Pagina 3 van 3

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 01:24
door Splitter
mailracer schreef:Wat de pagina op facebook duidelijk wil maken is dat telenet zijn vaste klanten niet moet sussen met pietpiraat apps en andere nutteloze gadgets die je zelden nodig hebt, maar ze het budget van de ipad mini's beter hadden besteed aan een eenmalige korting voor vaste klanten bijvoorbeeld.
ja, en dat zijn klanten op 5 minuten alweer vergeten.
tegenover die ipad moeten ze wss x maanden voor betalen, vertrekken ze vroeger moet die helemaal in 1x betaald worden.
dus denkt de gemiddelde klant "nou, dan blijf ik nog een paar maanden", en zo heeft TN weer wat meer zekerheid.

waarom zou een bedrijf in godsnaam "eenmalige kortingen" geven aan vaste klanten (die er toch zijn, en die toch betalen) ?
en die actie is uiteindelijk iets waarvan (domme) mensen denken "joepie, ik krijg iets voor zo goed als niks erbij!",
terwijl je simpelweg dat ding toch betaalt.
enige reden om hiervoor over te stappen, is als je dat zowiezo van plan was (dan is het mooi meegenomen),
maar het is nu niet alsof je een cadeau krijgt, je zal er wel degelijk voor betalen.

nugoed, dat "vaste, trouwe klanten" ook wat willen, kan ik ergens inkomen... bgc geeft klanten bv de klantendagen (keer of 2x jaar een pretparkje aan halve prijs),
en TN zal ook wel zo'n variatie daarop hebben.
dus dat vaste klanten NIKS krijgen, is niet helemaal terecht denk ik.

trouwens... wat is een vaste klant?
iemand die al 20 jaar analoge kabel heeft en waar TN niks aan verdient?
iemand die 1 jaar all-in klant is?
als ze een vinger gaan geven, worden ze er straks met hun hele lijf ingesleurd, dus het is idd best dat TN hier gewoon - ZOALS ALTIJD AL GEWEEST IS - niet verder naar omkijkt.

het is niet omdat mensen mondiger worden, dat ze daarvoor ineens gelijk moeten krijgen :)

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 08:39
door mailracer
dat je er een 24 maanden contract mee aan je been hebt, kan ik uit hun voorwaarde niet afleiden.

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 08:58
door raf1
mailracer schreef:Wat de pagina op facebook duidelijk wil maken is dat telenet zijn vaste klanten niet moet sussen met pietpiraat apps en andere nutteloze gadgets die je zelden nodig hebt, maar ze het budget van de ipad mini's beter hadden besteed aan een eenmalige korting voor vaste klanten bijvoorbeeld.
Zoiets moet je niet proberen duidelijk maken met 3 dagen de aandacht te vestigen op een facebookpagina maar met een overstap naar een goedkoper product. Dat is de enige logica die werkt.

Als volgende week 500 000 Telenet-klanten overstappen van Whoppa naar Basic Internet/alternatieve VoIP-operator/TV met een kaartje dan zal Telenet zeer snel een aantal prijsverlagingen en prijsverhogingen doorvoeren.

Je moet goed beseffen dat Telenet-promoties worden uitgevonden op basis van objectief cijfermateriaal, niet op basis van de gemoedsgesteldheid of humeur van (luie) klanten.

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 09:10
door ubremoved_22196
krisken schreef:Als je een wachtbuis hebt, dan moet je je oprit toch niet openbreken? Hij ligt er al onder?
Zal het even uitleggen... De wachtbuis loopt van aan de straatverlichting (waar telenet/elektriciteit/gas/water ook binnen komt) tot binnen bij mij.

