
Onze vriend is op andere Userbase topics hier ook niet erg geliefd, vandaar. Ook heeft hij al >1500 bijdragen (?) geleverd als nieuweling sinds begin dit jaar, wat mogelijks overdreven is. Het vermijdt ook tijdverlies met zijn ellenlange en niet terzake doende polemieken.
-
- Elite Poster
Emile51 schreef:
Onze vriend is op andere Userbase topics hier ook niet erg geliefd, vandaar. Ook heeft hij al >1500 bijdragen (?) geleverd als nieuweling sinds begin dit jaar, wat mogelijks overdreven is. Het vermijdt ook tijdverlies met zijn ellenlange en niet terzake doende polemieken.

Wel oorzaak en gevolg niet omdraaien.
Ik post, in het daartoe bestemde topic, gewoon MIJN positieve ervaring van de dag waarop jij je blijkbaar geroepen voelt daar de negatieve ervaring van een derde aan toe voegen.

En daarna orakelen over het opstarten van een niet terzake doende polemiek.

Wanneer je er niet tegen kan dat men een repliek geeft op de polemiek die je in de eerste plaats zelf bent begonnen zou je dat dan ook beter laten en gewoon zelf gewoon zelfstandig eigen bijdragen leveren in het daartoe bestemde topic.

En ik mag dan een nieuweling zijn maar ik heb dan wel al eerder de RTFM doorgenomen zodat ik weet hoe je over berichten van anderen die je niet wenst te lezen kan overlezen en/of negeren.

ps. Je bent nooit verplicht op welk bericht dan ook te reageren noch het te lezen. Dat is een keuze die je helemaal zelf gemaakt hebt.
Draag dan ook manmoedig zelf de gevolgen van die keuze ipv te gaan jammeren om hulp bij anderen.

Laatst gewijzigd door ivob 07 aug 2022, 16:49, in totaal 3 gewijzigd.
Sol Invictus!
-
- Elite Poster
Emile51 schreef:Bye!

-
- Elite Poster
Emile51 schreef:Bye

Je hebt eindelijk een deel van de RTFM door.

Je staat dus al veel verder dan anderen en/of hebt meer karakter.

Uiteindelijk werd het dan toch nog een positieve ervaring van de dag.

Blij dat je weer wat hebt bijgeleerd. Dat is niet iedereen gegeven.
Sol Invictus!
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 9 keer
De 'slimme' plafondventilator toch kunnen integreren in Home Assistant, dit opent mogelijkheden.
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
Paar aandeeltjes van Exmar vandaag verkocht met 52% winst. 

-
- Elite Poster
Heb het mij ook al beklaagdkamielken schreef:ik hou mijn aandelen Exmar toch nog maar wat langer (onder het motto: veel winst is nog niet genoeg. Vandaag + 12 %)

- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 594 keer
- Bedankt: 724 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Weer een dag niet in snikhete Thalys vastgezeten!
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Toch nog een Exchange 2010 op Server 2012 in full Hybrid gekregen met Office 365. Exchange 2016 in coexistence, tls brol, verouderde antivirus die moeilijk deed, gpo’s bij de vleet die meer fout deden dan goed, maar het is gelukt …
-
- Elite Poster
SpecialK schreef: Wat de CEO van mijn eerste werkgever ooit zei was: als we allemaal wat beter voor onszelf zouden zorgen, zouden we wat minder voor elkaar moeten zorgen.

Sol Invictus!
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 594 keer
- Bedankt: 724 keer
- Recent bedankt: 10 keer
Lijkt wel het motto van onze politiciAls we allemaal wat beter voor onszelf zouden zorgen, zouden we wat minder voor elkaar moeten zorgen.

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 250 keer
- Bedankt: 550 keer
- Recent bedankt: 4 keer
De pc van de oudste dochter (Asrock DeskMini H470) kampte al een hele tijd met een probleem na een bios update. De Intel Management Engine firmware was corrupt en gaf als versie 0.0.0.0 aan in de bios. Hierdoor werkte de fTPM niet meer, waardoor noch Bitlocker, noch een upgrade naar Win11 fatsoenlijk wou werken.
Deze avond/nacht me er eindelijk eens mee bezig gehouden. Eigenlijk helemaal niet eenvoudig, maar na wat oldskool bios/firmware Roms ontleden en pins te shorten is het dan toch gelukt.
Kan ik eindelijk haar PC ook eens tegoei op Win11 zetten en die disk encryptie terug inschakelen.
Stomme dingen, maar niet iets dat je regelmatig tegenkomt.
Deze avond/nacht me er eindelijk eens mee bezig gehouden. Eigenlijk helemaal niet eenvoudig, maar na wat oldskool bios/firmware Roms ontleden en pins te shorten is het dan toch gelukt.
Kan ik eindelijk haar PC ook eens tegoei op Win11 zetten en die disk encryptie terug inschakelen.
Stomme dingen, maar niet iets dat je regelmatig tegenkomt.