levenslange korting orange

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
neils1108
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 29 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider

https://news.sap.com/belgie/2026/07/hoe ... periences/
Zo te zien zijn ze recent toch gestart met het stapsgewijs vernieuwen van hun backbone, zodat alle drie de merken: Orange, Hey! en VOO, beter kunnen samenwerken. Dus het komt er wel, maar op z'n Belgisch: "Heel traag" :wink:
Eén digitaal platform voor Orange, VOO en Hey!

Orange Belgium opereert in een complexe omgeving met verschillende merken, klantsegmenten en digitale trajecten. Die diversiteit bracht ook technische uitdagingen met zich mee. Verschillende systemen en customer journeys maakten het moeilijk om snel nieuwe functionaliteiten uit te rollen of een consistente ervaring te garanderen.

Volgens Hadouch lag de prioriteit daarom niet alleen bij het verbeteren van de gebruikerservaring, maar vooral bij het bouwen van een schaalbare en herbruikbare digitale basis.

“De belangrijkste uitdaging was het opzetten van een digitaal framework dat herbruikbaar is, onafhankelijk van merk of kanaal”, zegt hij. “Als je dat niet doet, krijg je fragmentatie en duurt het veel langer om nieuwe digitale trajecten uit te rollen.”

Orange Belgium koos daarom voor een geïntegreerde aanpak met SAP Commerce Cloud, SAP Customer Identity and Access Management (CIAM), SAP Marketing Cloud en SAP Billing & Revenue Innovation Management (BRIM). Die oplossingen vormen samen het fundament van de bredere SAP CX-suite binnen het bedrijf.

Volgens Hadouch speelde ook de bestaande SAP-ervaring een rol in die keuze. “We hadden bij VOO al een sterke interne expertise opgebouwd rond SAP-oplossingen. We wilden daarom binnen Orange voortbouwen met een platform dat robuust en schaalbaar genoeg is om onze transformatie op lange termijn te ondersteunen.”

Een concrete troef was de SAP-accelerator voor de telecomsector: een set van voorgedefinieerde componenten en best practices die Orange Belgium in staat stelde sneller te bouwen zonder telkens opnieuw van nul te moeten beginnen.
:beerchug:

Internet: edpnet VDSL (86 Down / 27 Up voor 36 EUR)
Mobiel: Orange (70GB voor 7 EUR) & BASE Prepaid
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 153 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider
Te Koop forum

Leuke info gebruik ook SAP op werk en tevreden van, snel en goed eens alles draaide Afbeelding

Toegevoegd na 14 uren 10 minuten 19 seconden:
neils1108 schreef:Alle, dan toch eind goed, al goed. Mevrouw aan de lijn heeft het manueel opnieuw ingevoerd en daarmee heel de backoffice-miserie kunnen vermijden. Wordt morgen al opgestuurd. Geweldig, wel geleerd als ik backoffice wil vermijden gewoon eens bellen, ze kunnen het blijkbaar wel versnellen/manueel doen op een manier begrijp ik hieruit.

Toegevoegd na 49 seconden:
Ze gaf wel eerlijk toe dat de systemen van Orange heel traag en versleten zijn. Heb in die 51 minuten meer mijn excuses gehoord dan iets anders. :lol:

Toegevoegd na 20 minuten 6 seconden:
Ben al kwartier van Hey! naar Orange overgezet, geweldig!
Exact zelfde voor gehad. Besteld online niets gehad en via tel gedaan.

Hey ga ik verlaten na heel tevreden klanten periode. Gaat de boeken in als goedkoopste internet ooit hier Afbeelding

Voor amper 12 meer veel meer voordelen en sneller en tevens nog familie erbij gezet op mobiel.

Die cooldeals maakte een groot verschil nog.
Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = Hey Telecom
TV = PX pickx + Streaming
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

neils1108 schreef:Alle, dan toch eind goed, al goed. Mevrouw aan de lijn heeft het manueel opnieuw ingevoerd en daarmee heel de backoffice-miserie kunnen vermijden. Wordt morgen al opgestuurd. Geweldig, wel geleerd als ik backoffice wil vermijden gewoon eens bellen, ze kunnen het blijkbaar wel versnellen/manueel doen op een manier begrijp ik hieruit.

