Pagina 3 van 3

Re: één dag klant bij Telenet en ik voel me al bedrogen

Geplaatst: 25 aug 2013, 18:56
door Patje
Gent32m schreef:
Fluppeke schreef:Als je had blijven zagen zou die 50 € er mssn wel zijn afgegaan
Ik denk dat ik al genoeg gezaagd heb, niet :wink:
Groetjes,
Gent32m
Heb je nog niet eens een prive bericht gestuurd naar Charlotte hier op UB met de link naar uw verhaal ? mogelijk kan zij nog iets doen aan dit probleem. (heeft al meerdere geholpen hier op forum)

Re: één dag klant bij Telenet en ik voel me al bedrogen

Geplaatst: 29 aug 2013, 12:41
door Gent32m
Update:

Begin deze week heb ik (op aanraden van de Telenet helpdesk) nog een e-mail gestuurd naar Telenet met daarin twee bijlages:
  • Eerste bijlage mijn oorspronkelijke WEB-factuur (en online bestelling)
  • Tweede bijlage mijn gecorrigeerde aankoopfactuur (één dag later)
Gisteren kreeg mijn vriendin een telefoontje van Telenet, dat we die 50 euro aan activatiekosten voor de kabel uiteindelijk toch niet hoeven te betalen. Wij blij natuurlijk. Maar ik wil die belofte graag eerst nog op papier waar gemaakt zien :-D

Groetjes,
Gent32m

Re: één dag klant bij Telenet en ik voel me al bedrogen

Geplaatst: 29 aug 2013, 14:35
door ubremoved_539
Vermoedelijk gaat dit eerst nog eens fout... en moet je nogmaals bellen om te vertellen dat je gisteren dat telefoontje hebt gehad (noteer dus maar het uur en hopelijk heb je ook de naam genoteerd van de persoon).

Grote bedrijven en administratie gaan vaak niet echt samen... maar eens dat het loopt ben je meestal ook wel gerust.

Re: één dag klant bij Telenet en ik voel me al bedrogen

Geplaatst: 29 aug 2013, 16:42
door Heronic
Nee dat gaat niet samen.. hoeveel mails/mij terugbellen ik "morgen" wel niet ging krijgen. Op de duur geeft een mens het gewoon op en dat heb ik dan ook gedaan ;)