Telenet TV zonder Telenet Internet maar wel met een andere ISP

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
JonasRetro
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

Ik overweeg gewoon bij Orange vast internet te nemen, vaste lijn die we bij Telenet hebben richting onze SIP trunk of OVH (indien ik echt backup wil behouden).

Het eerste jaar zou dit een stevig verschil opleveren door een mooie welkomstpromo (voor dezelfde snelheid), en nadien gaat het nog steeds een pak goedkoper zijn…

Mocht Fiberklaar hier liggen zou ik Fiber nemen, maar nu enkel VDSL en ben toch iets sneller gewend…

Maargoed ik bekijk dit wel is.

Tsja, na 26 is de oplossing dan ook vrij simpel.

Geen DVB-C? Einde kabel TV bij Telenet.
Telenet TV heeft dan voor mij echt geen enkele meerwaarde. In dat geval kan ik ook gewoon TV kijken via de apps van de zenders, en dat doe ik nu best vaak al eigenlijk…

Maar Wyre Fiber leggen? Ik kan dan toch nog steeds terug naar Telenet…
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 256 keer
Bedankt: 781 keer
Recent bedankt: 6 keer

Zoiezo moet een NIU met 2 modem connectors een optie zijn, want die heb je nodig als je bij TN een eigen modem wil gebruiken en tegelijk een vaste lijn van hen hebt. Zij gebruiken geen SIP voor hun consumenten telefoonlijnen, dus heb je hun modem nodig die aan de coax hangt voor die lijn.
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 276 keer
Bedankt: 1975 keer
Recent bedankt: 9 keer

JonasRetro schreef: 3 weken geledenIs het nog mogelijk om alleen TV te hebben bij Telenet?
Ja, voor bestaande klanten met DVB-C-decoders verandert er voorlopig niets tenzij het wegvallen van Play Sports op 1 december. Voor nieuwe klanten is er een "oplossing op maat".
JonasRetro schreef: 3 weken geledenWij hebben een bundel maar overweeg enkel TV te houden bij Telenet, en internet via Orange, zou voor dezelfde snelheid een stuk voordeliger zijn...
Dat kan perfect, je bestelt internet-only bij Orange zonder Easy Switch!
Op de dag dat je Orange-internetverbinding wordt geïnstalleerd en werkt, zeg je je Telenet-internetabonnement zelf op.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”