Toegevoegd na 49 seconden:
Ze gaf wel eerlijk toe dat de systemen van Orange heel traag en versleten zijn. Heb in die 51 minuten meer mijn excuses gehoord dan iets anders. :lol:

Toegevoegd na 20 minuten 6 seconden:
Ben al kwartier van Hey! naar Orange overgezet, geweldig!
Exact zelfde voor gehad. Besteld online niets gehad en via tel gedaan.

Hey ga ik verlaten na heel tevreden klanten periode. Gaat de boeken in als goedkoopste internet ooit hier Afbeelding

Voor amper 12 meer veel meer voordelen en sneller en tevens nog familie erbij gezet op mobiel.

Die cooldeals maakte een groot verschil nog.
Internet = Hey Telecom
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 75 keer
Recent bedankt: 1 keer

Nog een update over mijn overstap: intussen is het vaste internet ook overgezet van Hey naar Orange. Niet zonder slag of stoot: volgens het mailtje om dit aan te kondigen, gingen we maximaal 2 uur zonder verbinding zitten. Maar in de praktijk viel het internet vanmorgen vroeg om 8u weg (Hey afgesloten, vanaf dan zag ik het product ook niet meer in de Hey app), en 2 uur later nog altijd geen verbinding. Dan maar gebeld, en blijkbaar was dit een automatisch proces, dat vastgelopen was. Mensen aan de lijn zijn altijd behulpzaam, maar kunnen vaak niet veel zelf doen. Uiteindelijk toch doorverbonden geraakt met iemand die op de juiste knoppen kon klikken om de modem te activeren op het Orange abonnement. Na enkele minuten was het toen in orde, intussen ook mails gekregen over de opzeg van Hey, en over de activatie van het Orange vaste internet.

Los daarvan misschien wel meegeven dat de snelheden, zoals ik wel vreesde, hier bij ons in de buurt niet denderend zijn. Vooral de upload stelt teleur. Heel af en toe lukt het om meer dan 40 mbps te halen, maar meestal rond de 30, met bij momenten dramatische latency. In de modem blijft het 23,1Mhz kanaal problematisch (soms fallback qpsk ipv qam64). Download lijkt veel stabieler rond de 450 mbps, met betere latency. Op zich nog altijd dubbele upload dan voorheen, en 3 keer snellere download. En dat is dan nog overdag, 's avonds zakt het nog veel sterker, en haalden we voorheen ook al geen 150/15, maar de grote downloads gebeuren gelukkig niet op dat moment :roll:
Maar ik denk dat een 1 Gbps abonnement hier bijzonder weinig meerwaarde zou hebben. Ook al omdat de meeste toestellen op wifi zitten en maar rond de 600 Mbps halen.
braky
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ik had ook op dinsdag online besteld voor de levenslang korting. Nadat ik deze ochtend belde naar de klantendienst ivm status bleek dat de bestelling ook was mislukt!
Ik heb nu wel via de klantendienst mijn 3 abonnementen met nummeroverdracht kunnen toevoegen aan mijn giga internet.

Nu hopen dat de facturen gaan kloppen want in de mail staan totaal andere prijzen dan in de simulator.
Volgens de simulator zou het inclusief cooldeals 4.7 euro zijn per abonnement Mobile Medium 70GB

Livebox Giga + 3 Mobiel + TV
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Hier na tel contact 3h later gsm overgezet ging perfect.

Vaste verbinding staat gepland op 25/8 met technieker dat zullen we wel zien aan tel zijden ze normaal komt er een langs. Maar mss belt tech gewoon is in orde.
Internet = Hey Telecom
neils1108
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 29 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider

Vandaag alle 3 de sims toegekomen die moeten overgezet worden, perfect! :-)
:beerchug:

Internet: edpnet VDSL (86 Down / 27 Up voor 36 EUR)
Mobiel: Orange (70GB voor 7 EUR) & BASE Prepaid
buthead
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Super!

Hier even afwachten tot dinsdag dan normaal omschakeling
Internet = Hey Telecom