Wij hebben dus tot aan de straatverlichting alles dicht gelegd natuurlijk. Ga daar geen stukje laten open liggen omdat ik ooit eens een koperpaar wil bestellen. :|

Maw, wel degelijk opbreken. We kunnen ook opteren om de verlichtingspaal uit de grond te trekken maar ik denk niet dat ze dat graag hebben. :P

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 09:25
door bambipower
dan had je evengoed geen wachtbuis kunnen leggen, en daarop besparen :lol:

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 09:28
door krisken
Je hebt dus een beschikbare wachtbuis tot aan de zogenaamde rooilijn dan? Dan is het een kwestie van dat stukje van je oprit openbreken waar de wachtbuis onder ligt en klaar. Op een paar uur hebben ze dit gefixed en ligt je oprit dus weer dicht. De vraag is natuurlijk of je dat wilt...

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 09:31
door raf1
Zucht, straatverlichting staat per definitie op openbaar domein en da's jouw eigendom niet, dus daar mag jij zelfs niet graven of klinkers leggen.
Belgacom zal dus gewoon één putje moeten graven op openbaar domein, vlak voor jouw eigendom en kunnen daarna met behulp van een koevoet wel even 20 centimeter onder jouw oprit die wachtbuis zoeken. Dat zal jou geen euro kosten aangezien ze daarna probleemloos hun kabel door jouw wachtbuis kunnen duwen.

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 09:47
door Patje
Wachtbuis of niet, dsl is geen optie zegt hij wegens te traag!

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 14:00
door ubremoved_22196
raf1 schreef:Zucht, straatverlichting staat per definitie op openbaar domein en da's jouw eigendom niet, dus daar mag jij zelfs niet graven of klinkers leggen.
Belgacom zal dus gewoon één putje moeten graven op openbaar domein, vlak voor jouw eigendom en kunnen daarna met behulp van een koevoet wel even 20 centimeter onder jouw oprit die wachtbuis zoeken. Dat zal jou geen euro kosten aangezien ze daarna probleemloos hun kabel door jouw wachtbuis kunnen duwen.
Mannekes, dat gezaag over de wachtbuis... Goed lezen is ook een must he. Ik zeg dat ik het nog zou doen als er een deftig alternatief is voor Telenet maar dat is er gewoon niet. Trouwens, nog zo iets, als ze dat zouden openbreken moet ik ook de buren nog overtuigen dat ze deels hun oprit ook mogen openbreken... De buren hun wachtbuis ligt immers vlak naast de mijne.

Tussen haakjes, wel fijn dat iedereen weet hoe mijn situatie is maar helaas pindakaas, de verlichtingspaal staat OP mijn eigendom. Straffer nog, die stond in het midden van mijn toekomstige oprit, 3 meter op mijn bouwgrond en we hebben die net voor de bouw laten verplaatsen tot op de scheidingslijn half op mijn bouwgrond, half op de bouwgrond van de buren OP mijn domein. Bij mijn ouders staat deze trouwens ook op hun eigendom. Ik vraag me af waar jullie vandaan halen dat verlichtingspalen enkel op openbaar domein staan want dat is pertinent onjuist.

Voor er nog gezaag komt... De waterleiding ligt OOK op mijn domein, en nog straffer, het wateraftakpunt (en natuurlijk het kraantje) van de OVERburen ligt midden op mijn oprit.

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 15:51
door mailracer
raf1 schreef: Als volgende week 500 000 Telenet-klanten overstappen van Whoppa naar Basic Internet/alternatieve VoIP-operator/TV met een kaartje dan zal Telenet zeer snel een aantal prijsverlagingen en prijsverhogingen doorvoeren.

Je moet goed beseffen dat Telenet-promoties worden uitgevonden op basis van objectief cijfermateriaal, niet op basis van de gemoedsgesteldheid of humeur van (luie) klanten.
Waarmee je duidelijk stelt dat niet luie klanten plots tevreden moeten zijn met minder aan data en tv-gebruik. Alleen maar om telenet duidelijk te maken dat vaste klanten ook eens vewend willen worden met een promotie zonder extra aankoop

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 16:32
door elmariachi2920
net op twitter gezien:

@Telenet
We willen naar je luisteren en van je leren. We komen op bezoek en starten met Rond-Je-Tafel-Gesprekken http://bit.ly/HCJGjA #RJT
4:07 PM - 8 Nov 2013

(zie niet direct hoe ik tweet zelf kan embedden...)

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 16:34
door TiTanium

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 22:09
door MClaeys
Toch netjes :)

Sent from my Lumia 920 using Tapatalk

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 08 nov 2013, 22:33
door ubremoved_22196
Doemscenario voor Telenet, klanten van userbase uitnodigen. :)

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 23 jan 2014, 16:31
door zerobug
We zijn nu bijna 2 maanden verder en nog steedsgeen goede voornemens van Telenet. De meeste mensen houden hun al niet meer aan hun Goede voornemens voor het nieuwe jaar.

Ik denk dat Telenet hun goede voornemens ook al vergeten zijn en het gewoon in de doofpot gaan steken.

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 23 jan 2014, 16:46
door ubremoved_539
Het respect voor trouwe klanten is inderdaad ver zoek... ik wou onlangs een extra HD Digibox aankopen (zie deze thread) tot plots de prijs niet de geadverteerde prijs bleek te zijn :eek: Blijkbaar was de 20 euro korting enkel voor nieuwe klanten al was hier nergens melding van gemaakt bij de promotie !

De persoon aan de telefoon heeft zich in alle bochten gewrongen met smoesjes en vergissingen maar dat is mijn probleem niet :evil:

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 23 jan 2014, 17:03
door Dettie
telenet heeft een enquete gestart blijkbaar ... op het laatste geven ze dit nog mee ...



Ipsos heeft in samenwerking met Telenet een panel, Talk2Telenet, waarop klanten hun ongezouten mening kunnen geven over verschillende onderwerpen. Zo help je Telenet bij de ontwikkeling van nieuwe producten, beoordeel je nieuwe campagnes voor ze worden gelanceerd of geef je aan dat onze website kan verbeterd worden, en vooral hoe!
Je mag gerust zijn: het is niet onze bedoeling je lastig te vallen of je op te bellen. We houden contact per e-mail: minstens één keer per maand ontvang je van ons een korte, eenvoudige enquête. Het invullen van deze enquêtes duurt maximum 5 minuten. Je helpt er Telenet en al zijn klanten ongelooflijk mee vooruit.

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 23 jan 2014, 17:05
door wied
8 jaar geleden heb ik TN abo opgezegd omwille van de arrogante houding van hun klantendienst! Dit probleem is dus niet van gisteren lijkt mij...

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 23 jan 2014, 17:11
door Heronic
Idem hier + prijs natuurlijk.

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 23 jan 2014, 17:49
door TiTanium
Het zal volgens mij ook afwachten worden wat er gaat gebeuren met de licentierechten van de jupiler pro league. Indien deze niet provider gebonden zou zijn zou er is een lelijke verschuiving kunnen komen.

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 24 jan 2014, 10:38
door ubremoved_539
Dettie schreef:Ipsos heeft in samenwerking met Telenet een panel, Talk2Telenet, waarop klanten hun ongezouten mening kunnen geven over verschillende onderwerpen.
Blijkbaar is het een gesloten systeem want je kan je niet registreren... http://ipsos2.dubinterviewer.com/DubMem ... s/home.jsp

Trouwens Telenet moet hier gewoon komen lezen en dan weet men meteen wat er fout zit...

- Volume
- Gesloten poorten
- "Verplichting" van HGW
- Prijs
- Bedriegelijke reclames
- Encryptie van basis kanalen
- Incompetente en arrogante helpdesk
- ...

... dit zijn trouwens problemen die al 10 jaar bestaan en nog steeds bestaan... dat men dus stopt met de hypocrisie van hieraan iets te doen.

Re: trouwe klanten niet tevreden

Geplaatst: 24 jan 2014, 20:37
door ubremoved_22196
Talk2Telenet is idd op uitnodiging. Ze laten maar een bepaalde hoeveelheid mensen toe blijkbaar. Nu, ik heb al veel enquettes ingevuld, maar of er al iets van gekomen is...